Autor | Odsłona 22 - RPG: Blood on the clocktower | ||
~MrDark Użytkownik |
| ||
Oryginalna gra autorstwa Blood on the Clocktower team Dostosowanie do rozgrywki internetowej - MrDark, konsultacja Radi "Blood on the clocktower - krew na wieży zegarowej" Nad Ravenswood Bluff przetaczają się chmury, spowijając to senne miasto i jego przesądnych mieszkańców złowrogim cieniem. Świeżo uprane ubrania tańczą na linach rozciągniętych między domkami. Kominy wypuszczają w powietrze kłęby dymu. Egzotyczne zapachy unoszą się przez szczeliny w oknach i pod drzwiami, gdy bulgocą ukryte kotły. Niezwykle ciepła jesienna bryza owija porośnięte winoroślą ściany i szepcze złowieszczo tym, którzy są na tyle odważni, by chodzić po brukowanych uliczkach. Niespokojne matki wzywają swoje dzieci do domu, gdy na horyzoncie zaczyna uderzać grzmot. Jeśli jednak wsłuchasz się uważniej, nadal będziesz słyszeć odgłosy dziwnie odbijające się echem w sąsiednim lesie. Pod czujnym okiem majaczącego klasztoru sylwetki postaci przeskakują od drzwi do drzwi. Ci, którzy potrafią czytać znaki, wiedzą, że... ...nadchodzą kłopoty. Cel: Gracze dzielą się na dobrych i złych. Celem dobrych jest powieszenie demona podczas dnia, celem złych jest doprowadzenie do sytuacji, w której zostanie tylko dwójka żywych: dobry i zły gracz. Zasady: Jeden dzień dzieli się na fazę dnia i fazę nocy. W fazie dnia gracze dyskutują i starają się wybadać, kto jest kim i wytypować demona, by go powiesić. W nocy dzieją się morderstwa i wszystkie role, które gracze mają przydzielone. Czasowo wygląda to tak: - 10:00 - 21:00 -> toczą się dyskusje między graczami oraz trwają głosowania graczy do powieszenia: każdy z graczy może wytypować kogoś, a wytypowana osoba może się bronić. Potem następuje głosowanie, czy gracze zgadzają się z typem, trwa ono do 10 minut od zgłoszenia typu. Jeśli głosów za wytypowaniem będzie więcej niż połowa graczy to osoba trafia w stan oskarżenia. Można zgłaszać kilka typów, przy czym jedna osoba może typować i być wytypowana tylko raz dziennie. Jeśli kolejny typ zdobędzie więcej głosów, niż poprzedni, to kolejna osoba jest postawiona w stan oskarżenia. Jeśli głosów będzie tyle samo, co na poprzednią osobę, to obydwie wracają do gry. Osoba postawiona w stan oskarżenia na koniec fazy wędruje na szafot i ginie. - 22:00 - 10:00 -> dzieją się rzeczy związane z rolami, jest cisza na forum. Gracz, który zginie, gra dalej! Taka osoba cały czas może rozmawiać i dyskutować, ale od momentu śmierci ma tylko jeden głos na grę w głosowaniu. Role: Uwaga - liczba ról, jakie będą w grze, zależy od tego, ilu będziemy mieć graczy! Tu wypisuję wszystkie możliwe. Po rozpoczęciu gry będzie podane, ilu gra "Dobrych", a ilu "złych" - bez podawania, jakie role są w grze! Zespół "Dobrych" Mieszkańcy - mają użyteczne role, z których warto korzystać! Gracze zdobywający informacje zaraz na początku gry powinni się ujawnić i wyjawić informacje, gracze zdobywające dane co noc mogą to zrobić, ale muszą uważać, by