Nowości
17.02.2017
❧ dodano dwa komiksy pt. "Przyjaciółki na zawsze" i "Magia Travelix",

1.02.2017
❧ dodano 3 sezon w wersji Nickelodeon,

13.01.2017
❧ dodano komiks pt. "Zniknięcie Alfei",

3.01.2017
❧ dodano trzy pełne wersje piosenek z World of Winx: "Fashion victim", "The wonderful world of Winx", "Jump into the fun",

2.01.2017
❧ dodano wydania specjalne z czwartej i piątej części DVD z 7 sezonu,

Użytkowników Online
 Gości Online: 1
 Brak Użytkowników Online

 Zarejestrowanych Użytkowników: 850
 Najnowszy Użytkownik: ~KiritoXD23
Dzisiejsi Solenizanci
Alex

http://ask.fm/WinxBlogger

Jeśli macie pytania dotyczące Clubu Winx lub WinxBlogger to pytajcie!

Muzyka/ World of Winx: Sezon 1




Flamli
6 Komentarzy 2296 Czytań

Komentarze

Flora1285 01 luty 2017 21:16:57
I love winx!serce
Daphne 31 grudzień 2016 16:36:21
Fajna piosenka uśmiechcałus
Meg1882 30 grudzień 2016 07:27:59
Opening który trwa kilka sekund sprawia że mam lepszy humor, a tu pełna wersja "Sparkles of light". Cudowne ! szeroki uśmiech
Musa Winx Club 04 grudzień 2016 11:34:25
Już czekam na włoskie wersje.
muszkieterka 01 grudzień 2016 20:04:26
super ,że są pełne wersje zwłaszcza ta piosenka This is me ale i pełna wersja czołówki też fajna.
Laeres 16 listopad 2016 16:27:36
Flamson, jestem ci wdzięczny za to *u*

Dodaj komentarz

Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.

Oceny

Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 100% [5 Głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 0% [Żadnych głosów]
Dobre Dobre 0% [Żadnych głosów]
Przeciętne Przeciętne 0% [Żadnych głosów]
Słabe Słabe 0% [Żadnych głosów]
Logowanie

Witajcie na nowej wersji ShoutBox. Wszelkie problemy prosimy zgłaszać do administracji lub bezpośrednio do twórcy - Anagana.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą pisać wiadomości.

~Meredith0
10:58:57 24.02.2017
Cześć xD
~Laeres0
10:17:39 24.02.2017
.-.
~Liv0
10:08:43 24.02.2017
Odkryłeś Amerykę
~Laeres0
9:55:39 24.02.2017
Ej, gdyby nie Stella Blooma nigdy by się nie dowiedziała, że ma moce *u*
~Laeres0
9:51:25 24.02.2017
Na każdym numerze magazynu musi być Bloom w Butterflix? Nie mogą dać np. Flory lub Aishy?
^Flamli0
9:48:18 24.02.2017
Oj xD
~Olalaxd0
9:36:35 24.02.2017
Hejka
~Laeres0
9:30:42 24.02.2017
Na naszym kanale YOUTUB XDDDD
~Laeres0
9:30:21 24.02.2017
Witam :D
~Stellka0
8:57:30 24.02.2017
Dzień doberek! Wszystkiego najlepszego Alex!
~Stellka0
23:55:24 23.02.2017
no co za szajs, audiobok Greya to jest na yt, a Dziadów to już nigdzie nie ma . Why? Tak mi się nie chce tego czytać
~ChandSharma0
23:52:35 23.02.2017
Btw Flama, my wchodzimy na yt ten film dodać a tu reklama magazynu xd. I takie wtf xd
~ChandSharma0
23:50:30 23.02.2017
Kuba ze mną skanował magazyn i sksny podobno przesłał, ale opis napiszę jak od Kuby wrócę.
^Flamli0
23:44:27 23.02.2017
jak Chanda zeskanuje
~Stellka0
23:43:45 23.02.2017
Flama, gdzie news z opisem nowego magazynu ?
^Flamli0
22:43:48 23.02.2017
KLIK szał ciał xd
~Bananowa0
22:05:48 23.02.2017
ogolnie lubię stromae, bo leci po współczesnych problemach
~Bananowa0
22:05:36 23.02.2017
tekst jest kozak
~Speksi0
22:05:09 23.02.2017
ale piosenka to dziwna
~Speksi0
22:05:03 23.02.2017
zawsze kontroluję
~Bananowa1
22:04:48 23.02.2017
jaka spostrzegawcza
~ChandSharma1
22:04:41 23.02.2017
Jak w maju nagram sama moim zszywaczem to już tak nie będzie xd
~Speksi0
22:04:05 23.02.2017
UU MARTKA AVA ZMIENIASZ
^Flamli0
22:03:49 23.02.2017
coś tam widać xd
~ChandSharma0
22:03:35 23.02.2017
Hej Banan :>
Regulamin
Archiwum
lekkieb. lekkie
wersja: 3.0.2
Ankieta
Kiedy macie ferie?

16 stycznia - 29 stycznia
16 stycznia - 29 stycznia
34% [23 Głosów]

23 stycznia - 5 lutego
23 stycznia - 5 lutego
7% [5 Głosów]

30 stycznia - 12 lutego
30 stycznia - 12 lutego
26% [18 Głosów]

13 lutego - 26 lutego
13 lutego - 26 lutego
10% [7 Głosów]

Studiuję/ pracuję/ nie mam ferii
Studiuję/ pracuję/ nie mam ferii
22% [15 Głosów]

Głosów: 68
Rozpoczęta: 07/01/2017 13:05
Zakończona: 18/01/2017 22:16

Archiwum Ankiet
Copyright © 2010 for posted and pngs thx http://vk.com/winxclubrus and http://vk.com/thewinxclub, (c) Rainbow szab wb: pngsy: (c) bloom by InesWinxEditions.dA, stella by HimoMangaArtist.dA
Scroll UpPowered by PHP-Fusion v6.01.19 || EF IV by eXtreme Fusion ©
9164704 Unikalnych wizytScroll Up

.