Nowości
17.02.2017
❧ dodano dwa komiksy pt. "Przyjaciółki na zawsze" i "Magia Travelix",

1.02.2017
❧ dodano 3 sezon w wersji Nickelodeon,

13.01.2017
❧ dodano komiks pt. "Zniknięcie Alfei",

3.01.2017
❧ dodano trzy pełne wersje piosenek z World of Winx: "Fashion victim", "The wonderful world of Winx", "Jump into the fun",

2.01.2017
❧ dodano wydania specjalne z czwartej i piątej części DVD z 7 sezonu,

Użytkowników Online
 Gości Online: 1
 Brak Użytkowników Online

 Zarejestrowanych Użytkowników: 870
 Najnowszy Użytkownik: ~Keri
Dzisiejsi Solenizanci
KaraQ
Lau

http://ask.fm/WinxBlogger

Jeśli macie pytania dotyczące Clubu Winx lub WinxBlogger to pytajcie!

KONKURS NA GRĘ RPG: GŁOSOWANIE


Po zamknięciu zgłoszeń na gry RPG przyszedł czas na ich ocenę! W rozwinięciu newsa znajdują się prace oraz komentarze jurorów, które powinny pomóc wam w wyborze najlepszej fabuły. Głosować można przesyłając wiadomość do Shooter, w której należy przedstawić swój wybór, krótko go uzasadniając. W temacie trzeba wpisać "RPG - konkurs". Praca z największą ilością głosów wygrywa! W przypadku remisu, decydująca jest ocena sędziów.

MrDark - Opowieść Wigilijna
Fabuła:
Wigilia Bożego Narodzenia 2016 roku. Scrooge nie posiada się ze szczęścia - jeszcze nie tak dawno najgorsze skąpiradło, wyzyskiwacz i samolub, teraz dusza towarzystwa, hojny dobroczyńca i szanowany obywatel. No i w dodatku jutro jego ulubione Święto, od którego tak naprawdę wszystko się zaczęło.
Nie wszystkim jednak ta zmiana wyszła na dobre. Bankierzy i finansiści, dawni znajomi Ebenezera i partnerzy w nierzadko brudnych interesach mają dość tego, że interesy się skurczyły, a strumień gotówki zmniejszył. Ponadto wydał on znaczną część majątku, by poprawić los biednych, przez co rzadziej zadłużali się oni u lichwiarzy, co również miało przełożenie na mniejsze zyski z procentów. Ale co najgorsze, od tej przemiany wszyscy wymagają wręcz od nich, by byli równie hojni i szczodrzy jak Ebenezer. Tego juz było za wiele i decyzja mogła być tylko jedna - Scrooge'a należało wysłać do krainy wiecznych świąt. Im szybciej, tym lepiej. Udało im się podburzyć tłum przeciw dawnemu koledze i wyznaczyć sowitą zapłatę za jego głowę.
Pogrążony w radości Ebenezer nie chciał słuchać Freda, który ostrzegał go, że jego dawni wspólnicy zrobią wszystko, by było tak, jak dawniej. Na szczęście duchy wciąż pamiętały o swoim wiernym uczniu i tego właśnie dnia kazały mu ubrać się tak, by jak najmniej się wyróżniać. Scrooge posłuchał. Nie wiedział, że ten dzień będzie najdłuższym w jego życiu...

Cel gry:
Gracze - wyeliminowanie Scrooge'a.
Drużyna duchów - ochronienie Scrooge'a do momentu, gdy ponad 2/3 graczy odpadnie z gry.

Aktualne zasady:
Gracze dzielą się na dwie drużyny podburzonych mieszkańców Londynu i drużynę duchów (4 osoby z rolami) Celem graczy jest wyeliminowanie Scrooge'a każdym możliwym sposobem, celem duchów ochrona go za wszelką cenę. Drużyna duchów od samego początku wie, kto jest Scrooge'm, a także wiedzą, kto jest w ich drużynie.
Gracze codziennie wybierają kandydata na Scrooge'a w głosowaniu (duchy starają się zrzucić podejrzenia tak, by w głosowaniach ginęli pozostali gracze), a następnie pozbywają się go. Wyeliminowany gracz, niezależnie, czy to duch, czy człowiek, odchodzi z gry (mieszkaniec umiera, duch przenosi się w niebyt). Wyjątkiem są role specjalne.
Gracze wygrywają, jeżeli zabiją Scrooge'a. Drużyna duchów wygrywa, jeżeli Scrooge przeżyje i ponad 2/3 graczy odpadnie z gry.
ZABRONIONE jest mówienie, jakie ma się role, nawet w obrębie własnej drużyny (wyjątkiem są role specjalne).

Faza dnia/nocy:
W dzień prowadzone są dyskusje i wybierana jest osoba, która zginie. W nocy Scrooge MUSI zostawić dwie wskazówki dla reszty - jedną poprawną i jedną błędną. Ponadto oddawane są wszystkie role.

