Świat Winx na TeleTOON+

❧ 10.09 g. 11:10 i 19:20 - 2x13
❧ 11.09 g. 11:10 i 19:20 - 1x01
❧ 12.09 g. 11:10 i 19:20 - 1x02
❧ 13.09 g. 11:10 i 19:20 - 1x03
❧ 14.09 g. 9:00 - 2x01
❧ 14.09 g. 9:25 - 2x02
❧ 14.09 g. 9:50 - 2x03
Nowości
26.08.2019
❧ dodano pełną wersję piosenki "Splenderai" z 8 sezonu,

17.08.2019
❧ dodano nowy komiks nr 178 - Magiczne zaproszenie,

20.07.2019
❧ dodano piosenki z 8 sezonu po włosku,

27.06.2019
❧ dodano nowy komiks nr 177 -Powrót do Pixieville,

28.04.2019
❧ dodano screeny z transformacji Cosmix i Butterflix (nowa wersja),

08.04.2019
❧ dodano wydanie specjalne z DVD: World of Winx część 3,

11.03.2019
❧ podmieniono skany komiksów nr 143, 146 i 147,

Użytkowników Online
 Gości Online: 0
 Użytkownicy Online: 3
 Zarejestrowanych Użytkowników: 965
Nieaktywowany Użytkownik: 0
 Najnowszy Użytkownik: ~Gatita2702
Dzisiejsi Solenizanci
KaJot
Nanka

http://ask.fm/WinxBlogger

Jeśli macie pytania dotyczące Clubu Winx lub WinxBlogger to pytajcie!


snapchat @WinxBlogger
Zapisy: KLIK

Muzyka/ World of Winx: Sezon 1











Flamli
10 Komentarzy 8492 Czytań

Komentarze

muszkieterka 01 marzec 2019 17:55:21
super że dodaliście piosenki z word of win po Polsku. Ale czy bedą też po POLSKU z drugiego sezonu Word of winx? czy je też zamierzają wydać wpl?np ONYRYIX, I te piosenki z ich concertów ? oraz piosenkę Anabell? to też piosenka Word of winx.
muszkieterka 08 styczeń 2019 19:31:27
Hm czy wstawicie pełne wersje piosenek pl WORD OF WINX ? Od tygodnia szukam tego magazynu ale nigdzie jej nie mogę jej znaleźć.
Bloom Sporx 18 maj 2018 22:34:17
uwielbiam piosenki z WoW serce
Kameleon 29 marzec 2018 16:21:58
Wszystkie piosenki z wowa są piękne serce
Amelia424 31 październik 2017 16:13:09
:haha:
Flamli 03 marzec 2017 09:11:55
Nie było premiery w Polsce.
Meg1882 30 grudzień 2016 07:27:59
Opening który trwa kilka sekund sprawia że mam lepszy humor, a tu pełna wersja "Sparkles of light". Cudowne ! szeroki uśmiech
Sivlanaya 04 grudzień 2016 11:34:25
Już czekam na włoskie wersje.
muszkieterka 01 grudzień 2016 20:04:26
super ,że są pełne wersje zwłaszcza ta piosenka This is me ale i pełna wersja czołówki też fajna.
Laeres 16 listopad 2016 16:27:36
Flamson, jestem ci wdzięczny za to *u*

Dodaj komentarz

Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.

Oceny

Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 100% [6 Głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 0% [Żadnych głosów]
Dobre Dobre 0% [Żadnych głosów]
Przeciętne Przeciętne 0% [Żadnych głosów]
Słabe Słabe 0% [Żadnych głosów]
Logowanie
Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?

Witajcie na nowej wersji ShoutBox. Wszelkie problemy prosimy zgłaszać do administracji lub bezpośrednio do twórcy - Anagana.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą pisać wiadomości.

^Flamli0
11:38:18 15.09.2019
Nie xddd
~Lau0
10:13:42 15.09.2019
Halo, czy ktoś może zmienić banner do odcinków 20-26 po włosku? Ta bluma mnie przeraża xD
~Radi0
3:24:21 15.09.2019
doberek
~Stellka0
22:51:32 14.09.2019
Hej
~RaVmoX0
22:38:48 14.09.2019
Siemanko :v
~Stellka0
22:11:30 14.09.2019
Szkaradowo. Ale w Wielkopolsce
~Skeni0
22:08:41 14.09.2019
Poznań?
~Stellka0
21:52:32 14.09.2019
Dzięki. Tak w ogóle to w browarze jestem xD
~Skeni0
21:51:38 14.09.2019
Udanej zabawy
~Stellka0
21:51:14 14.09.2019
A ja na weselu szeroki uśmiech
~Skeni0
21:50:43 14.09.2019
I nie ma RPG. Ja sobie oglądam smoczego księcia na netflixie
~Stellka0
21:50:04 14.09.2019
Kurczę. Dużo ludzi dzisiaj uśmiech
~Skeni0
21:26:05 14.09.2019
Aha. Widze
~Laeres0
21:25:56 14.09.2019
dark pisał o tym na forum
~Laeres0
21:25:44 14.09.2019
little witch academia
~Skeni0
21:18:50 14.09.2019
Mnejsza o gatunek XD Podaj tytuł
~Laeres0
21:18:26 14.09.2019
skeni, nie o filmie xD o anime
~nexusik0
21:13:07 14.09.2019
Ja mam T-mobile i wszystko działa bez zarzutu
~Skeni0
21:10:57 14.09.2019
I dobijają mnie te zmiany w bankowości. wszystko trzeba uwierzytelniać'
~Skeni0
21:06:55 14.09.2019
Teraz mam z plusha
~Skeni0
21:06:39 14.09.2019
My mieliśmy Neostrade, ale zrezygnowaliśmy.
~Cattie0
21:04:52 14.09.2019
orange, ale jest git już
~Skeni0
21:01:03 14.09.2019
Czata, u kogo masz neta?
~Skeni0
21:00:37 14.09.2019
Wiesz, jest po 20:00 więc wszyscy siedzą
~Cattie0
20:59:43 14.09.2019
płacę za internet i nic..
Regulamin
Archiwum
lekkieb. lekkie
wersja: 3.0.3

.