Nowości
12.04.2017
❧ dodano komiks pt. "Czerwona księżniczka",

30.03.2017
❧ dodano wszystkie pełne wersje piosenek z World of Winx po włosku,

17.02.2017
❧ dodano dwa komiksy pt. "Przyjaciółki na zawsze" i "Magia Travelix",

1.02.2017
❧ dodano 3 sezon w wersji Nickelodeon,

Użytkowników Online
 Gości Online: 0
 Użytkownicy Online: 3
 Zarejestrowanych Użytkowników: 901
 Najnowszy Użytkownik: ~Tycha
Dzisiejsi Solenizanci
Chloe

http://ask.fm/WinxBlogger

Jeśli macie pytania dotyczące Clubu Winx lub WinxBlogger to pytajcie!

World of Winx: Czym inspirował się Rainbow?


Tak jak robiłam to już z poprzednimi sezonami, tym razem przyszła pora na World of Winx. I tym razem fani znaleźli już trzy powiązania z innymi rzeczami. Co takiego? Sekwencja transformacji po raz kolejny nie jest samodzielnie wymyślona, postać Ace'a istnieje w prawdziwym życiu, a piosenka "Jump into the fun" jak i jej teledysk inspirowana była pewnym zespołem. Zapraszamy do rozwinięcia newsa!

1. Sekwencja transformacji Dreamix. Przyznać trzeba, że najnowsza transformacja wywołała u fanów na całym świecie zachwyt - może nie u wszystkich, ale jednak u większości podbiła ona serce, zwłaszcza fantastyczną piosenką w wykonaniu Alessi Orlando. Jak się jednak okazuje, motyw z kwiatami nie został wymyślony przez Rainbow. Został on skopiowany z reklamy perfum "Uncover". Podczas oglądania dobitnie widać podobieństwa. Pierwsze wideo poniżej to oryginalna reklama, a druga to zestawienie podobieństw.



2. Postać Ace'a to... Morgan z Włoskiego X-Factor! Jak się okazuje, był on sędzią przez pierwsze kilka sezonów, a podobieństwo jest zdecydowanie uderzające! Zobaczcie sami.



3. Twórcy po raz kolejny inspirowali się zespołem Girls Generation, a w tym wypadku ich piosenką "Party Time", która przypomina "Jump into the fun" nie tylko pod względem wokalnym, ale i teledysku.









Za obrazki porównawcze dziękuję RagazzadelCristallo.dA.

Co o tym wszystkim myślicie?

Komentarze

Sandra/Sandora 23 grudzień 2016 20:57:32
Super fajne i inspirujące ciekawe czym zaskoczą nas w 2 sezonie
Musa Winx Club 15 grudzień 2016 07:56:40
Ciekawe, skąd skopiują następną transformację.
Ignis 13 grudzień 2016 22:18:27
A tu się nie zgodzę, że "sami wymyślili", no, nie do końca. Piosenka Dreamixu mocno przypomina tą Tynixową trochę splecioną z tą, co w reklamie perfum jest. Stroje też widać, że są częściowo z niej wzięte. A co do kolorów... podłożyli po prostu typowe winxowe. Nazwę i skrzydła może sami dali, ale to nie zmienia faktu, że to jest po prostu bezczelnie skopiowane. Nie mają własnych pomysłów, więc kradną je innym, to nie jest w porządku
muszkieterka 13 grudzień 2016 15:00:52
ale piosenkę i podkład muzyczny, oraz stroje do transformacji, skrzydła jak i nazwę Dreamix. jak i kolory do tych kwiatów sami wymyślili.
sarix404 13 grudzień 2016 00:32:01
Wszystko kopiują bez kopiowania nie ma działania i oglądania :D
Flamli 12 grudzień 2016 15:53:54
DReamix skopiowali. Reklama perfum pochodzi z 2015 roku
Lunaris 12 grudzień 2016 15:24:15
@muszkieterka, myślę, że druga podana przez ciebie opcja jest mało prawdopodobna - dziwnym zbiegiem okoliczności wpadli na ten sam pomysł? Wybacz, ale wątpię, podobieństwo jest zbyt duże.

Cóż, w sumie zbyt zaskoczona nie jestem, ale to, że znowu bezczelnie skopiowali ruchy, układy choreograficzne, jakby nie patrzeć, trochę smuci...
muszkieterka 12 grudzień 2016 13:54:02
nie wydaje mi się by Dreamix był kopią. oni tylko zaczerpnęli pomysł z stamtąd ? a może wpadli jednocześnie na podobny pomysł.?
Maeve 12 grudzień 2016 11:58:07
Ciekawe kiedy doczekamy się tylko inspiracji, a nie kopii xd
Ignis 11 grudzień 2016 22:49:52
Zrobić transformę, inspirując się reklamą perfum... :hahahaha:
osanti12345 11 grudzień 2016 19:29:56
:szoker:
Speksi 11 grudzień 2016 12:43:38
To, że Dreamix jest kopią trochę zabolało.
A reszta to jakoś zero zaskoczenia XDD

Dodaj komentarz

Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.

