~jasmin dnia: 02/04/2013 10:37

DARIAA. Ekhem. A czemu? Jakiś mój post jest źle napisany czy coś?

~Ally dnia: 02/04/2013 10:37

sary,

~jasmin dnia: 02/04/2013 10:37

*"ekhem) ."

~Ally dnia: 02/04/2013 10:37

jasmin, dobrze im więcej osób zaprotestuje, tym lepiej.

~Sophie dnia: 02/04/2013 10:36

Post sary czy jasmin?

~Ally dnia: 02/04/2013 10:36

Mi ten post zepsuł humor mellow.

~jasmin dnia: 02/04/2013 10:36

Napisałam post w Administracji (taaak, postanowiłam dodać te moje 3 grosze... na temat "ekhem"\).

~Sophie dnia: 02/04/2013 10:36

Ostatnia notka na moim blogu była 11 marca przestraszony

~Sophie dnia: 02/04/2013 10:34

A ja dziś radosna jak skowronek :happy:

~Stellka dnia: 02/04/2013 10:33

Ja już lecę, papa.lol

~Ally dnia: 02/04/2013 10:33

Ty też w złym nastroju?

~Ally dnia: 02/04/2013 10:32

A sama nie wiem, po prostu fajnie wygląda w Enchantixsie, moja Stella jakoś mniej mi się podoba.

~Smoczy_Plomien dnia: 02/04/2013 10:32

Witaj w klubie Alie

~Ally dnia: 02/04/2013 10:31

Nie no, poprawiłam post sary i od razu mi się humor zepsuł.

~Sophie dnia: 02/04/2013 10:31

Alie, a co ty masz z Bloom? xd

~Sophie dnia: 02/04/2013 10:28

xd. Nie no, po prostu podobają mi się te zestawy. Hermę lubię, ale nie aż tak bardzo.

~Ally dnia: 02/04/2013 10:27

Daria jeat wielką fanką Hermiony, tak jak jelol

~Smoczy_Plomien dnia: 02/04/2013 10:25

Dariaa co ty masz z tą Hermioną?

~Smoczy_Plomien dnia: 02/04/2013 10:24

A kiedyś zamółwiłam.
OMG za 4 dni Corel mi pujdzie jaki LOL

~Sophie dnia: 02/04/2013 10:22

No, zmieniłam. Jaki ode mnie? Ja nic nie wiem xd

~Smoczy_Plomien dnia: 02/04/2013 10:22

Ja se też musze zmienić. Już mi się znudził tylko na jaki? Może na ten od cb dariaa, ale nie wiem.

~Sophie dnia: 02/04/2013 10:19

Nie no, ten zestaw trza zmienić, bo co patrzę na minę Hermy to mnie rozwala xd

~Ally dnia: 02/04/2013 10:19

* ale nie

~Smoczy_Plomien dnia: 02/04/2013 10:19

No właśnie o tym mówiłam

~Ally dnia: 02/04/2013 10:19

Ja też muszę, alenie chce się denerwować. Post sary na początku z małej litery.

~Sophie dnia: 02/04/2013 10:17

Musiałam kolorkiem. Zestaw zaraz zmienię. Ej, to faktycznie dziwnie wygląda xd

~Sophie dnia: 02/04/2013 10:16

Alie - bo sprawdzam posty

~Smoczy_Plomien dnia: 02/04/2013 10:16

Dariaa w poście do sary napisałaś kolorkiem wiadomość do niej. To śmiesznie wygląda bo masz zestaw z Hermioną jak jest smutna

~Sophie dnia: 02/04/2013 10:16

A ja nie mam czasu.

~Ally dnia: 02/04/2013 10:16

Ja już mam dobry humor, ale pod wieczór jestem najmilsza. Daria, co tak cicho siedzisz?

~Smoczy_Plomien dnia: 02/04/2013 10:14

Alex ja przeczytam jutro bo dzisiaj mam zły dzień

~Ally dnia: 02/04/2013 10:12

Alex, ja może lukne wieczorem, bo teraz jestem na fonie.