Role:
Są 4 role zwykłe i 4 role duchów. Dwie role są rolami specjalnymi (super-role). Jedna osoba to Scrooge.
Scrooge - główny bohater, za wszelką cenę musi przeżyć, jego śmierć oznacza automatyczną wygraną zespołu bankierów.
Duch Przeszłych Świąt - DUCH - ze względu na swoje dobre serce i talent w organizowaniu przyjęć codziennie daje alibi jednej dowolnej osobie (nie można na nią głosować).
Duch Tegorocznych Świąt - DUCH - swoim czarodziejskim rogiem jest w stanie 3 razy sprowadzić z zaświatów jednego gracza - gracz ten w podzięce za ocalone życie od tej pory wspiera drużynę duchów.
Duch Przyszłych Świąt - DUCH - wie, co się święci, jeśli ma podejrzenia, że Scrooge może zostać wybrany JEDEN RAZ może się poświęcić i zginąć za niego - UWAGA: Aby to zrobić, musi na dzień przed losowaniem zgłosić taką chęć, nie można bezpośrednio w dzień losowania (byłoby za prosto). Nie można go przywrócić z powrotem z niebytu.
Frank - DUCH - siostra Scrooge'a, za swoje dobre serce przy swoim odejściu może w zamian przywrócić jednego gracza z powrotem do gry - również gracz ten od tej pory pomaga duchom.
Sknerus - największy wróg Scrooge'a, jego głos liczy się dwa razy, dodatkowo w razie śmierci zabiera ze sobą jednego z duchów.
Kancelista - po cichu zgadza się ze Scrooge'm i stara się sabotować bankierów, może przerzucić jeden głos na dowolną inną osobę 3 razy w ciągu gry.
Cinkciarz - lubi nieswoje pieniądze, codziennie kradnie jednej dowolnej osobie prawo do głosu.
Łapiduch - skorumpowany doktorek, za sowitą opłatą może uratować jednego mieszkańca od śmierci - uratowany gracz przez jeden dzień nie głosuje.
Marley - ROLA SPECJALNA - codziennie może podejrzeć rolę jednej dowolnej osoby, dodatkowo JEDEN RAZ może zabrać komuś rolę Scrooge'a i dać ją komuś innemu, by nie dopuścić do zbyt szybkiego zakończenia gry. Wie od początku, kim jest Scrooge. Przy próbie zabicia przywraca 3 dowolne osoby z powrotem do gry. Jako jedyny jest w stanie pozbyć się Nekromanty - jeśli odkryje jego tożsamość to obydwoje natychmiast giną.
Nekromanta - ROLA SPECJALNA - wezwany przez bankierów w celu wytropienia Scrooge'a, może podobnie jak Marley codziennie podejrzeć rolę dowolnej osoby, a ponadto może zostawiać swoje własne wskazówki dla graczy. Jest nieśmiertelny, przy próbie zabicia wykańcza 3 dowolnie wybrane osoby, w tym jednego losowego ducha - takich graczy nie można potem przywrócić do życia (wyjątkiem jest Marley, który wykańcza go, jeśli odkryje jego tożsamość).
Duchy - w dzień pod postaciami ludzi, ich celem jest ochrona Scrooge'a.
Mieszkańcy - podburzeni przez bankierów mają wytropić i wykończyć Scrooge'a.

O grze: czemu tak i dlaczego ja?
Na pomysł wpadłem słuchając The Living Tombstone - Grim Grinning Ghost. Pierwotnie miało to być o dwóch drużynach wzajemnie się zwalczających, ale pomysł okazał się mało zbalansowany (duchy były za silne). No i że w międzyczasie jest Boże Narodzenie to tematycznie Opowieść Wigilijna bardzo mi spasowała. A że gracze są domyślnie po złej stronie - takie jest życie, chciałem też pokazać, jakie są skutki kłamstwa i manipulowania innymi.
A czemu ja? Chciałbym zrobić coś fajnego dla WB, w gry RPG gram w zasadzie odkąd dołączyłem. Cieszyłbym się, gdyby wam się spodobało.

1. Pomysł - czyli oceniamy pomysł sam w sobie.
czarodziejka_Flora: Tematycznie. Gra miałaby odbyć się w święta, a tutaj proszę - Opowieść Wigilijna. Duży plus za jasność i przejrzystość. Cała fabuła napisana prostym językiem, łatwa do zrozumienia. 10/10
Shooter: Inspirowanie się "Opowieścią wigilijną" uważam za bardzo ciekawy i oryginalny pomysł. Nie spodziewałam się, że ktoś będzie w stanie oprzeć na tym opowiadaniu swoją rozgrywkę. Według mnie, to trudne zadanie. Miło, że autor pomyślał o okresie w jakim ewentualnie poprowadzona zostanie jego gra RPG i czas jej akcji rozgrywa się właśnie w święta. 9/10
Flamli: Ponieważ RPG ma się rozpocząć na święta Bożego Narodzenia, to tutaj duży plus za klimat. Pamiętam, że rok temu tematyka też była typowo świąteczna. Więc myślę, że na tą okazję pasowałoby idealnie, ale patrzmy dalej. Wszystko jest zaplanowane, poukładane i tak jak napisałeś na końcu - niesie ze sobą pewne przesłanie. Jedyne co bym usunęła to te teksty z lichwiarzami i innymi podobnymi rzeczami, których nie ogarniam XD. 9/10


