Autor | RE: Wspólne lekcje | ||
~Paula Użytkownik |
| ||
Smoczy_Płomień napisał/a: Dziękuję Ci, jesteś kochana. Nie wiem, jak Ci się odwdzięczę. Jest świetnie. Smocza, ten temat powstał po to, żeby pomagać, a więc jestem c;. Nie ma za co. Rebecca, postaram się przetłumaczyć te dwa wiersze, ale mam takie pytanie... W tłumaczeniu mają być rymy? Edytowane przez Paula dnia 17-05-2014 19:19 | |||
Autor | RE: Wspólne lekcje | ||
~Rebecca Użytkownik |
| ||
Yuki napisał/a: Smoczy_Płomień napisał/a: Dziękuję Ci, jesteś kochana. Nie wiem, jak Ci się odwdzięczę. Jest świetnie. Smocza, ten temat powstał po to, żeby pomagać, a więc jestem c;. Nie ma za co. Rebecca, postaram się przetłumaczyć te dwa wiersze, ale mam takie pytanie... W tłumaczeniu mają być rymy? Tak, owszem, mogą być rymy. Och, Yuki, będę Ci dozgonnie wdzięczna . Przepraszam za bardzo krótki post. Edytowane przez Sophie dnia 17-05-2014 19:43 | |||
Autor | RE: Wspólne lekcje | ||
~Paula Użytkownik |
| ||
No, niestety nie jestem na tyle dobra, aby napisać rymy, więc jest tylko tłumaczenie. Sprawdź sobie, czy Ci się podoba. Serio, wyższa szkoła jazdy, lepiej nie umiem. Na razie pierwszy wiersz. The heart doesn't must be big - to give a friendship. Just such a tiny - to feelings concealed. So my heart - though tiny like a scallop. Is full of senses and feeling - and warm like a flame. The heart is like a garden - where grows friendship's flowers. And everyone who cares of them - is a rich human. I drugi, ostatni. My friendship will overwhelm a silver moments, winks at you a spell, a heart, a tears... will plant the seed in the garden, angular, will write a chapter, the next, the twelfth!... Once will tear down in doubt, what gave, Collected pearls, patiently loved... but also will repair, will sew, will hug, when heart will sees broken by the pain! Because a friendship have faces like a Greek statues, (in this eyes emotions, carved, are eternal!) Delights the wisdom, can't forget, than you lose pearl somewhere in route... Will wait, will think and again hand give, though in heart is blizzard and not that... weather, because Friendship is bigger, than even love! Hides magic in action, in song, in anger... | |||
Autor | RE: Wspólne lekcje | ||
~YouStee Użytkownik |
| ||
Napisz 10 lub więcej zdań o dyskryminacji chrześcijan w krajach arabskich. Takie polecenie dał nam ksiądz. Nie mam pomysłu, pomocy! Stella literalnie ukształtowała moją osobowość (c) chand | |||
Autor | RE: Wspólne lekcje | ||
~Sophie Użytkownik |
| ||
Mam problem z zadaniem z WOS-u. Potrzebuję informacji o finansowaniu samorządu. W podręczniku nic na ten temat nie ma, a na stronach, na których coś znalazłam jest to tak napisane, że nic nie rozumiem. Byłabym wdzięczna, gdyby ktoś coś napisał o tym w ludzkim języku albo podał link do strony, gdzie są jakieś informacje. Edytowane przez Sophie dnia 07-06-2014 17:33 | |||
Autor | RE: Wspólne lekcje | ||
~Krzys Użytkownik |
| ||
www.sciaga.pl/m/tekst/53102/ Znalazłem taką stronkę, na której masz wszystko wyjaśnione. Edytowane przez Sophie dnia 07-06-2014 17:50 | |||
Autor | RE: Wspólne lekcje | ||
~Sophie Użytkownik |
| ||
