Nowości
17.02.2017
❧ dodano dwa komiksy pt. "Przyjaciółki na zawsze" i "Magia Travelix",

1.02.2017
❧ dodano 3 sezon w wersji Nickelodeon,

13.01.2017
❧ dodano komiks pt. "Zniknięcie Alfei",

3.01.2017
❧ dodano trzy pełne wersje piosenek z World of Winx: "Fashion victim", "The wonderful world of Winx", "Jump into the fun",

2.01.2017
❧ dodano wydania specjalne z czwartej i piątej części DVD z 7 sezonu,

Użytkowników Online
 Gości Online: 1
 Brak Użytkowników Online

 Zarejestrowanych Użytkowników: 870
 Najnowszy Użytkownik: ~Keri
Dzisiejsi Solenizanci
KaraQ
Lau

http://ask.fm/WinxBlogger

Jeśli macie pytania dotyczące Clubu Winx lub WinxBlogger to pytajcie!

KONKURS NA OPOWIADANIE


Ogłaszamy kolejny konkurs! Tym razem na opowiadanie! Jedynymi wymogami jest zakres słów (minimum 750), a także tematyka winxowa. Reszta zależy od waszej kreatywności i pomysłowości. Prace można przesyłać do 22 grudnia na pw do czarodziejki_flory. W wyniku głosowania wybierzemy trzy najlepsze, które otrzymają po 80 punktów!

Komentarze

czarodziejka_flora 10 grudzień 2016 19:09:08
Jeśli to opowiadanie nie było jeszcze nigdzie publikowane to tak pewnie, możesz je wysłać.
I tak możecie wprowadzać nowe wymyślone postacie :) ważne żeby pojawiły tam się winx nawet na jakiś krótki czas
ChandSharma 10 grudzień 2016 16:17:13
Pytanie (bo nie widziałam żeby takie padło chyba ) ode mnie: czy można pisać o swoich wymyślonych czarodziejkach?
(zastanawiam się czy czegoś ewentualnie nie napisać)
Mroczna Icy 10 grudzień 2016 16:02:34
Mam pytanie: czy opowiadaniem na konkurs może być pierwszy rozdział mojej powieści? Czy nie będzie przeszkadzać, że po za konkursem będą rozdziały rozwijające wątki tego pierwszego?? Oczywiście tematyka winxowa, a raczej trixowa xD
Wiktor 10 grudzień 2016 15:52:39
Napiszę choć i tak mam marne szanse
czarodziejka_flora 10 grudzień 2016 14:35:43
Nie Zuzia, nie musi pokrywać się z poprzednimi sezonami
Tikki Kropkuj! 10 grudzień 2016 13:39:43
Przepraszam za błędy, jednak miałem ustawione złe kodowanie znakyf w przeglądarce. Mam oczywiście nadzieję, że nie grozi mi robienie stu pompek za karę na korytarzu lub w gabinecie dyrektora.
Tikki Kropkuj! 10 grudzień 2016 13:35:39
Znając moje szczęście do konkursuw, prawdopodobnie zająłbym pierwsze miejsce od końca ewentualnie okaże się, że moja praca nie spełnia wymogów formalnych. Gdyby nagrodą był tablet z windą i czterema gigabajtami ramu, to może zmotywowałbym się do pracy.
Zuzia094 10 grudzień 2016 13:22:43
Czy te opowiadanie musi być prawdziwe z tym, co bylo w innych sezonach? Czyli jak np. W 4 ludzie wierzą w istnienie wróżek? Pozdrawiam mruga

Dodaj komentarz

Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.

Oceny

Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Brak ocen.
Logowanie

Witajcie na nowej wersji ShoutBox. Wszelkie problemy prosimy zgłaszać do administracji lub bezpośrednio do twórcy - Anagana.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą pisać wiadomości.

~Akali0
22:44:02 27.03.2017
no witam B)
~Laeres0
20:33:15 27.03.2017
Dziwię się czemu działa mi tylko jedna słuchawka, nie obydwie <Balans na piątce na lewej słuchawce zawsze na propsie, c'nie?>
~Flamli0
18:37:33 27.03.2017
fajnie, że mi to mówisz, ale to dżo zawsze robi ankiety rly
~Stellka0
18:00:51 27.03.2017
Flama, moim zdaniem powinien ktoś zamieścić nową ankietę poniżej, bo ta obecna jest troszeczkę przeterminowana xd
~Stellka0
17:54:57 27.03.2017
tylko, że ja to odkryłam już z miesiąc temu XD
~IcyJus0
17:37:12 27.03.2017
Wiadomo xd tylko bawi mnie fakt demonizowania winxa
~Speksi0
17:31:03 27.03.2017
poza tym to kolejny fake tak jak niebieski wieloryb
~Flamli0
17:26:34 27.03.2017
wgl wtf, winx club to nie szkoła czarownic, ale ok xDDD
~IcyJus0
17:18:03 27.03.2017
Głupie *
~IcyJus0
17:16:29 27.03.2017
Ale to jest tak głupia że aż brak słów
~IcyJus0
17:15:56 27.03.2017
W istocie
~Speksi0
17:13:27 27.03.2017
szybka jesteś xd
~IcyJus0
17:12:30 27.03.2017
Śmiech na sali
~IcyJus0
17:12:11 27.03.2017
Nie wierzę ..
~IcyJus0
17:12:05 27.03.2017
~Speksi0
17:00:03 27.03.2017
ale fajny dzień dzisiaj <3
~Stellka0
12:21:58 27.03.2017
A kto się tam ukrywa w gościach? ;]]
~Bananowa0
19:55:31 26.03.2017
?
~Skeni0
18:41:53 26.03.2017
Co mnie strzeliło do głowy, że zdaję rozszeżony angielski?
~Speksi0
14:33:17 26.03.2017
SUZAA
*Alex0
13:50:47 26.03.2017
Laruś chcesz kolejne zadanko na nudę niegrzeczny
*Alex0
13:50:20 26.03.2017
Dżo mądry ruch niegrzeczny
~Skeni0
12:35:45 26.03.2017
Nudzę się
~MrDark1
11:57:06 26.03.2017
Jeśli Dżoana postuje na SB 7 wiadomości pod rząd to wiedz, że coś się dzieje.
~Speksi0
9:30:33 26.03.2017
Ban za nieśmieszne memy
Regulamin
Archiwum
lekkieb. lekkie
wersja: 3.0.2
Ankieta
Kiedy macie ferie?

16 stycznia - 29 stycznia
16 stycznia - 29 stycznia
33% [22 Głosów]

23 stycznia - 5 lutego
23 stycznia - 5 lutego
7% [5 Głosów]

30 stycznia - 12 lutego
30 stycznia - 12 lutego
27% [18 Głosów]

13 lutego - 26 lutego
13 lutego - 26 lutego
10% [7 Głosów]

Studiuję/ pracuję/ nie mam ferii
Studiuję/ pracuję/ nie mam ferii
22% [15 Głosów]

Głosów: 67
Rozpoczęta: 07/01/2017 13:05
Zakończona: 18/01/2017 22:16

Archiwum Ankiet
Copyright © 2010 for posted and pngs thx http://vk.com/winxclubrus and http://vk.com/thewinxclub, (c) Rainbow szab wb: pngsy: (c) bloom by InesWinxEditions.dA, stella by HimoMangaArtist.dA
Scroll UpPowered by PHP-Fusion v6.01.19 || EF IV by eXtreme Fusion ©
9457732 Unikalnych wizytScroll Up