2. Wykonanie pomysłu - czyli wszystkie uwagi dotyczące fabuły i ról. 10/10
czarodziejka_flora: Podobają mi się role duchów i ten kontrast. Zło chce zwyciężyć nad dobrem. Takie życiowe.
Shooter: Jak wcześniej napisałam, autor podjął się trudnego zadania, ale udało mu się je zrealizować. Fabuła jest przede wszystkim przemyślana i logiczna. Spodobał mi się wątek złych bankierów. Liczba ról nie budzi zastrzeżeń, jest tam kilka nowości, ale o tym później. Dobrze, że to nie wszyscy muszą odpaść z gry, aby wygrała drużyna duchów. Takie rozwiązanie nie byłoby zbyt realne. 9,5/10
Flamli: Tak jak to było w poprzednim RPG, podoba mi się to dzielenie na zespoły. Dodaje to więcej zabawy, gdy jednak nie wszyscy mają zrobić to samo. Z tego co pamiętam to kiedyś była tylko jedna osoba od ochraniania zabójcy, a teraz będzie ich aż 4, mogłoby być ciekawie XD. Już widzę te potajemne schadzki przez zabójcę i duchów i knucie planu XD. Do minusu zaliczyłabym na pewno to, że aby wygrały duchy, wystarczy zabić 2/3 mieszkańców, jeżeli zgłosi się nie tak duża ilość osób to i tak w miarę szybko może pójść zabijanie, bo duchów Scrooge nie będzie zabijał, więc te 2/3 zaraz wyginie. Dalej patrzę, że osoba wskrzeszona przez ducha przechodzi na ich stronę, tylko zastanawiam się nad tym czym to miałoby się objawiać? Po prostu np. głosowałby przeciwko mieszkańcom w fazie głosowania? Bo nie widzę nic innego co mógłby zrobić XD. Na pewno nie zagłosowałby na zabójcę, to taki plus ewentualnie. Tak samo nie bardzo zrozumiałam motywu z poświęceniem, bo jeżeli to zrobi, to potem będzie wiadomo, że osoba, która miała zostać zabita to zabójca i następnego dnia i tak go zabiją xD. Ogólnie to widać tutaj taką "bitwę" pomiędzy dwoma grupami, każda grupa ma jakiegoś haka na tą drugą i jeżeli zgłosiłoby się ponad 20 osób, to myślę, że mogłoby być bardzo ciekawie. A! Kocham rolę Marley'a - przerzucenie roli zabójcy to genialny pomysł XD. Każdy będzie wtedy ładnie zdezorientowany, nie powiem xd. Kocham ten pomysł! Idąc dalej to potem nie bardzo rozumiem rolę zarówno Marley'a i Nekromanty. Strasznie rozbudowane postacie i pewnie gdybyś prowadził to rpg, to musiałbyś nie tylko mi tłumaczyć kilka rzeczy XD. Jednak trochę za dużo tutaj tych osób do zabijania i wskrzeszania. 3 osoby to moim zdaniem zdecydowanie za dużo. 8/10

3. Nowości - czyli czy uczestnik konkursu wprowadza coś od siebie, jeśli tak, czy ma to sens i czy wpłynie na poprawę gry. Chodzi tu też o wprowadzenie jakiś nowych zasad.
czarodziejka_flora: Fajno rola Ducha Przyszłych Świąt. Ciekawa jestem czy osoba nim będąca faktycznie by oddała miejsce w grze innej osobie. Może to nieco by zbliżyło użytkowników do siebie? :D Kto wie, kto wie... 10/10
Shooter: W tej grze mamy trochę odmienną sytuację. Po pierwsze: nie ma nocnego zabójcy, Scrooge zostawia wskazówki. Jednak nie wiadomo czy takie rozwiązanie spodoba się graczom, którzy czekają rano z niecierpliwością na wiadomość, kto zginął. Po drugie: to jednostka, która zostawia wskazówki jest dobra, a tłum zły. Zwykle jednostka była zabójcą. Ciekawe posunięcie, teraz każdy może być czarnym charakterem. Po trzecie: mamy dwie grupy. Dobrze, że nie są ilościowo równe, bo im więcej jest uczestników, którzy znają swoje rolę nawzajem tym większe prawdopodobieństwo, że ktoś się komuś na pw wygada. Usunęłabym Fran. Trzech duchów wystarczy. Dobre posunięcie autora, który wprowadził takie role jak Marley i Nekromantę.8/10
Flamli: Ciekawy motyw z aż 4 osobami chroniącymi mordercę. Zdecydowany plus za podział na 4 role zwykłe i role duchów oraz wprowadzenie nowych. Powtarzać się nie będę, bo de facto napisałam już dużo o nowościach w poprzedniej kategorii. Ale za nowości masz ode mnie love. Bardzo, bardzo, bardzo dużo ciekawych urozmaiceń. RPG już było tyle razy prowadzone, że czasami może wkraść się rutyna, ale tutaj myślę, że nikt by się nie nudził. 10/10