nie ściągnąć na siebie wzroku demona! - Praczka - na początku gry dowiaduje się, że jeden z dwóch graczy ma na pewno daną rolę. - Bibliotekarz - na początku gry dowiaduje się, ilu jest w grze outsiderów. - Śledczy - na początku gry dowiaduje się, że jeden z dwóch graczy jest minionem i który to jest minion. - Kucharz każdej nocy dowiaduje się, czy źli gracze są w tabeli graczy obok siebie. - Empata każdej nocy dowiaduje się, czy jego żywi sąsiedzi z tabelki graczy są dobrzy czy źli. - Wróżbita - każdej nocy wybiera dwóch graczy i dowiaduje się, czy jeden z nich jest demonem. - Grabarz - każdej nocy dowiaduje się, jaką rolę miał powieszony poprzedniego dnia gracz. - Mnich - każdej nocy chroni jedną osobę przed śmiercią. - Hodowca kruków - jeśli zginie w nocy, może poznać rolę jednej dowolnej osoby. - Dziewica - jeżeli zostanie za dnia wytypowana przez mieszkańca, ten natychmiast ginie. Jeśli wytypował ją ktokolwiek inny, nic się nie dzieje. - Zabójca - raz w ciągu gry może się ujawnić i strzelić w dowolną osobę, jeśli trafi demona ten natychmiast ginie i gra jest wygrana przez dobrych. - Żołnierz - demon nie może go zabić. - Burmistrz - jeśli w grze zostanie 3 graczy w tym Burmistrz i nikt nie trafi na szafot, drużyna dobrych wygrywa. Jeśli demon go zaatakuje, może zamiast niego zginąć ktoś inny. Outsiderzy - są dobrzy, ale ich role bardziej przeszkadzają niż pomagają. - Pijak - nie wie, że jest pijany. Wydaje mu się, że ma jakąś rolę, ale cokolwiek robi to nic się nie dzieje. - Odludek - nikt nie wie, kim jest. Może się wydawać złym, choć jest dobry. - Święty - jeśli zostanie powieszony, drużyna dobrych z automatu przegrywa. Zespół "złych" Miniony - pomocnicy demona, pomagają mu wygrać. Znają demona, a on ich, ale nie wie, który jest w grze. W zależności od liczby zgłoszonych graczy może być jeden lub dwóch mionów! - Truciciel - każdej nocy wybiera gracza, którego truje. Zatruty gracz dostaje złe informacje, a jego rola nie działa, dodatkowo nie wie on, że został otruty. - Szpieg - każdej nocy ma pełny wgląd do notatek mistrza gry. - Kochanica diabła - jeśli demon zginie to ona przejmuje jego rolę. Demon - każdej nocy zabija jednego gracza. Zna miniony. Może popełnić samobójstwo, wtedy jego minion staje się demonem. Może on podglądnąć trzy role, których nie ma w grze i podszyć się pod którąś z nich. Nad przebiegiem gry cały czas czuwa mistrz gry, którego można, a czasem nawet trzeba pytać o to, co się dzieje GRĘ ZACZNIEMY 14 MARCA Lista graczy: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. Kukus - Truciciel 9. Diana56 - Żołnierz 10. AvisIce - Zabójca 11. Edytowane przez MrDark dnia 20-03-2022 20:15 | |||
Autor | RE: Odsłona 21 - RPG: Blood on the clocktower | ||
~Speksi Użytkownik |
| ||
jazda | |||
Autor | RE: Odsłona 21 - RPG: Blood on the clocktower | ||
~Suzanne Użytkownik |
| ||
gram | |||
Autor | RE: Odsłona 22 - RPG: Blood on the clocktower | ||
~Cattie Użytkownik |
| ||