Oceny

Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Brak ocen.
Logowanie

Witajcie na nowej wersji ShoutBox. Wszelkie problemy prosimy zgłaszać do administracji lub bezpośrednio do twórcy - Anagana.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą pisać wiadomości.

~Olalaxd0
21:21:16 28.04.2017
no to nieźle :D
^Flamli0
21:15:53 28.04.2017
a ja mam w tym semestrze tylko 8 zjazdów w weekendy, to dopiero wakacje XD
~Olalaxd0
21:12:38 28.04.2017
Fajnie masz ja w czwartek i piątek musze iść do szkoły a w czwartek na wejściu kartkóweczka! mmmm jak się ciesze...
~Lunaris0
21:11:26 28.04.2017
Dokładnie, odliczać czas do wakacji można.
~Lunaris0
21:11:05 28.04.2017
Ja mam cały tydzień wolny <3. Aaach~
~Olalaxd0
21:10:12 28.04.2017
Tylko 2 miesiące i wakacje
~Lau0
21:09:32 28.04.2017
też się cieszę, łącznie z weekendami 10 dni, no raj
~Olalaxd0
21:09:10 28.04.2017
Ja też. 5 dni wolnego mi się należy szczególnie że w tym tygodniu miałam 5 sprawdzianów xd
~Lunaris0
21:08:24 28.04.2017
Ja cieszę sie z długiego weekendu <3. No i muszę się zebrać do pisania czegokolwiek. A tam?~
~Olalaxd0
21:05:55 28.04.2017
co tam u was
~Lunaris0
21:04:04 28.04.2017
Cześć :>.
~Lunaris0
21:03:58 28.04.2017
U mnie winxowe opka od października stoją odłogiem :c.
~Olalaxd0
21:00:40 28.04.2017
Hejka
~Cattie0
21:00:27 28.04.2017
xD
~Ignis0
20:59:11 28.04.2017
weź, ja pamietam tylko, że mi się podobało, od tak dawna nie było rozdziału, że nic więcej, od początku bym musiała
~Cattie0
20:58:41 28.04.2017
:<
~Cattie0
20:58:39 28.04.2017
haha XD tak robię
~Ignis0
20:58:37 28.04.2017
zauważyłam czat :c
~Cattie0
20:58:34 28.04.2017
zapomniałam nawet o jego istnieniu
~Ignis0
20:58:32 28.04.2017
spoko, wena przyjdzie :v a jak nie to poczytaj jakieś beznadziejne teksty z masą błędów czy coś, to się poczujesz lepiej, że ty tak nie piszesz
~Cattie0
20:58:25 28.04.2017
u mnie PK leży i kwiczy
~Cattie0
20:58:21 28.04.2017
Ig, zazdroszczę weny xD
~Lau0
20:57:43 28.04.2017
meh, a ja mam ledwie 120 słów nowego :<
~Lau0
20:57:31 28.04.2017
najs
~Ignis0
20:57:23 28.04.2017
heh, a niedługo (ale raczej jeszcze nie dzisiaj) będziesz ogarniać u mnie kolejny rozdział XD mam już prawie 7k słów
Regulamin
Archiwum
lekkieb. lekkie
wersja: 3.0.3
Ankieta
Kiedy macie ferie?

16 stycznia - 29 stycznia
16 stycznia - 29 stycznia
33% [22 Głosów]

23 stycznia - 5 lutego
23 stycznia - 5 lutego
7% [5 Głosów]

30 stycznia - 12 lutego
30 stycznia - 12 lutego
27% [18 Głosów]

13 lutego - 26 lutego
13 lutego - 26 lutego
10% [7 Głosów]

Studiuję/ pracuję/ nie mam ferii
Studiuję/ pracuję/ nie mam ferii
22% [15 Głosów]

Głosów: 67
Rozpoczęta: 07/01/2017 13:05
Zakończona: 18/01/2017 22:16

Archiwum Ankiet
Copyright © 2010 for posted and pngs thx http://vk.com/winxclubrus and http://vk.com/thewinxclub, (c) Rainbow szab wb: pngsy: (c) bloom by InesWinxEditions.dA, stella by HimoMangaArtist.dA
Scroll UpPowered by PHP-Fusion v6.01.19 || EF IV by eXtreme Fusion ©
9863233 Unikalnych wizytScroll Up