4. Uczestnik - czyli ocena tego czy uczestnik nadaje się do organizacji.
czarodziejka_flora: Tutaj nie trzeba nic mówić. MrDarka znam bardzo dobrze. Zawsze wywiąże się z powierzonych zadań. 10/10
Shooter: Zachowanie MrDarka nie budzi dla mnie zastrzeżeń. Jest pomocny, miły, odpowiedzialny. Grał chyba we wszystkie wcześniejsze gry RPG, był w nich aktywny, więc zna na pewno wszystkie zasady. 10/10
Flamli: Wiem, że jak ty się do czegoś zgłosisz, to to robisz i się przykładasz. Ogarniasz grę, jesteś odpowiedzialny i uważam, że nadawałbyś się na prowadzącego na 100%. Nie wiem do końca jak u ciebie z czasem, ale jeżeli byś go miał rzeczywiście na tyle, to z chęcią zobaczyłabym cię jako prowadzącego :>. Punktacja będzie taka jak nie inna ze względu na punktualność. Było nieraz tak, że długo cię nie było i boję się, że możesz nie robić otwarć i zakończeń na czas. 9/10

Ogólna ocena: Cattie: Twoja gra naprawdę mi się podoba. Cieszy mnie to, że fabuła została wymyślona na podstawie "Opowieści wigilijnej", którą bardzo lubię, i że Scrooge jest w niej dobrym człowiekiem.
Podoba mi się to, że zasady nie są skopiowane z poprzednich gier, no i że są czytelne. Za pierwszym razem można zrozumieć, o co konkretnie chodzi. Ciekawy pomysł z mieszkańcami stojącymi po złej stronie - w końcu są oni święcie przekonani, że główny bohater jest tym złym.
Cel gry również się wyróżnia, w końcu dwie drużyny mają dwa różne cele, a nie jeden.
Nie ma też żadnych błędów, dzięki czemu wszystko jest przejrzyste. Spokojnie mogę dać 10/10.


Crazy Princess - Olimp - miejsce pełne zła
Fabuła:
Na początku był chaos. Potem zaczęły, pojawiać się pierwsze boskie istoty, posiadające moce, które odróżniały je od zwykłych śmiertelników. Jedną z tych istot, zwanych bogami był Uranos. Razem z Gają zaludnili świat swoimi dziećmi. Jednym z nich był Kronos. Zaczęły się pierwsze walki między bóstwami. Kronosowi wreszcie po wielu bitwach udało się zabić własnego ojca, Uranosa. Jednak ten rzucił na niego klątwę. Ojca Zeusa też miał spotkać taki sam los. Zostanie zabity przez własnego potomka.
Jednak bóg rolnictwa nie miał zamiaru komukolwiek oddawać swojego tronu. Dlatego każde kolejne dziecko swojej żony i siostry Rei zjadał. Czuł wtedy, że nic nie może mu zagrozić. Nikt nie był tak silny, jak on. No może jedynie jego partnerka, ale ta była całkowicie mu posłuszna. Tak miało zostać... Jednak pewnego dnia kobieta, widząc rozkoszne niemowlę, które z zaufaniem wpatrywało się w nią, nie mogła tak dalej. Zeus był tak niewinny i malutki. Nie mogła, patrzeć jak kolejne z jej drogich maleństw, ląduje w paszczy tego potwora. Nie kochała już go. Teraz wydawał jej wstrętniejszy niż pełzające za bramami Olimpu węże. Jak on mógł wpierw zrobić tyle złego ich ojcu, a teraz własnym potomkom? Istniał tylko jeden sposób, by zmienić dotychczasowe jej życie, gdzie widziała, jak kolejne jej pociechy znikają, zaraz po tym, jak się pojawiły. Miejsce władcy musiał zająć kolejny.
Zaplanowała to w bardzo prosty sposób. Owinęła kamień w kocyk syna i podała mężowi wieczorem na kolację. Ten nieprzejęty niczym, jakby to było coś normalnego, szybko go połknął, nie zauważając tego, że dał się oszukać. Wiedziała, że jeśli zostawi malca w pałacu, to Kronos dowie się o jego istnieniu i w końcu domyśli się, czyim jest on synem. Dlatego kazała go umieścić daleko od Olimpu, miejsca, gdzie w każdej chwili mógł zabić go własny ojciec po to, by mógł dorastać w spokoju i szczęściu.
Teraz wrócił i jest gotowy dopełnić przepowiedni, a ona mu w tym pomoże. Udało mu się na razie uwolnić rodzeństwo. Środek na wymioty podany Kronosowi zadziałał jak marzenie. W ten sposób bóg piorunów zyskał sojuszników. Jednak jego ojciec nie zamierza się cofnąć przed niczym, by zachować swą pozycję. Zeus chce jego śmierci, a ten zamierza zabić też jego siostry i braci. Gdy to mu się uda, nie będzie już ratunku przed rządami okrutnego władcy. Wiedząc, że syn go szuka, przybrał on inną postać. Tak samo zrobił Zeus jak się o tym dowiedział, co czyni wszystko o wiele trudniejszym.

