Nowości
04.10.2019
❧ dodano piosenki z 8 sezonu po angielsku,

03.10.2019
❧ dodano piosenki z drugiej połowy 8 sezonu po włosku,

01.10.2019
❧ dodano nowy komiks nr 178 - Impreza Złotego Księżyca,

26.08.2019
❧ dodano pełną wersję piosenki "Splenderai" z 8 sezonu,

17.08.2019
❧ dodano nowy komiks nr 178 - Magiczne zaproszenie,

20.07.2019
❧ dodano piosenki z 8 sezonu po włosku,

27.06.2019
❧ dodano nowy komiks nr 177 -Powrót do Pixieville,

Użytkowników Online
 Gości Online: 0
 Użytkownicy Online: 1
 Zarejestrowanych Użytkowników: 956
Nieaktywowany Użytkownik: 2
 Najnowszy Użytkownik: ~monika
Dzisiejsi Solenizanci
malami_22

http://ask.fm/WinxBlogger

Jeśli macie pytania dotyczące Clubu Winx lub WinxBlogger to pytajcie!


snapchat @WinxBlogger
Zapisy: KLIK

SEZON 8: Odcinek 13 (Polskie napisy)


Zmuszona przez Valtora Bloom, podejmuje decyzję, która wydaje się być jedynym wyjściem z tak beznadziejnej sytuacji. Sytuacja jednakże nabiera całkowicie innego obrotu, a czarnoksiężnik będzie musiał zwrócić się o pomoc do starych przyjaciół. Zapraszamy do obejrzenia trzynastego odcinka z polskimi napisami, które przygotowaliśmy specjalnie dla was! Po seansie zapraszamy również do wypowiadania się na forum klik. Jest to ostatni odcinek przed przerwą, która prawdopodobnie będzie trwała do jesieni. Czy wrócimy z polskimi napisami? Czas pokaże. Dziękujemy za wspólny sens.

ODCINEK DO POBRANIA TUTAJ: KLIK - Mediafire



Napisy do 8 sezonu zostały stworzone na zlecenie WBSubs:
❧ Flamli - tłumaczenie, montaż, czasówka
❧ PVTeam123 - tłumaczenie, montaż, nadzór merytoryczny, zdobywanie czasówki, wersja polska openingu
❧ ChandSharma - tłumaczenie
❧ Lau - korekta
❧ Lunaris - korekta

Komentarze

Lau 08 lipiec 2019 20:39:52
You guys are getting paid?

XDDD
PabloPan 01 lipiec 2019 08:16:28
serce super robota !!
PVTeam123 28 czerwiec 2019 14:05:12
kłaniać się teraz i oddawać swoje punkty!
Flamli 27 czerwiec 2019 15:57:50
Co śmieszkujesz Kubuś, najważniejsza robota, tak to by napisów nie było xd.
PVTeam123 27 czerwiec 2019 15:08:31
zdobywanie czasówki :haha:
emilkakuz 27 czerwiec 2019 12:49:07
extra serio dzięki za ten czas na tłumaczenie Odcinków byłoby znalomicie .
Nigdy tego nie zapomnę. Dziękuję Wam serdecznie za to bardzo ale to bardzo uśmiech
skamieliny 27 czerwiec 2019 12:17:01
dziękuję wam bardzo za wkład oraz poświęcony czas w tłumaczenie tych odcinkówmruga
muszkieterka 27 czerwiec 2019 08:47:32
woo uśmiech

Dodaj komentarz

Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.

Oceny

Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Brak ocen.
Logowanie
Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?

Witajcie na nowej wersji ShoutBox. Wszelkie problemy prosimy zgłaszać do administracji lub bezpośrednio do twórcy - Anagana.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą pisać wiadomości.

~Music-Tracer0
18:10:53 22.10.2019
EloŁ
^Flamli0
17:08:35 22.10.2019
joł
~Music-Tracer0
15:24:58 22.10.2019
HeloŁ
~Cattie0
20:01:17 21.10.2019
nie było mi bliższe*
~Cattie0
20:01:02 21.10.2019
ale to akurat kwestia osobistego odbioru
~Cattie0
20:00:48 21.10.2019
mnie właśnie bardzo zapadł w pamięci, ale i zasmucił, bo taki właśnie jest; ukazanie do czego prowadzą traumy z dzieciństwa, a także odrzucenie przez społeczeństwo chyba nigdy w kinie nie byłoby bliższe
~Cattie0
19:59:29 21.10.2019
no mnie akurat zwyczajnie podoba się opinia dotycząca konkretnie tego filmu
~RaVmoX1
18:56:32 21.10.2019
Ja tam czekam na Godzilla vs Kong :v
~nexusik0
18:30:56 21.10.2019
Tak dawno temu w kinie byłem że już nie pamiętam kiedy to było
~Lau0
17:15:09 21.10.2019
XDDDD pewnie byłaby piękna, ale niestety czasu nie mam :'''\) szkicownik sam się nie wypełni
~Lau0
17:14:38 21.10.2019
ha-ha-ha. może kiedyś napiszę "recenzję" jokera. na razie muszę zebrać myśli. Chociaż i tak jakoś szczególnie mi w pamięć nie zapadł, a widziałam go wczoraj
^Flamli0
16:45:23 21.10.2019
już widzę twoją opinię po przeczytaniu nowych komiksów na 14 stron xD
^Flamli0
16:44:45 21.10.2019
krytyk Lau wkracza do akcji XDD
~Lau0
16:20:01 21.10.2019
serio, to jakby porównać Zbrodnię i karę do Pięćdziesięciu twarzy Grey'a
~Lau0
16:19:38 21.10.2019
świetna byłaby, gdyby przy okazji nie próbował "zmieszać z błotem" filmów zupełnie innego gatunku
~Lau0
16:19:12 21.10.2019
świetna? XD
~Cattie1
15:12:11 21.10.2019
swoją drogą, świetna recenzja w temacie o jokerze
~Cattie0
15:11:39 21.10.2019
szczerze mówiąc, kino obecnie pochłania większość moich pieniędzy
~Cattie0
15:11:19 21.10.2019
zdecydowanie zgadzam się ze słowami Darka - kino przeżywa swoisty renesans, o dziwo jest nawet sporo dobrych polskich filmów
~Lau0
22:57:59 20.10.2019
stówka!
~MrDark0
22:17:50 20.10.2019
Co tam? Jak uro?
~Shoo0
22:16:49 20.10.2019
Tylko na chwilkę
~MrDark0
22:14:55 20.10.2019
O, bucik się pojawił!
~Shoo0
22:14:41 20.10.2019
Dziękuję serce
~Bastet120
20:29:49 20.10.2019
Wszystkiego najlepszego@
Regulamin
Archiwum
lekkieb. lekkie
wersja: 3.0.3

.