mnóstwo do roboty, ale kim bym była, gdybym nie zapisała się do rpg.... count me in well, who am I to keep you down? | |||
Autor | RE: Odsłona 22 - RPG: Blood on the clocktower | ||
~Radi Użytkownik |
| ||
Nie ma co czekać. Dopisz mnie | |||
Autor | RE: Odsłona 22 - RPG: Blood on the clocktower | ||
^ChandSharma Administrator |
| ||
Jaaaaaa XD Pracuję zdalnie, ale dawno nie grałam więc myślę, że znajdę chwilę czasu. {grafika} || {linktr.ee/ChandSharma} | |||
Autor | RE: Odsłona 22 - RPG: Blood on the clocktower | ||
~Stellka Użytkownik |
| ||
Najpierw się zapiszę, potem przeczytam fabułę XD Chętna, jak zawsze :D Dziękuję, Zuza <3 | |||
Autor | RE: Odsłona 22 - RPG: Blood on the clocktower | ||
*Lunaris Użytkownik |
| ||
Chcę, chcę, chcę, jedziemy! (c) ja
| |||
Autor | RE: Odsłona 22 - RPG: Blood on the clocktower | ||
~Kukus Użytkownik |
| ||
Chętna! | |||
Autor | RE: Odsłona 22 - RPG: Blood on the clocktower | ||
~Diana56 Użytkownik |
| ||
To mnie też proszę zapisać, cieszę się, że nie przegapiłam okazji | |||
Autor | RE: Odsłona 22 - RPG: Blood on the clocktower | ||
~February Użytkownik |
| ||
No dobra, to ja też chcę! Just you... and me... and Steve... and Stu... And Mark and Leighton... ...and Chad! ----------------------------------------------------------------------------------------------- | |||
Autor | RE: Odsłona 22 - RPG: Blood on the clocktower | ||
~MrDark Użytkownik |
| ||
Zapisy zamknięte, mamy razem 11 graczy. Jutro od 10:00 zaczynamy grę. Spodziewajcie się PW z waszymi rolami do końca dnia! ---------------------------------------- Mieszkańcy przebudziwszy się zastali koszmarny widok - sam MrDark zwisał bezwładnie nabity na wskazówkę zegara z wieży miejskiego ratusza. Żarty się skończyły, należy przejść do czynów! Jest 8 dobrych i 3 złych w grze! JEST DZIEŃ Edytowane przez MrDark dnia 14-03-2022 10:04 | |||
Autor | RE: Odsłona 22 - RPG: Blood on the clocktower | ||
*Lunaris Użytkownik |
| ||
Łoł, tego się nie spodziewałam. Wskazówkami mogą być żart i zegar. Kto kiedyś żartował o zabiciu mistrza gry? Z jakiegoś powodu kojarzy mi się tak Radi, ale mogę się mylić xD. (c) ja
Edytowane przez Lunaris dnia 14-03-2022 11:08 | |||
Autor | RE: Odsłona 22 - RPG: Blood on the clocktower | ||
~MrDark Użytkownik |
| ||
Lunaris, czy czytałaś zasady gry? W tej grze nie ma wskazówek. I nie będzie. Musicie ze sobą rozmawiać, by wyciągnąć informacje, kto jest kim. Czujcie się jak mieszkańcy miasta, którzy muszą rozkminić z rozmów i zachowania, co się dzieje. A ta gra zawsze zaczyna się śmiercią mistrza gry PS: Ciche miasto to martwe miasto. Waszą siłą są rozkminy i dyskusje, dzielcie się tym, co wiecie! | |||
Autor | RE: Odsłona 22 - RPG: Blood on the clocktower | ||
~Stellka Użytkownik |
| ||
Stali bywalcy RPG to: 1. Speksi 2. Suzanne 3. Cattie 4. Radi 5. ChandSharma 6. Stellka (ja xd) 7. Lunaris 8. Kukus To mój pierwszy punkt zaczepienia Dziękuję, Zuza <3 Edytowane przez Stellka dnia 14-03-2022 12:31 | |||
Autor | RE: Odsłona 22 - RPG: Blood on the clocktower | ||
~Radi Użytkownik |