Cel gry:
Zapobiegnięcie śmierci Zeusa, Hestii, Hery, Hadesa.

Zasady:
1. Nie można nikomu powiedzieć swojej roli (wyjątkiem od tej reguły są tylko Helios i Charon) oraz Hera nie może zdradzić tożsamości Zeusa i na odwrót. To zniszczy tylko klimat oraz całą grę. Karą za złamanie tej zasady jest wykluczenie z gry.
2. Stwórz własną, kreatywną postać. Możesz być bezduszną osobą z zimną krwią lub empatyczną duszyczką. To zależy tylko od Ciebie.
3. Nie zważajmy na to, że jesteśmy z sobą zaprzyjaźnieni - to tylko gra. Nie obrażajmy się za to, że ktoś nas wytypował.
4. Aby gra była ciekawsza Kronos i Zeus powinni kierować się jakimś szyfrem i nie zabijać byle kogo. Wszystko po to, by zostawić po sobie jakiekolwiek ślady.
5. Wszelki spam typu "chcecie ambrozji?" będzie usuwany, dlatego prosi się o niespamowanie.
6. Nieobecności powyżej dwóch dni proszę zgłaszać do organizatora przez PW. Jeżeli osoby ze specjalnymi rolami nie będą ich wypełniały, zostają Bogami, a ich rola jest rozdana przez losowanie innej osobie.
7. Role otrzymuje się w wyniku losowania, a nie swojego wyboru.
8. Po skończeniu zgłoszeń role zostanę rozesłane przez PW do wszystkich graczy.
9. Ilość miejsc jest nieograniczona.
10. W grze istnieją trzy fazy: faza dnia, nocy, Wielkiej Uczty.
11. Ostrzeżenie wyklucza z udziału w zabawie.
Jak wygląda taka gra? Tu można sprawdzić poprzednie RPG: KLIK, KLIK, KLIK, KLIK

Faza dnia: to normalny dzień na Olimpie. Wszyscy mogą dyskutować, wymieniać swoje przypuszczenia, oskarżać siebie nawzajem i tym podobne. Nie zważamy na to, że dana osoba może być niewinna. Najważniejsze jest to, żeby przeżyć. To podczas tej fazy można typować podejrzewane osoby, jednak żeby głos się liczył, trzeba nick napisać pogrubioną czcionką oraz ta osoba nie może być chroniona przez Atenę, Aresa lub Hestię.
Faza nocy: o tej porze bogowie odpoczywają po ciężkich dniach. Nikt nie może się wypowiadać (z wyjątkiem Charona). W czasie tej fazy osoby ze specjalnymi rolami wysyłają je na PW organizatora.
Faza Wielkiej Uczty: czas, gdy bogowie robią wielką imprezę z dużą ilością ambrozji i nektaru. Podczas tego wieczoru Hades może wskrzesić zabitego, a Temida wysłać zapytanie o to, kto jest mordercą.
- Faza dnia trwa od 10:00 do 22:00.
- Faza nocy trwa od 22 do 10:00.

Faza Wielkiej Uczty zdarza się co cztery noce.

