Nowości
12.04.2017
❧ dodano komiks pt. "Czerwona księżniczka",

30.03.2017
❧ dodano wszystkie pełne wersje piosenek z World of Winx po włosku,

17.02.2017
❧ dodano dwa komiksy pt. "Przyjaciółki na zawsze" i "Magia Travelix",

1.02.2017
❧ dodano 3 sezon w wersji Nickelodeon,

Użytkowników Online
 Gości Online: 0
 Użytkownicy Online: 1
 Zarejestrowanych Użytkowników: 900
 Najnowszy Użytkownik: ~Duch
Dzisiejsi Solenizanci
werabloom

http://ask.fm/WinxBlogger

Jeśli macie pytania dotyczące Clubu Winx lub WinxBlogger to pytajcie!

#001 - Zamek



























































































Komentarze

Hachette 18 lipiec 2015 17:11:50
Odnoszę wrażenie, że te starsze komiksy o Winx były o wiele bardziej zadbane od niektórych teraźniejszych komiksów. W każdym razie, miło jest czasem wrócić do początków uśmiech
danios15 22 listopad 2014 18:03:47
Że też dopiero teraz zauważyłem, jakie dziwne "oczy" ma Knut na 32 s.!wow
Maeve 29 lipiec 2013 13:48:11
Super :D mam ok. 25 numerów i najbardziej mnie irytowało że w pierwszym Stella gada "szeroki uśmiechomino!" ^^ Porzuciłam kupowanie bo mnie nie stać by często kupować gazety (moje dostałam w ilości 20 od koleżanki bo porzuciła kupowanie i chciała się pozbyć) Super że to można poczytać wszystkie numery uśmiech
danios15 28 lipiec 2013 15:41:50
Te różnice są trochę irytujące i mylące,ale może gdyby połączyć odcinki, specjalne,sezony,komiksy i opowiadania w jedną,spójną,zgrabną i logiczną całość,wtedy wyszłaby pewnie niesamowita historia:D
Julietta 15 lipiec 2013 13:29:22
Super! Yume dzięki ci ! fajny nawet ten komiks , co prawda różni się trochę od odcinka ale to nic :D
czarodziejka_flora 05 czerwiec 2013 20:32:19
Forma zagwozdka jest dopuszczalna - pot. trudność, komplikacja, przeszkoda.
Źródło
Velivea 30 sierpień 2012 14:32:32
Miałam numer z tym komiksem bodajże sprzed pięciu lat. Byłam w posiadaniu także drugiego, ale niestety na tym się skończyło, a gazety zawieruszyły się gdzieś w domu. Fajnie jest sobie wszystko przypomnieć i poczytać dalsze przygody naszych czarodziejek. Dzięki!
LadyBloom 10 lipiec 2012 23:08:02
Świetnie tłumaczysz komiksy.Zagraniczne znalazłam dopiero tutaj.Dodajesz je po kolei czy przeskakujesz ?:D
MagicalNelly 26 czerwiec 2012 16:42:38
cały czas szukałam skanów komiksów. znalazłam je dopiero, gdy florka[jest moją znajomą na nk] zaproponowała mi zaejestrowanie się na winx bloggeruśmiech
Smietanka 13 czerwiec 2012 21:47:23
"Czego ta wstrętna morda chce?"... Haha :D
Son Yume 11 kwiecień 2012 14:14:40
Cieszę się, że się Wam podoba =)
Harry 06 kwiecień 2012 12:41:04
jesteś boskaaa tak dobrze jest sobie pzypomniec te pierwsze komiksy
Miki 06 kwiecień 2012 08:25:33
Yuma jest Ci wdzięczny bo bardzooo długo już szukam scanów ! A tu nawet mam po POLSKU xD
Son Yume 05 kwiecień 2012 12:35:15
Tak, od pierwszego =)
Atelie 03 kwiecień 2012 13:35:37
o lecisz od pierwszego numeru ?? uśmiech
DarleenEnchanted 28 marzec 2012 19:30:07
Fajnie że tłumaczysz komiksy o Winx. Co prawda nie jestem fanką tych komiksów ze względu na spore różnice od wydarzeń z serialu, ale nie są takie złe. Nawet fajnie jest od czasu do czasu poczytać o przygodach komiksowych Winx.

