Nowy target Rainbow - Młodzi dorośli
Rainbow Group ogłasza wprowadzenie globalnej strategii marketingowej i licencyjnej w celu rozszerzenia marki międzynarodowego serialu „Winx Club”, skierowanego do młodych dorosłych.
Widzowie „Winx Club”, który po raz pierwszy wyemitowano w 2004 r., są teraz dwudziestokilkuletnimi młodymi dorosłymi. Wewnętrzny zespół projektantów Rainbow stworzył różne przewodniki stylistyczne i lookbooki, które mają na celu wsparcie ich globalnej strategii, tj. produkty skierowane do nastoletnich dziewcząt i młodych-dorosłych kobiet, ze szczególnym naciskiem na modę, akcesoria, urodę i makijaż.
W celu wsparcia nowej strategii dotyczącej produktów konsumenckich, różnorodne działania marketingowe, PR i cyfrowe zapewnią zainteresowanie zarówno "starych" fanów, jak i nowych odbiorców na całym świecie. Ponadto współpraca z Netflix i data premiery „Fate: The Winx Saga” są zgodne z nową strategią Rainbow, kierowaną do młodych dorosłych.
Licencjonowane produkty objęte nową strategią zostaną udostępnione w najbliższych miesiącach.
© License Global - zobacz
Młodzi dorośli to nowy target Rainbow. Co to oznacza dla Winx? Jak ma się to do 9 sezonu? Mnóstwo pytań i zero odpowiedzi. Warto nadmienić, że Rainbow od jakiegoś czasu zachowuje się dość "dziwnie" i publikuje na swoich mediach społecznościowych stare sezony Winx, a 8 sezon przeszedł w zapomnienie. Ostatnimi dniami na oficjalnym koncie Winx Club na Youtube pojawił się nawet szablon z czaraodziejkami w podstaowej transformacji (zobacz). A wy - jakie macie przypuszczenia odnośnie nowej strategii Rainbow?