Nowości
04.10.2019
❧ dodano piosenki z 8 sezonu po angielsku,

03.10.2019
❧ dodano piosenki z drugiej połowy 8 sezonu po włosku,

01.10.2019
❧ dodano nowy komiks nr 179 - Impreza Złotego Księżyca,

26.08.2019
❧ dodano pełną wersję piosenki "Splenderai" z 8 sezonu,

17.08.2019
❧ dodano nowy komiks nr 178 - Magiczne zaproszenie,

20.07.2019
❧ dodano piosenki z 8 sezonu po włosku,

27.06.2019
❧ dodano nowy komiks nr 177 -Powrót do Pixieville,

Użytkowników Online
 Gości Online: 1
 Brak Użytkowników Online

 Zarejestrowanych Użytkowników: 988
Nieaktywowany Użytkownik: 98
 Najnowszy Użytkownik: ~Myszkowa
Dzisiejsi Solenizanci
Bloom Sporx
princess_Stella
Shanone

http://ask.fm/WinxBlogger

Jeśli macie pytania dotyczące Clubu Winx lub WinxBlogger to pytajcie!


snapchat @WinxBlogger
Zapisy: KLIK

Profil Użytkownika Bloom-Winx Club

avatarUprawnienia:Użytkownik
Płeć:Kobieta
MiejscowośćGardenia
Data urodzenia:10 Grudzień 1988
AQQ:Brak
Skype:Brak
Tlen ID:Brak
GG:Brak
[E-mail] [PW]
Statystyki
Data rejestracji:22 sierpień 2013 15:36:14
Ostatnia wizyta:10 grudzień 2019 19:33:30
Wiadomości na czacie:266
Uskrzydliła wiadomości na czacie:0
Otrzymała uskrzydleń na czacie:0
Uskrzydlenia otrzymane/dane:0
Komentarzy:83
Postów na Forum:124
Ranga:Believixowa moc
Punktów:613
Podpis:
WINX CLUB :-) Bloom czarodziejka z planety Domino strażniczka mocy Smoczego Płomienia.
-Stella (do Bloom): Co ty dzisiaj robiłaś z włosami trzepałaś je ubijaczką do jajek??!!
Bloom: Stello!
-Stella: Bloom jednak czasem przejawiasz oznaki inteligencji.
Bloom: Tylko czasem?
-Bloom: Tecna jesteś prawdziwą szamanką!
Tecna: Wolę być czarodziejką, ale dzięki!
*Poczucie humoru to podstawa codziennego życia:-)

Posty Userów

Musisz być zalogowany, żeby zobaczyć posty użytkownika.

Brak możliwości komentowania

Musisz być zalogowany, żeby skomentować profil użytkownika.

Logowanie
Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?

Witajcie na nowej wersji ShoutBox. Wszelkie problemy prosimy zgłaszać do administracji lub bezpośrednio do twórcy - Anagana.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą pisać wiadomości.

~Lau0
2:39:18 20.01.2020
o, tu mi dobrze czas pokazuje xD
~Lau0
2:39:07 20.01.2020
hmmm
^Flamli0
22:35:49 19.01.2020
To może być plotka, już ludzie piszą, żeby nie dać sie nabrać
~Alexandrine0
21:12:54 19.01.2020
[img][/img]
~Alexandrine0
21:11:53 19.01.2020
Hej:D jest plotka ze może Flora się pojawi w fate the winx saga
~Skeni0
13:55:09 19.01.2020
Mam wrażenie, że im więcej bajerów się pojawia tym gorzej ten serial wygląda
~Max 66660
10:59:13 19.01.2020
~Max 66660
10:59:06 19.01.2020
Aktualnie jestem w szoku, bo nie spodziewałem się zobaczyć reklamy lalek flutter magic ( jeżeli dobrze pamietam ) z Winx po polsku no, ale znalazłem ją
~RaVmoX1
23:39:27 18.01.2020
Według mnie 4 sezon był mega nudny :v większość czasu siedzieli w knajpie i pili drinki. A wątek antagonistów chowających się przed nimi w ściekach był ... No w sumie nawet ujdzie xD
~Lunaris0
23:03:11 18.01.2020
Wszystkiego najlepszego, Nami!
~Skeni0
16:37:34 18.01.2020
Ktoś wie jaka jest różnica między nazwą strony sieci web, a nazwą witryny sieci web?
~Lau0
16:27:07 18.01.2020
Sto lat Nama!
~Radi0
15:35:59 18.01.2020
jeeeej Bloomix :]
~MrDark1
12:49:31 18.01.2020
Przeczytałem "śmierć Nabu w Rosji" i zastanawiałem się, czy mnie jakiś odcinek ominął XD
~nexusik0
12:03:50 18.01.2020
A teraz się starsze kreskówki ogląda by przypomnić sobie co było koedyś xd
~Stellka0
12:02:49 18.01.2020
No tak, w 4 sezonie jedynie zmienili piosenkę czołówkową i dodali szczyptę cukru w postaci Love&Pet. A teraz? Bleeee...
~nexusik0
11:59:38 18.01.2020
Dokładnie takuśmiech
^Flamli3
11:55:32 18.01.2020
~nexusik0
11:38:22 18.01.2020
Wtedy przynajmniej co kolwiek w tych odcinkach było a teraz nie
^Flamli1
11:36:26 18.01.2020
równe 10 lat temu była premiera odcinka ze śmiercią Nabu w Rosji placze1 w sumie od tego momentu to była prawdziwa śmierć winxa. Bo mimo wszystko 4 sezon był jeszcze ok
~nexusik0
9:27:26 18.01.2020
Wszystkiego najlepszego solenizanci!!!
~Kukus0
8:24:48 18.01.2020
Ścieranie podeszwy na pięcie jest normalne, jak ktoś zaczyna krok od pięty xd
~Krarek0
0:08:08 18.01.2020
Moze po prostu inaczej chodzisz
~nexusik0
23:58:06 17.01.2020
Ja też mam 42
~nexusik0
23:57:34 17.01.2020
Mhm
Regulamin
Archiwum
lekkieb. lekkie
wersja: 3.0.3

.