Autor | Odsłona - 11 - RPG: island of souls | ||
~Shoo Użytkownik |
| ||
Fabuła: Rok 1905. Statek o nazwie "Golden Victoria" przemierza Ocean Spokojny. Na nim - prócz załogi - oczywiście goście, ale nie byle jacy. Mało kto mógł sobie pozwolić na rejs tym luksusowym promem. Nastał wieczór, a więc i kolacja - można by rzec najważniejszy punkt dnia w podróży. Każda dama o tej porze dnia przebierała się w piękne, drogie suknie od najsłynniejszych projektantów mody, a drogocenne kamienie można było spotkać na każdej kobiecej szyi, nadgarstku czy palcu. Panowie zaś dbali o rozmowę przy stole, a polegała ona na przechwalaniu się swoim dobytkiem, umiejętnościami, pracą, pasjami czy znajomościami w jak najbardziej subtelny sposób. Tylko jeden młodzieniec nie zamierzał brać w tym udziału. Gardził tymi ludźmi, którym wydawało się, że pieniędzmi mogą poruszać góry. Gardził rodzicami, którzy wręcz kazali mu z nimi odbyć tą podróż, oczywiście nie bez powodu. Ich przyjaciele również tam byli, w dodatku ze swą córką. To byłby wspaniały interes połączyć te dwie bogate rodziny. Jednak cóż, nie pociągały go dziewczyny. I przede wszystkim gardził sobą, ponieważ zgodził się tu być. Stał na pokładzie statku, słysząc dźwięki orkiestry. Patrzył w gwiazdy, rozróżniając gwiazdozbiory, a zapach morskiej wody pobudzał go bardziej niż czarna kawa. Słyszał też fale obijające się o burtę statku. Wszystko to działało na niego uspokajająco. Wtem zobaczył nadpływający znad przeciwka drugi statek. Ten fakt nie zaniepokoiłby go tak, gdyby nie miał wrażenia, że oba promy płyną wprost na siebie. Zbagatelizował jednak to. Wracał do pokoju, gdy nagle statek przychylił się na prawą burtę. Zgasły światła. Młodzieniec był przerażony. Wiedział co się dzieje i wiedział, że za tą kolizją odpowiada tylko i wyłącznie człowiek - kapitan, który do tego dopuścił. Światła zostały na chwilę włączone, ale za mniej niż minutę zgasły znowu. Młody chłopak nie wiedział dokąd ma iść. Nie wiedział już nawet gdzie jest. Ciemne i gwałtownie pochylające się korytarze nie dawały szans na ucieczkę na wyższe pokłady. Woda zaczęła wpływać do wnętrza statku. Wiedział, że zaraz zginie, samotny. Wiedział też jednak, że ktoś mu za to zapłaci. Nie pomylił się. Rok 2016. Statek o nazwie "Golden Victoria 111" przemierza Ocean Spokojny, aby uczcić sto jedenastą rocznicę katastrofy morskiej, jaka się tu wydarzyła. Nadszedł wieczór, więc również i uroczysta kolacja. *Catty niechętnie wybrała się w ten rejs, nie tylko ze względu na chorobę morską, ale także złe przeczucia, choć inni wmawiali jej, że to tylko nieuzasadniony lęk przed kolizją na głębokich wodach. Przy stole siedziała bardzo sztywno, czego nie dało się nie zauważyć. Nadszedł toast. Każdy wstał, więc ona też, mimo że nie ukończyła osiemnastu lat. Kapitan statku - prawnuk kapitana pierwszego "Golden Victoria" rozpoczął swoją przemowę. Był świetnym mówcą. Opowiadał o tym, jak to jego pradziadek uznał, że uda im się wyminąć w bezpiecznej odległości, i taki komunikat kazał nadać zbliżającemu się statkowi, po czym poszedł na kolację. Z kolei kapitan drugiego promu, uważał, że znajduje się na właściwym kursie i to nie on powinien ustąpić. Dążył powoli do końca swojej przemowy, mówiąc o ludzkiej głupocie i oślemu uporowi, gdy