Dodaj komentarz

Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.

Oceny

Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 100% [4 Głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 0% [Żadnych głosów]
Dobre Dobre 0% [Żadnych głosów]
Przeciętne Przeciętne 0% [Żadnych głosów]
Słabe Słabe 0% [Żadnych głosów]
Logowanie

Witajcie na nowej wersji ShoutBox. Wszelkie problemy prosimy zgłaszać do administracji lub bezpośrednio do twórcy - Anagana.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą pisać wiadomości.

~Speksi0
20:50:12 23.04.2017
#jeszczekwiecieńjest
~Skeni0
20:19:45 23.04.2017
#gwiazdkawmaju
~Skeni0
20:19:14 23.04.2017
Hue hue hue
^Flamli0
20:17:16 23.04.2017
dżo powinna śnieg dać znowu na wb XD
~Cattie0
16:01:28 23.04.2017
właściwie cały dzień to śnieg albo śnieg z deszczem
~Cattie0
16:01:16 23.04.2017
Speksa, u mnie też padał xD
~Skeni0
15:39:57 23.04.2017
Wb rip
~Skeni0
13:22:00 23.04.2017
Już znasz odpowiedzi, sooooł...
~Lau0
13:19:23 23.04.2017
Speksi, u mnie dzisiaj świeciło słońce, padał śnieg, potem deszcz, burza i grad...
~ArtierLoveWiinx0
13:18:48 23.04.2017
tak się pytam, bo zepsułem po całości
~Skeni0
13:18:12 23.04.2017
Ale i tak poznam po IP
~Skeni0
13:17:21 23.04.2017
Chyba, że zmienisz Nick
~ArtierLoveWiinx0
13:16:42 23.04.2017
Skeni, ten quiz można tylko jeden raz nie?
~Skeni0
13:14:27 23.04.2017
A u mnie słonko świeci
~Speksi0
13:13:52 23.04.2017
EJ ŚNIEG U MNIE PADA XDDD
~Skeni0
13:08:24 23.04.2017
Póki co jestem w szoku ale nikt nie rozwiązał quizu na 100% Oj, oj smutny:szoker:
^Flamli0
7:04:06 23.04.2017
wstyd
~Skeni0
23:23:19 22.04.2017
Qiuz*
~Skeni0
23:22:54 22.04.2017
To nic. Ja i tak mam Qui
@czarodziejka_flora0
22:51:27 22.04.2017
Jutro też
@czarodziejka_flora0
22:51:23 22.04.2017
Dzisiaj słabo Skeni
~Cattie0
22:42:21 22.04.2017
o lol, rzeczywiście xD
~Akali0
22:31:17 22.04.2017
XD nie skapnęłam się
~Akali0
22:31:14 22.04.2017
o, niedługo wb będzie miało 2000 dni
~Skeni0
22:10:56 22.04.2017
Myślałem, żeby dać Quizziz jako formę konkursu na 2000 dni WB, ale nwm jak czy to proponować Dżo
Regulamin
Archiwum
lekkieb. lekkie
wersja: 3.0.3
Ankieta
Kiedy macie ferie?

16 stycznia - 29 stycznia
16 stycznia - 29 stycznia
33% [22 Głosów]

23 stycznia - 5 lutego
23 stycznia - 5 lutego
7% [5 Głosów]

30 stycznia - 12 lutego
30 stycznia - 12 lutego
27% [18 Głosów]

13 lutego - 26 lutego
13 lutego - 26 lutego
10% [7 Głosów]

Studiuję/ pracuję/ nie mam ferii
Studiuję/ pracuję/ nie mam ferii
22% [15 Głosów]

Głosów: 67
Rozpoczęta: 07/01/2017 13:05
Zakończona: 18/01/2017 22:16

Archiwum Ankiet
Copyright © 2010 for posted and pngs thx http://vk.com/winxclubrus and http://vk.com/thewinxclub, (c) Rainbow szab wb: pngsy: (c) bloom by InesWinxEditions.dA, stella by HimoMangaArtist.dA
Scroll UpPowered by PHP-Fusion v6.01.19 || EF IV by eXtreme Fusion ©
9795659 Unikalnych wizytScroll Up