Role:
Kronos - co noc zabija jedną osobę. Nie może się pogodzić z tym, że dał się oszukać żonie. Chce zabić swojego syna, by mieć pewność, że ten nie odbierze mu władzy.
Zeus - co noc zabija jedną osobę, myśląc, że to właśnie ona jest Kronosem. W zemście za to, że ojciec pożarł jego rodzeństwo, chce go zniszczyć. Nie cofnie się przed niczym, w tym przed zabijaniem pozostałych bóstw.
Hades - może ożywić pięć osób, w tym raz siebie. Jako władca krainy zmarłych może pozwolić danej osobie na powrót podczas fazy Wielkiej Uczty, mimo tego, że wolałby nikogo nie ożywiać.
Kora/Persefona - będąc żoną samego króla podziemi zabita Kora, otrzymuje drugie życie jako Persefona. Wracając do gry, zabiera inną martwą osobę ze sobą.
Hera - wie, kim jest Zeus i stara się go chronić. Ten nie zna jej tożsamości, póki nie będzie próbował jej zabić. Od tej pory oboje znają swoją tożsamość i się wspierają.
Hestia - co noc ochrania wybraną przez siebie osobę. Bogini ochrania wiecznie palący się na Olimpie ogień, a biorąc kogoś do pomocy, powoduje to, że nie może ona zostać oskarżona w dziennym typowaniu.
Cerber - okrada innych z możliwości głosowania. Znudzony pilnowaniem bram krainy zmarłych podkrada co noc danej osobie obol, za który kupuje się głos.
Chronos - jako bóg czasu może zmienić daną noc na fazę Wielkiej Uczty. Dwa razy podczas całej gry.
Helios - bez niego nie istniałby dzień, dlatego nie może zginąć w dziennym typowaniu. Jako osoba szanowana na Olimpie jego głos liczy się podwójnie.
Temida - podczas fazy Wielkiej Uczty może sprawdzić, czy dana osoba jest mordercą.
Nemezis - bogini przeznaczenia mając być zabita przez mordercę, wskazuje inną osobę, która ginie zamiast niej. Gdy tłum będzie chciał ją zabić, dowiaduje się, o jej roli, ale ta nie ginie.
Charon - jako że żyje na co dzień w podziemnej krainie, nie wystawia się na promienie słońca. Wypowiada się, więc tylko nocą. Może go zabić tylko dzienne typowanie, o ile ktoś będzie widział sens w głosowaniu na niego. Z racji tego, że widział wiele złych ludzi, w swoim szarym życiu i inni wierzą w jego dobre przeczucie, jego głos liczy się podwójnie.
Atena - zabiera ze sobą daną osobę na nocny trening, który ma jej pomóc pokonać Aresa. Daje jej w ten sposób alibi.
Ares - od dłuższego czasu przygotowuje się do bitwy z Ateną. Osoba, która musi mu pomagać danej nocy, ma gwarancję, że nie będzie typowana następnego dnia.
Bogowie - ich zadaniem jest przeżyć.

Od autorki:
Mitologią zainteresowałam się gdzieś tak w trzeciej klasie podstawówki. Byłam nią oczarowana od chwili, gdy po raz pierwszy o niej przeczytałam. Pasjonowało mnie to, jak wiele jeszcze z niej pozostało w naszych czasach. Jak dużą była i jest inspiracją. Jak bardzo jest różnorodna. Od razu przyszła mi na myśl, gdy przeczytałam o konkursie RPG. Wydaje mi się, że klimat mitów i śmierć, która co rusz się w nich pojawia to świetna podstawa do stworzenia ciekawej dla innych użytkowników gry. Najbardziej zaś odpowiednim mitem wydał mi się ten, opowiadający o początkach mitologii greckiej, która pozostaje najbardziej znaną z mitologii. Chciałabym spróbować swoich sił jako organizator, dlatego, że chcę stworzyć coś, co sprawi, że użytkownicy będą dobrze się bawić. Uważam, że mam dosyć czasu podczas ferii po to, by zorganizować RPG, którą inni będą miło wspominać. Zdaję sobie sprawę, z moich wad oraz tego, że mimo wszystko nie ma mnie tak dużo na forum. Jednak myślę, że podołam.

1. Pomysł - czyli oceniamy pomysł sam w sobie.
czarodziejka_flora: Był Harry Potter, Pretty Little Liars, Vampire Diaries, ale greckich bogów nie. Oryginalnie. Od młodego interesowałam się mitologią, potem moje zainteresowania zmalały, ale do tej pory mam spory sentyment. 10/10
Shooter: Podoba mi się nawiązanie do mitologii. Trudne zadanie. Cieszę się, że autorka opracowała fabułę swojej gry RPG na podstawie czegoś czym się interesuje. 8/10
Flamli: Mitologia, tego bodajże nie było jeszcze w RPG (albo mam sklerozę XD). Mnie osobiście nigdy mitologia nie fascynowała i jakoś te zawiłe historyjki ciężko mi się czytało. Poza tym nie do końca ogarnęłam w historyjce kto jest kim, ale ok, ja zawsze nie ogarniam XD. 7/10

2. Wykonanie pomysłu - czyli wszystkie uwagi dotyczące fabuły i ról.
czarodziejka_flora: Role są idealnie napisane pod bogów. Hestia jako bogini domowego ogniska, ochrania, Hades - bóg podziemia/ zmarłych - ożywia. Podoba mi się, zastosowałaś idealny zabieg. 10/10
Shooter: Szkoda, że Crazy Princess zmienia tylko koniec mitu na potrzeby gry, a nie wymyśla swój, jako że miałaby duże pole do popisu, ale to jej decyzja. Role równie jak fabuła ciekawe, dostosowane do niej. Trudne zadanie, zrealizowane. Praca, którą mi przesłała, wymaga najmniej poprawek ze wszystkich. 10/10
Flamli: Na samym wstępnie mało mi się podoba, że ta Faza Wielkiej Uczty byłaby co cztery noce i tylko wtedy można byłoby kogoś wskrzesić i spytać o to, kto jest mordercą. Z doświadczenia widać, że często RPG nie dożyje nawet końca tygodnia, bo już wcześniej zostaje rozwiązana sprawa. No i wtedy byłyby max. 2 wskrzeszenia, a wiem, że osoby które zostały zabite na początku, chcą jednak mieć szansę na ponowną grę. Kolejna niewyjaśniona kwestia - Kronos chce tylko zabić syna Zeusa, ale co się stanie gdy go zabije? Z opisu wynika, że tylko jego chce zabić, podczas gdy jako cel gry jest zapobiegnięcie nie tylko jego śmierci. Trochę nielogiczne, bo po co miałby zabijać kogoś innego xd. Hades ma za dużo wskrzeszeń - na pewno RPG nie będzie trwało 20 dni. Ciekawi mnie postać Hery. Jeżeli Zeus wytupuje ją na zabicie to co? Nie umrze i po prostu nikt tej nocy nie zginie? 6/10