nagle jakby fale wezbrały na sile. Wiatr stał się porywający, a słońce zniknęło za ciemnymi chmurami. Nastolatka zdążyła tylko po raz ostatni spojrzeć w oczy swojej mamy, karcące. Jakby to ona była sprawcę tego co za chwilę miało się zdarzyć. Rozpętał się sztorm. Statek zaczął niebezpiecznie pochylać się z jednej na drugą burtę. Talerze oraz szklanki wcześniej leżące na stole, potłukły się o podłogę. Ludzie zaczęli panikować. Jedni zbiegli na niższe pokłady, inni wyszli na zewnątrz. Tam, potężne fale, wlewające się na statek kończyły ich życie. Tam również, nie wiedząc jak, znalazła się Catty. Ktoś ją popchnął. Statek się przechylił, a ona wypadła za burtę. Catty zaraz po odzyskaniu świadomości pomyślała, że to dziwne, że dusza ma cielesną głowę, która może boleć. Jednak gdy otworzyła oczy uświadomiła sobie, że nadal ma ciało, że żyje. Jak to możliwe? Przecież nawet nie potrafiła pływać. Rozejrzała się wokół. Była na jakiejś wyspie, a razem z nią ponad dwadzieścia osób. Jedni jeszcze się nie obudzili, a inni siedzieli na piasku patrząc w głąb, już spokojnego oceanu. Większość była pewnie jeszcze w szoku. Catty znów czuła niepokój, tym razem związany z tą wyspą. Wydawała się jej mroczna i mglista. Gdy już wszyscy ocknęli się, ale nikt nadal się nie odzywał, jakby z głębi wyspy dobiegł ich głos: "Witajcie na tej wyspie, której od stu jedenastu lat jestem duchem. Nie widać jej płynąc oceanem. Staje się widoczna dopiero gdy zechcesz ją zobaczyć. Jesteście tu nie przez przypadek. Czekałem na Was 111 lat. Wasi przodkowie zginęli razem ze mną w katastrofie, którą spowodowała tylko i wyłącznie ludzka głupota, a właściwie głupota kapitana. Wśród Was jest jego potomek, a nawet czworo potomków. To Wy zapłacicie za czyny swojego przodka. Niestety nie wiem kim jesteście, dlatego po kolei będę zabijać każdego z Was, będąc z Wami równocześnie. Tak, jest w jednym z Was. Może zastanawiać się dlaczego od razu i Was nie utopiłem za sprawą mojego sztormu, ale odpowiedź jest prosta. Kocham Wasz lęk, poza tym istnieje wiele zabawniejszych sposobów śmierci. Słyszeliście o gotowaniu na gorących oparach lawy w wulkanie?" *Zbieżność nazw jest całkowicie przypadkowa. Cel gry: Zapobiec zamordowaniu trzech potomków i Wnuka Kapitana. Zasady: - Nie można nikomu powiedzieć, jaką ma się rolę (z wyjątkiem Pijaka) lub (jak Model) wiedząc, jaką role ma dany użytkownik. To zniszczy tylko klimat oraz całą grę. Osoby które tego się dopuszczą zostaną wykluczone z gry. - Stwórz własną, kreatywną postać. Możesz być bezduszną osobą z zimną krwią lub empatyczną duszyczką. To zależy tylko od Ciebie. - Nie zważajmy na to, że jesteśmy tutaj bardzo dobrze zaprzyjaźnieni - to tylko gra. Niech nikt się nie obraża, że ktoś kogoś wytypował. - Aby gra była ciekawsza, Duch Młodzieńca i Wnuk Kapitana powinni kierować się jakimś szyfrem i nie zabijać byle kogo. Wszystko po to by zostawić po sobie jakiekolwiek ślady. Szaleniec powinien dobrze zastanowić się nim kogoś zabije. - Wszelki spam typu "wolicie żelki czy chipsy?" będzie usuwany, więc proszę nie spamować. - Wszelkie nieobecności powyżej 2 dni proszę zgłaszać do organizatora. Jeżeli od rozpoczęcia gry osoby ze specjalnymi rolami nie będą wykonywały swojego obowiązku to staną się one zwykłymi ocalonymi, a