| ||
Kilka najważniejszych rzeczy. Po pierwsze musimy ze sobą rozmawiać. Pamiętajmy jednak że 3 osoby będą kłamać, a ktoś może kłamać nieświadomie, bo może być pijakiem albo być otruty. Musimy się powoli przyznawać do swoich ról i tego co wiemy. Po kolei: - Praczka - Bibliotekarz - Śledczy Te postacie na początku dowiedziały się rzeczy i nic już więcej się nie dowiedzą. Sugeruje, żeby osoby, które nimi są powiedziały co widziały. - Kucharz - Empata - Wróżbita - Grabarz - Mnich Te postacie robią coś co noc, więc może niekoniecznie, aby już się ujawniali bo staną się celem Demona. - Dziewica - Żołnierz - Burmistrz - Święty Te postacie mają pasywną zdolność. Jeśli Burmistrz jest w grze, niech siedzi cicho na razie, pozostali mogliby się ujawnić. - Hodowca Kruków On będzie trollować żeby zginąć. Więc, byłoby dobrze dla nas, żeby zabójca go trafił. - Zabójca Tutaj chyba nie trzeba nic tłumaczyć. Super rola do podszywania. - Odludek On może mieszać nam w informacjach. Byłoby bardzo dobrze gdyby się ujawnił. Pamiętajcie, nawet jeśli nasze info może być nie spójne, to też będzie dawać informacje. Ważne, by wykminić z czasem jakie miniony są w grze i kto koliduje ze sobą w zeznaniach. No i przypominam, że w grze jest tylko 8 dobrych. Czyli połowa tego co wymieniłem powyżej. | |||
Autor | RE: Odsłona 22 - RPG: Blood on the clocktower | ||
~Suzanne Użytkownik |
| ||
Stellka napisał/a: Stali bywalcy RPG to: 1. Speksi 2. Suzanne 3. Cattie 4. Radi 5. ChandSharma 6. Stellka (ja xd) 7. Lunaris 8. Kukus To mój pierwszy punkt zaczepienia Punkt zaczepienia odnośnie czego? xd | |||
Autor | RE: Odsłona 22 - RPG: Blood on the clocktower | ||
~AvisIce Użytkownik |
| ||
Stellka napisał/a: Stali bywalcy RPG to: 1. Speksi 2. Suzanne 3. Cattie 4. Radi 5. ChandSharma 6. Stellka (ja xd) 7. Lunaris 8. Kukus To mój pierwszy punkt zaczepienia Wypraszam sobie, specjalnie zarejestrowałem się do winxbloggera 10 lat po dowiedzeniu się o jego istnieniu, żeby wziąć udział w tym RPG-u xd. Jestem młodszym bratem Reverienne, miło was poznać! | |||
Autor | RE: Odsłona 22 - RPG: Blood on the clocktower | ||
~Stellka Użytkownik |
| ||
Suzanne napisał/a: Stellka napisał/a: Stali bywalcy RPG to: 1. Speksi 2. Suzanne 3. Cattie 4. Radi 5. ChandSharma 6. Stellka (ja xd) 7. Lunaris 8. Kukus To mój pierwszy punkt zaczepienia Punkt zaczepienia odnośnie czego? xd Umiejętności i doświadczenia gry Dziękuję, Zuza <3 | |||
Autor | RE: Odsłona 22 - RPG: Blood on the clocktower | ||
^ChandSharma Administrator |
| ||
Stellka napisał/a: Umiejętności i doświadczenia gry No to ja odnoszę wrażenie, że mam zerowe doświadczenie i umiejętności mimo tylu lat XD No i bym nie wykluczała nowych graczy, jeśli chodzi o role, bo może nas mile (lub nie) zaskoczą? XD Kto wie? {grafika} || {linktr.ee/ChandSharma} | |||
Skocz do Forum: |
Witajcie na nowej wersji ShoutBox. Wszelkie problemy prosimy zgłaszać do administracji lub bezpośrednio do twórcy - Anagana.
Tylko zalogowani użytkownicy mogą pisać wiadomości.
.