Byłam już na tej stronie, tyle że to jest za mało. Głównie chodzi o to, że to wszystko jest zbyt ogólne, a ma być szczegółowo opisane. Nawet lejąc wodę nie rozszerzę tego (szczególnie że nauczyciel WOS-u to dyrektor, więc raczej nie wyjdzie mi to na dobre) xD. | |||
Autor | RE: Wspólne lekcje | ||
~Krzys Użytkownik |
| ||
To jeszcze mam takie: biznes.nf.pl/pozabudzetowe-formy-finansowania-jednostek-samorzadu-terytorialnego,,13196,138 i www.bip.kidp.pl/strona.php/137_finansowanie_samorzadu.html | |||
Autor | RE: Wspólne lekcje | ||
~anulka_bloom Użytkownik |
| ||
Chętnie pomogę z matmą, na poziomie podstawówka, gimnazjum i liceum ( na podstawie i rozszerzeniu ). Więc jak macie problem to jestem do usług. Jak coś to daję też korki na terenie Poznania i przez Skypa też anulka_bloom http://anulkabloom.deviantart.com Edytowane przez anulka_bloom dnia 27-09-2014 00:22 | |||
Autor | RE: Wspólne lekcje | ||
~YouStee Użytkownik |
| ||
Muszę wypisać różnice między Powstaniem Listopadowym a Powstaniem Styczniowym! Proszę o pomoc : 3. Stella literalnie ukształtowała moją osobowość (c) chand | |||
Autor | RE: Wspólne lekcje | ||
~Lilla Użytkownik |
| ||
YouStee napisał/a: Muszę wypisać różnice między Powstaniem Listopadowym a Powstaniem Styczniowym! Proszę o pomoc : 3. Justa, jak wpiszesz w google, to ci mnóstwo wyskoczy linków do takich zadań. Weszłam w pierwszy lepszy i już było dość sporo przykładów. Np. tutaj: klik masz długi tekst o obu powstaniach i w drugiej części różnice. Nie wspominając o wysypie takich zadań na stronie zadane.pl. Poza tym skoro to zadanie z książki, to myślę, że różnice w podręczniku są wypisane, wystarczy poszukać. Sprawdzenie czegoś wcześniej nie boli :3. | |||
Autor | RE: Wspólne lekcje | ||
~Smoczy_Plomien Użytkownik |
| ||
YouStee napisał/a: Muszę wypisać różnice między Powstaniem Listopadowym a Powstaniem Styczniowym! Proszę o pomoc : 3. Powstanie listopadowe: Przyczyny - powiększenie przez cara tajnej policji, wprowadzenie cenzury prewencyjnej, protest grupy posłów tzw. kaliszan, przeciw ograniczeniu praw konstytucyjnych, powstanie wielu studenckich i akademickich organizacji spiskowych. Powstanie - walczyły przeważnie regularne oddziały, kontrolę przejmowali kolejni dyktatorzy, którzy nie wierzyli w skuteczność powstania i próbowali prowadzić rozmowy z carem, detronizacja cara Mikołaja I, co doprowadziło do wojny polsko-rosyjskiej. Do walki przyłączyli się ochotnicy z innych zaborów, lecz tylko szlachta, gdyż chłopom nie obiecano żadnych reform. W wojnie stoczono wiele bitew z ogromnymi stratami po obu stronach (pod Grochowem, pod Ostrołęką), ale po szturmie Warszawy i poddaniu w październiku ostatniej twierdzy - Zamościa - ostatecznie zwyciężyła armia rosyjska. Postanie styczniowe: Przyczyny - wojna krymska, krwawe interwencje żołnierzy rosyjskich przeciw manifestacjom, branka (bezpośrednia). Powstanie - na początku walczyki sami czerwoni, walka miała charakter partyzancki, po dołączeniu do powstania białych zaczęło obejmować pozostałe zabory. Obiecali chłopom uwłaszczenie za odszkodowaniem, jeżeli wezmą udział w walce. 2 marca car Aleksander II wydał ukazy, które uwłaszczały tych chłopów, którzy zrezygnują z powstania. Stoczyli ponad 1200 bitew i potyczek. Powstanie listopadowe trwało 11 miesięcy, a styczniowe 14. Napisałam to tak ogólnikowo, ponieważ teraz przygotowuję się z tego do konkursu i mam zakres wiedzy, że hej xdd, ale takie drobiazgi na pewno nie będą Ci potrzebne, więc nie napisałam. Mam nadzieję, że pomogłam . (c) ja, hehe Zapraszam: - moje opowiadanie - Zmierzch bogów - mój blog - W zakamarkach mojej duszy | |||