specjalna rola zostanie rozdana losowo innej ocalonej osobie. - Role będą rozlosowywane losowo (czyli nie można wybierać sobie tego kim chce się być). - Po skończeniu zgłoszeń role zostaną rozesłane do wszystkich graczy. - Ilość miejsc jest nieograniczona. - W grze istnieją 2 fazy: faza dnia, nocy. - Jak to wygląda? Przykładowe gry KLIK ,KLIK, KLIK i KLIK. Faza dnia: to taki typowy dzień w magicznym wymiarze: można rozmawiać między sobą, oskarżać niewinne osoby, dyskutować itd. Oczywiście w tym temacie. Nieważne czy informacje o których będziesz mówić będą prawdziwe, czy nie - chodzi tu tylko o to, aby przetrwać i przeżyć za wszelką cenę. Imię osoby, którą się typuje na mordercę, musi być napisane grubymi literami. Inaczej głos się nie liczy. Głosu nie można anulować ani zmienić. W innym przypadku niektórzy głosowaliby "pod wpływem" chwili. Faza nocy: to faza, w której nie można pisać (oprócz Pijaka): wyspa zostaje uśpiona. Osoby, które otrzymały role, wysyłają PW z wytypowanymi osobami do organizatora gry. - Faza dnia trwa od 10:00 do 22:00. - Faza nocy trwa od 22:00 do 10:00. Czyli na odwrót. Po fazie nocy następuje podsumowanie nocy - zostaje napisane ogłoszenie, kto zginął i kto uchronił się przed śmiercią. Role: Duch Młodzieńca - co noc zabija jedną osobę. Jako że jest duchem, aby móc tego dokonać opętał jedną z ocalonych osób. Chce zabić czterech przodków kapitana, który spowodował katastrofę, w której on zginął. Wnuk Kapitana - co noc zabija jedną osobę, myśląc, że to właśnie ją opętał Duch Młodzieńca, jest jednym z potomków kapitana winnego katastrofy morskiej w 1905 roku. Potomek Kapitana - nie jest świadomy swojego powiązania z dawnym kapitanem, dlatego o swojej roli dowiaduje się na końcu gry lub gdy zostanie zamordowany. Rola przeznaczona jest dla trzech osób. Szaleniec - gdy ktoś będzie próbował go zabić, on sprawi, że zamiast niego, zostanie zabita inna wybrana przez niego osoba. Gdy tłum będzie próbował go zabić wszyscy dowiadują się o jego prawdziwej tożsamości. Natomiast gdy to Duch Młodzieńca będzie próbował go zabić, tylko on sam dowie się kto jest Szaleńcem. W tym przypadku reszta graczy nawet nie zdaje sobie sprawy z tego, że została zabita niewłaściwa osoba. Pijak - nie bierze udziału w dziennym typowaniu, dlatego że odsypia noc, w której może się wypowiadać jako jedyna osoba w grze. Zabić może go jedynie dzienne typowanie, o ile ocalone osoby będą widzieć w tym jakiś sens. Dodatkowo daje jednej osobie alibi, która piła z nim w ciągu nocy, czyli nie można wytypować jej w ciągu dnia. Pływak - co noc bierze kąpiel w morzu z wybraną przez siebie osobą, tym samym chroniąc ją przed śmiercią w nocy. Łowca - jako że to on zapewnia pożywienie ocalonym osobom, jest darzony szacunkiem i jego głos liczy się podwójnie. Może swój obowiązek przekazać innym osobom na jeden dzień. Znachor - dzięki swoim umiejętnościom i specjalnym ziółkom znalezionym na wyspie, może wskrzesić 5 osób w czasie całej gry. Jeśli zostanie zabity przed wykorzystaniem wszystkich pięciu szans, zostanie wskrzeszony, tym samym marnując jedną z 5 możliwości. Kleptoman - co noc okrada jedną osobę z możliwości wypowiadania się i głosowania w grze. Model - Duch młodzieńca chcąc go zabić zakochuje się w nim, dzięki czemu nigdy