~Alexanda dnia: 02/04/2013 10:10

:c widzę, ze nikogo nie zainteresował new roddzial "Sandry"...

~Ally dnia: 02/04/2013 10:09

Kurcze! Muszę założyć nowego Skypa!

~Sophie dnia: 02/04/2013 10:09

W akcesoriach

~Smoczy_Plomien dnia: 02/04/2013 10:09

Daria a gdzie ty go masz?

~Bananowa dnia: 02/04/2013 10:08

Hej :3
Wygrzebuję się z łóżka, idę do łazienki i włączam komputer więc zw xd.

~Sophie dnia: 02/04/2013 10:08

No. Ja w każdym razie mam.

~Smoczy_Plomien dnia: 02/04/2013 10:07

Dariaa: Naprawdę?

~Ally dnia: 02/04/2013 10:06

Hej dziewczyny! Co tam porabiacie?

~Ally dnia: 02/04/2013 10:06

Hej dziewczyny! Co tam porabiacie?

~Bananowa dnia: 02/04/2013 10:04

Audacity

~Sophie dnia: 02/04/2013 10:04

Przecież w systemie jest podstawowy.

~Smoczy_Plomien dnia: 02/04/2013 10:03

Zna ktoś jakis darmowy program i bez wirusów do nagrywania głosu?

~Bananowa dnia: 02/04/2013 09:54

Jak coś otworzyłam oczy 4 minuty temu i wzięłam tablet dla pobudzenia...

~Smoczy_Plomien dnia: 02/04/2013 09:42

U mnnie spoko o prócz tego że mnie nikt nie kocha

~Airisa dnia: 02/04/2013 09:29

Co tam u Was słychać?

~Sophie dnia: 02/04/2013 09:26

Okej, wracam za 20 min

~Sophie dnia: 02/04/2013 09:25

Płomyku, jasne, że Cię lubię.

~Sophie dnia: 02/04/2013 09:25

Airisa - raczej nie.

~Smoczy_Plomien dnia: 02/04/2013 09:25

Dariaa a ty mnie lubisz?

~Sophie dnia: 02/04/2013 09:24

Nawzajem

~Airisa dnia: 02/04/2013 09:24

Hm... ja się staram wypowiadać w miarę długo i sensownie, ale nie wiem czy mi wychodzi, mam nadzieję, że moje posty nie sprawiają większych problemów?

~Smoczy_Plomien dnia: 02/04/2013 09:23

Aa... nikt mnie nie kocha

~Sophie dnia: 02/04/2013 09:23

Płomyku, co się stało?

~Sophie dnia: 02/04/2013 09:22

Ja nie zwracam uwagi na to czy ktoś jest nowy, czy nie, bo potem cały czas będzie popełniał ten sam błąd.

~Smoczy_Plomien dnia: 02/04/2013 09:22

:cry::cry::cry::cry:

~Sophie dnia: 02/04/2013 09:21

Idę obejrzeć w końcu odcinek...

~Smoczy_Plomien dnia: 02/04/2013 09:21

placze1placze1:pl
acze1:placze1

~Smoczy_Plomien dnia: 02/04/2013 09:21

Cześć

~Sophie dnia: 02/04/2013 09:20

Hej!

~Maliana dnia: 02/04/2013 09:05

Cześć Wszystkim właśnie wstałam.

~Airisa dnia: 02/04/2013 09:04

Hej Wam serce. Mnie wywalili z łóżka o 5, więc... XD

~Ally dnia: 02/04/2013 08:47

No, fakt ona zawsze tak pisze, ale na to przymykam oko, bo jest tu nowa. Ja też jesrem przez telefon.

~Sophie dnia: 02/04/2013 08:45

Wrócę za pół godziny, bo teraz jestem na tel. Przełączę się na lapka.

~Sophie dnia: 02/04/2013 08:44

Ja mam dziś wyjątkowo dobry humor. Sprawdzam te tematy, w których wypowiadała się sara, bo jej posty to jedno zdanie.

~Ally dnia: 02/04/2013 08:42

dariaa, ja mam tak samo. To szkoła tak na nas działa.