3. Nowości - czyli czy uczestnik konkursu wprowadza coś od siebie, jeśli tak, czy ma to sens i czy wpłynie na poprawę gry. Chodzi tu też o wprowadzenie jakiś nowych zasad.
czarodziejka_flora: Jakiś nowych zasad nie zauważyłam, ale to -> " Chronos - jako bóg czasu może zmienić daną noc na fazę Wielkiej Uczty. Dwa razy podczas całej gry.", dobre, podoba mi się. 5/10
Shooter: Nie zauważyłam większych nowości role widocznie wzorowane na poprzednich grach. Autorka wprowadza własną fazę. Tak jak w przypadku Skeniego nie rozumiem zasady z ostrzeżeniami. 3/10
Flamli: Chronos, który zmienia czas na Wielką Ucztę. Tutaj moja wcześniejsza teoria nieco się obala, bo wtedy częściej mogłyby nastąpić wskrzeszenia... Ale mimo wszystko zmieniłabym to. Ogólnie to większość ról już była i jest po prostu lekko zmodyfikowana. Nie mówię, że nie było widać tutaj inwencji twórczej, ale mimo wszystko i tak czuję dużo podobieństw, a ponieważ konkurencja jest wysoka to nie mogę powiedzieć, że to RPG najbardziej mi się spodobało... 6/10

4. Uczestnik - czyli ocena tego czy uczestnik nadaje się do organizacji.
czarodziejka_flora: Myślę to samo co u MrDarka. 10/10
Shooter: Crazy Princess brała czynny udział w poprzednich grach RPG, nawet jedną wygrała, jako zabójca. Na pewno więc zna zasady. Nie widzę żadnych przeciwwskazań, by spróbowała swoich sił jako organizator. Często ją widuję dostępną na WinxBlogger. 9/10
Flamli: Jesteś już długo na WB, ogarniasz gry RPG, ale znów nie wiem czy dałabyś radę punktualnie przychodzić, no i przede wszystkim panować nad grą. Nie wiem no xD. 7/10

Ogólna ocena: Cattie: Ciekawa tematyka, nigdy wcześniej nie widziałam RPG o mitologii. Mimo tego trochę ciężko czytało mi się fabułę, może to dlatego, że nie interesuję się tą tematyką. Szkoda, że nie wymyśliłaś własnych zasad. + Sądzę, że faza Wielkiej Uczty powinna odbyć się co 3 noce co najmniej - w końcu RPG może nie "dozyć" 4 dni. Ogromnym plusem jak dla mnie jest dopasowanie bogów do ról. Temida może sprawdzić, kto jest mordercą, Cerber okrada innych. Widać, że naprawdę się tym interesujesz. Cieszę się, że wcieliłaś swój pomysł w grę. Za te zasady - 9/10.


Radi - Drużyna Pierścienia
Fabuła:
Mroczne czasy nastały w całym Śródziemiu. Wszystko to za sprawą odnalezienia dawno zaginionego pierścienia władzy. Armie orków przemierzają wszystkie kontynenty i krainy w poszukiwaniu pierścienia dla swojego pana - Suarona. Jeśli go zdobędzie całe Śródziemie czeka zagłada. Oto jednak pojawia się nadzieja. Zostaje powołana drużyna, mająca na celu raz na zawsze zniszczyć pierścień. Jednak jedynym sposobem, aby to uczynić jest stopienie pierścienia we wnętrzu góry przeznaczenia znajdującej się w samym centrum Mordoru. Bohaterska drużyna podejmuje się tego wyzwania, lecz przed nimi wiele dni ciężkiej wędrówki i niebezpiecznych wyzwań. Jednak Sauron odkrył niecny plan swoich przeciwników i przygotował własną intrygę dzięki, której planuje pozbyć się członków drużyny i wreszcie zdobyć pierścień.
W dzień wyprawy Peregrin przygotowując swój prowiant poczuł zapach dymu. Podszedł i zobaczył spalone zwłoki. Szybko zawołał resztę. Niektórzy widząc je byli przerażeni.
- Nie damy rady stwierdzić kto to był - rzekł Aragorn.
- Aragornie - stwierdził Legolas. - nikogo z drużyny nie brakuje. Wszyscy są tutaj.
- To znaczy, że zabójca wciąż jest wśród nas. Ukrywa się i na pewno zabije ponownie. - odpowiedział Gandalf.
Nastała chwila ciszy.
- Co teraz zrobimy? - spytał Merry.
- To na co wszyscy się pisaliśmy. - głośno odparł Aragorn. - Idziemy do góry przeznaczenia. Jesteśmy Drużyną Pierścienia. To był i nadal jest nasz jedyny cel.
Aragorn cieszył się, że drużyna dalej dumnie stała przy nim i nikt wykazał chęci rezygnacji.
- Zbierajcie się. Wyruszamy za godzinę.