nie zostanie przez niego zabity. On dowiaduje się, kogo opętał i zaczyna go chronić. O swojej roli dowiaduje się dopiero przy spotkaniu z Duchem Młodzieńca lub na końcu gry. Ocaleni - ich zadaniem jest przeżyć. Grupy: - W grze nastąpi podział na dwie, (w miarę możliwości) równe grupy. - Pierwsza grupa jest tą, która usilnie próbuje schwytać i zabić opętanego przez Ducha Młodzieńca, twierdząc że ich koszmar zakończy się wraz z jego klęską. - Druga grupa natomiast dąży do zabicia Wnuka Kapitana, uważając, że pomagając Duchowi Młodzieńca będzie mniej ofiar. Członkowie tej grupy mają też nadzieję, że przypodobają się głównemu zabójcy, dzięki czemu chętniej będzie zabijał członków grupy pierwszej. - W fazie dnia uczestnicy muszą wytypować osobę, która ma zginąć. Członkowie grupy pierwszej, opierając się na wskazówkach dotyczących wyłącznie Ducha Młodzieńca, typują jedną osobę (o największej ilości głosów). Członkowie grupy drugiej, opierając się na wskazówkach dotyczących wyłącznie Wnuka Kapitana, typują drugą osobę (również o największej ilości głosów). a) Jeżeli członkowie jednej z dwóch grup nie oddadzą przynajmniej połowy głosów, następuje losowanie oskarżonego, ale tylko w tej grupie. b) Jeżeli w jednej grupie typowanych osób o równej liczbie głosów będzie więcej niż jedna, następuje losowanie spośród nich. - O godzinie 21:45 głosowanie zostaje zakończone i organizator podaje nazwy dwóch oskarżonych graczy, którzy do godziny 22:00, czyli do rozpoczęcia fazy nocy, mają za zadanie przesłać na pw organizatora jedno zdanie rNie jestem mordercąr1;, nawet jeśli byłaby to nieprawda. a) Gdy gracze prześlą wiadomość, osoba, która zrobiła to wcześniej zostanie oszczędzona. b) Gdy tylko jeden gracz prześle wiadomość, ten, który tego nie zrobił zostaje wyeliminowany z gry. c) Gdy żaden z graczy nie prześle wiadomości następuje losowanie. - Pijak nie należy do żadnej z grup. - Zaraz po zakończeniu zgłoszeń do otwarcia fazy nocy można wysyłać wiadomość do organizatora, w której z dwóch grup chce się być. Uwaga! Nie oznacza to gwarancji dostania się do tej grupy. - Może się zdarzyć, że obaj mordercy są w jednej z grup, dlatego można głosować na członków innej, jak i swojej grupy. - Grupy są jawne. W dniu rozpoczęcia rozgrywki, przed godziną 22:00 powinny one pojawić się w poście dotyczącym zgłoszeń. Zgłoszenia: Zgłoszenia trwają do 24.07.2016, godziny 19. ZGŁOSZENIA ZAMKNIĘTE WAŻNE! Grę zaczniemy 24, ale żeby nie było spamu to musicie mieć jakiś trop, toteż 24 lipca po godz.19.00 ci, którzy dostaną rolę specjalną muszą je oddać. Jakiekolwiek pytania proszę zadawać na pw do organizatora. A i jeszcze jedno. Jeśli macie się zgłosić i wykruszyć w trakcie lub w ogóle to nie grać. Skończy się to nie miło., odpowiednia osoba zostanie o tym powiadomiona. Proszę przemyśleć zgłoszenie. Żeby gra powstała potrzebujemy co najmniej 20 osób. Post betowała: Nami, za co bardzo jej dziękuję :>. Powodzenia! Lista zgłoszonych: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. Crazy Princess - Duch Młodzieńca 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. Członkowie grupy pierwszej: 1. Flamli 2. Catty 3. klaria400 4. Stellka 5. Senic 6. Radi 7. Speksi 8. Ania 9. MrDark 10. PhoenixFairy PL 11. Skeni 12. Alex Członkowie grupy drugiej: 1. Nami 2. Lunaris 3. Rosette 4. Wiktor 5. seraphina 6. Kukus 7. Crazy Princess 8. Akali 9. Sophie 10. Ignis 11. Mayumi 12. Bananowa Edytowane przez czarodziejka_flora dnia 28-10-2016 12:20 | |||