~Ally dnia: 02/04/2013 08:41

Kto tym razem? Ja u siebie też muszę sprawdzić. Ostrzegam! Z rana zawsze mam gorszy humor
diabełek.

~Sophie dnia: 02/04/2013 08:39

Ale jak idę do szkoły, to mi się wstać nie chce xd.

~Sophie dnia: 02/04/2013 08:38

Robię porządek w dziale "Postacie"", bo to jest masakra. Bójcie się diabełek

~Ally dnia: 02/04/2013 08:37

No widzisz, przgnajmniej nie śpimy do 11.00 jak inni.

~Sophie dnia: 02/04/2013 08:37

Ech...Wiem tyle co Ty... Dodałam już odp do pytania Florki, teraz czekam.

~Ally dnia: 02/04/2013 08:36

Czy rozwiązał się już nasz problem, dotyczący LilyF?

~Paula dnia: 02/04/2013 08:35

A ja od ósmej przygotowuję się do nagrania piosenki szeroki uśmiech

~Sophie dnia: 02/04/2013 08:35

Jesteśmy ranne ptaszki.

~Ally dnia: 02/04/2013 08:29

Ja od 6.30

~Sophie dnia: 02/04/2013 08:24

Ja nie śpię od 6...

~Ally dnia: 02/04/2013 08:19

Jejny wszyscy jeszcze śpią?

~Alexanda dnia: 02/04/2013 01:36

Bła ha ha ha, napisałam rozdział "Sandry". A teraz dobranoc Wam zyczę <3.

~Krzys dnia: 02/04/2013 01:27

Dobranoc

~Alexanda dnia: 02/04/2013 00:47

Btw, co z ta piosenką???

~Alexanda dnia: 02/04/2013 00:46

Ło Bożeno, 6 gości!

~Alexanda dnia: 02/04/2013 00:46

Danke Arolf.

@czarodziejka_flora dnia: 02/04/2013 00:38

serce

~rossattiee dnia: 02/04/2013 00:33

dobranoc wszystkimserce

@czarodziejka_flora dnia: 02/04/2013 00:30

spox szeroki uśmiech

~rossattiee dnia: 02/04/2013 00:25

oo nie wiedziałam nawet. Zależy czy będziesz się tym "bawić" czy nie. Ja bym zakupiła ale za stara jestem xD

~Krzys dnia: 02/04/2013 00:22

Dzięki udało sięuśmiech

~Maliana dnia: 02/04/2013 00:20

Miasteczko z Winxsa. Jest podzielone na Saszetki. W każdej saszetcę jest inny domek np sala prób Musy ponadto dodana mini lalka Musy.

~Bananowa dnia: 02/04/2013 00:18

Przekażcie Majkelowi, że zmieniam piosenkę na once upon a december

~rossattiee dnia: 02/04/2013 00:15

a co to za kolekcja Magi city ?

~Alexanda dnia: 02/04/2013 00:14

To fajnie ^^.

@czarodziejka_flora dnia: 02/04/2013 00:09

pomogę

~Maliana dnia: 02/04/2013 00:09

Czy opłaca się kupić kolekcje Magic City? Tylko szczerze.

~Alexanda dnia: 02/04/2013 00:08

Arolf, jednak jest problem xd. Helpniesz?

~Alexanda dnia: 02/04/2013 00:05

Arolf, niee. nie chce mi się go ustawiać xd

~rossattiee dnia: 02/04/2013 00:01

mi pomogła zmiana nazwy awataru

@czarodziejka_flora dnia: 01/04/2013 23:58

to prześlij mi ava na email
asia607@amorki.pl

~Krzys dnia: 01/04/2013 23:58

Próbowałem kilka razy i bez efektu

@czarodziejka_flora dnia: 01/04/2013 23:56

edytuj profil -> przeglądaj -> wybierz av -> aktualizuj
max 160x160 px
w razie problemów do mnie na pw

Strona 5796 z 5804 << < 5793 5794 5795 5796 5797 5798 5799 > >>