Autor | RE: Wspólne lekcje | ||
~Sophie Użytkownik |
| ||
Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć... te... hm... tę magię? XD Zeszyt Strona w podręczniku, z której jest to niby wzięte. Nie mam zielonego pojęcia, jak się pisze te wiązania (wiem, że to wzory półstrukturalne, ale nie potrafię ich zapisać). | |||
Autor | RE: Wspólne lekcje | ||
~Smoczy_Plomien Użytkownik |
| ||
Mam taki mały problem, na który nie była w stanie odpowiedzieć moja mama... Jeżeli mam liczbę -9, która nie jest w nawiasie, do potęgi zerowej, to będzie 1 czy -1? (c) ja, hehe Zapraszam: - moje opowiadanie - Zmierzch bogów - mój blog - W zakamarkach mojej duszy | |||
Autor | RE: Wspólne lekcje | ||
~Sophie Użytkownik |
| ||
Każda liczba do potęgi zerowej daje 1, nieważne czy jest ujemna, czy dodatnia. | |||
Autor | RE: Wspólne lekcje | ||
~Dream Użytkownik |
| ||
Smoczy_Plomien, wg. mnie i mojej koleżanki (super mózgu matematycznego) będzie to -1, ponieważ do potęgi podnosisz 9, a minus przepisujesz. A jak wolisz bardziej wytłumaczone: potęga stoi przy 9, dlatego do potęgi podnosisz samo 9, a minus mówi, żeby podać liczbę przeciwną do tego co ci wyjdzie. Można to zapisać jako -1r6;9^0 czyli -1r6;1. Tak samo -2^2 to -4 ale (-2)^2 to 4, ponieważ do potęgi podnosisz całą liczbę, która jest w nawiasie. Mam nadzieję, że pomogłam. Jak za bardzo zagmatwałam to nie zwracaj uwagi na tą część "bardziej wytłumaczoną". PS. 2^2 oznacza dwa do potęgi drugiej. | |||
Autor | RE: Wspólne lekcje | ||
~Sophie Użytkownik |
| ||
Aaaaa, bloomcia, masz chyba rację. Z ciekawości aż zajrzałam do podręcznika z matmy i w jednym zadaniu z rodzaju "Która z podanych liczb jest większa?" jest przykład: c) -1^0 czy (-1)^0. Natomiast w odpowiedziach pisze, że większe jest (-1)^0, więc masz słuszność. Dzięki, może mi się przydać na egzaminie ;3. Edytowane przez Sophie dnia 08-04-2015 15:47 | |||
Autor | RE: Wspólne lekcje | ||
~Dream Użytkownik |
| ||
Nie ma sprawy. ;-) Niedawno miałam to na matmie, więc mogłam pomóc. | |||
Autor | RE: Wspólne lekcje | ||
~Sophie Użytkownik |
| ||
Głupie pytanie nieco, ale zawsze mam wątpliwości. W zdaniu: Die Post ist ........... anderen Straßenseite, gleich neben der Apotheke. powinno być in der czy an der? In jakoś dziwnie brzmi (tak jakby budynek miał być w asfalcie), ale znowu nad an się waham :/. | |||
Autor | RE: Wspólne lekcje | ||
~Rebecca Użytkownik |
| ||
Sophie, według mojej koleżanki, która troszkę zna się na tym języku, to an der. Tyle mogę pomóc :>. | |||
Skocz do Forum: |
Witajcie na nowej wersji ShoutBox. Wszelkie problemy prosimy zgłaszać do administracji lub bezpośrednio do twórcy - Anagana.
Tylko zalogowani użytkownicy mogą pisać wiadomości.
.