Autor | RE: RPG: island of souls | ||
~Nami Użytkownik |
| ||
Zgłaszam się :D Nie ma za co :3 Edytowane przez Nami dnia 17-07-2016 16:27 | |||
Autor | RE: RPG: island of souls | ||
*Lunaris Użytkownik |
| ||
Zgłaszam się~. (c) ja
| |||
Autor | RE: RPG: island of souls | ||
^Flamli Administrator |
| ||
o Jakim cudem jest kolejne rgp XD Of cours, że jaaa | |||
Autor | RE: RPG: island of souls | ||
~Rosette Użytkownik |
| ||
Też chętnie zagram :D | |||
Autor | RE: RPG: island of souls | ||
~Cattie Użytkownik |
| ||
Jasne, że się zgłaszam! :> well, who am I to keep you down? Edytowane przez Cattie dnia 17-07-2016 16:40 | |||
Autor | RE: RPG: island of souls | ||
~Wiktor Użytkownik |
| ||
Of course! Zgłaszam się | |||
Autor | RE: RPG: island of souls | ||
~klaria400 Użytkownik |
| ||
OMG, zapowiada się świetnie! Bardziej skomplikowane niż zwykle. Zgłaszam się . credit dla Lunaris #TeamFlora ~La vita è un letto di rose , che sporgono di fra le punte.~ " Dobre czyny są jak gwiazdy, które rozjaśniają ciemne niebo" | |||
Autor | RE: RPG: island of souls | ||
~seraphina Użytkownik |
| ||
Coś trochę innego, fajnie :} Zgłaszam się | |||
Autor | RE: RPG: island of souls | ||
~Stellka Użytkownik |
| ||
Chętna Dziękuję, Zuza <3 | |||
Autor | RE: RPG: island of souls | ||
~Szime Użytkownik |
| ||
Kuuurde, szkoda, że w takim terminie :/ | |||
Autor | RE: RPG: island of souls | ||
~Senic Użytkownik |
| ||
Zgłaszam się :3 Dzięki Klaria400 :* Kraina elfów - opowiadanie | |||
Autor | RE: RPG: island of souls | ||
~Radi Użytkownik |
| ||
No bardzo chętnie się zgłoszę, bo beze mnie sobie nie dacie rady przecież xd. Chociaż uprzedzam że mogę mieć dni, że mnie nie będzie, bo mam prace, ale na 21:45 aby zagłosować powinienem zdążać. Zresztą i tak gry nie trwają z reguły dłużej niż tydzień. No chyba żebym dostał role pijaka xd. O. Albo będę prosił kleptomana, aby w noc przed pracą mnie okradał z możliwości wypowiadania xd. Ale jak coś to będę uprzedzał. No i sorry, ale motyw z katastrofą drugiego statku w fabule jest -----> am, nie... | |||
Autor | RE: RPG: island of souls | ||
~Kukus Użytkownik |
| ||
Zgłaszam się xD | |||
Autor | RE: RPG: island of souls | ||
~Crazy Princess Użytkownik |
| ||
Zgłaszam się. | |||
Autor | RE: RPG: island of souls | ||
~Speksi Użytkownik |
| ||
Gram . | |||
Autor | RE: RPG: island of souls | ||
~Akali Użytkownik |
| ||
Zgłaszam się. Edytowane przez Akali dnia 18-07-2016 12:24 | |||
Autor | RE: RPG: island of souls | ||
~Sophie Użytkownik |
| ||
Jakie to komplikejszyn xD. Zgłaszam się. | |||
Autor | RE: RPG: island of souls | ||
~Ania Użytkownik |
| ||
Zgłaszam się, aczkolwiek boje się, iż sobie nie poradzę ^^ © ChandSarma Moja grafika Mój deviantart Moje forum | |||
Autor | RE: RPG: island of souls | ||
~MrDark Użytkownik |
| ||
Meh, niech stracę, zgłaszam się. Choć fabuła jak dla mnie nieco średnia. | |||
Skocz do Forum: |
Witajcie na nowej wersji ShoutBox. Wszelkie problemy prosimy zgłaszać do administracji lub bezpośrednio do twórcy - Anagana.
Tylko zalogowani użytkownicy mogą pisać wiadomości.
.