Cel gry:
Zapobiec zamordowaniu czterech Hobbitów i dotrzeć do góry przeznaczenia w celu zniszczenia pierścienia.

Zasady:
- Nie można nikomu powiedzieć, jaką ma się rolę (z wyjątkiem Gandlafa Białego). To zniszczy tylko klimat oraz całą grę. Osoby które tego się dopuszczą zostaną wykluczone z gry.
- Stwórz własną, kreatywną postać. Możesz być bezduszną osobą z zimną krwią lub empatyczną duszyczką. To zależy tylko od Ciebie.
- W fazie dnia uczestnicy muszą wytypować osobę, która ma zginąć. Zalicza się to dopiero wtedy, gdy co najmniej połowa z nich odda głosy. Jeżeli tego nie zrobią, będę zmuszony losowo zabić 1 osobę. Jest też druga opcja - jeżeli 2 osoby będą mieć po równo głosów, losowo zostanie zabita jedna z tych osób.
- Nie zważajmy na to, że jesteśmy tutaj bardzo dobrze zaprzyjaźnieni - to tylko gra. Niech nikt się nie obraża, że ktoś kogoś wytypował.
- Aby gra była ciekawsza, Sauron i Powiernik pierścienia powinny kierować się jakimś szyfrem i nie zabijać byle kogo. Wszystko po to, by zostawić po sobie jakiekolwiek ślady.
- Wszelkie nieobecności należy zgłaszać do organizatora. Jeżeli od rozpoczęcia gry osoby ze specjalnymi rolami nie będą wykonywały swojego obowiązku to staną się one zwykłymi towarzyszami, a specjalna rola zostanie rozdana losowo innej osobie.
- Role będą rozlosowywane losowo (czyli nie można wybierać sobie tego kim chce się być).
- Po skończeniu zgłoszeń role zostaną rozesłane za pomocą PW do wszystkich graczy.
- Ilość miejsc jest nieograniczona.
- W grze istnieją 2 fazy: faza dnia, faza nocy.
- (SPECJALNA ZASADA) Jeżeli Sauron nie zdobędzie pierścienia w ciągu 7 dni, drużyna dotrze do góry przeznaczenia i go stopi, tym samym wygrywając. W zależności od liczby graczy oraz eventów ilość dni może się zwiększyć lub zmniejszyć.

Faza dnia: to taki typowy dzień wędrówki: można rozmawiać między sobą, oskarżać niewinne osoby, dyskutować itd. Oczywiście w tym temacie. Nieważne czy informacje o których będziesz mówić będą prawdziwe, czy nie - chodzi tu tylko o to, aby przetrwać i przeżyć za wszelką cenę. Imię osoby, którą się typuje na mordercę, musi być napisane grubymi literami. Inaczej głos się nie liczy. Głosu nie można anulować ani zmienić. W innym przypadku niektórzy głosowaliby "pod wpływem" chwili.
Faza nocy: to faza, w której nie można pisać. Drużyna idzie spać. Osoby, które otrzymały role, wysyłają PW z wytypowanymi osobami do organizatora gry.

- Faza dnia trwa od 10:00 do 22:00.
- Faza nocy trwa od 22:00 do 10:00.

Po fazie nocy następuje podsumowanie nocy - zostaje napisane ogłoszenie, kto zginął i kto uchronił się przed śmiercią.

Role:
Sauron - całą mocą pożąda pierścienia, który zapewni mu nieograniczoną władze. Zabił jednego towarzysza i teraz sam pod kamuflażem dołącza do drużyny pierścienia aby go zdobyć. W tym celu co noc zabija jedną osobę myśląc, że to ona jest powiernikiem pierścienia. Kiedy zabije wszystkich 4 Hobbitów zdobędzie pierścień i wygra. Musi się jednak spieszyć zanim drużyna dotrze do Góry Przeznaczenia i stopi pierścień (patrz. Zasada Specjalna).
Saruman - Czarodziej, ukryty poplecznik Saurona. Zna jego tożsamość i pomaga mu w zdobyciu pierścienia. ///// W zależności od tego kiedy zginie Sauron, to on może zacząć zabijać, aby zdobyć pierścień. Na wypadek gdyby gra miała skończyć się zbyt szybko.
Frodo, powiernik pierścienia - Hobbit. Jako, że to on niesie pierścień jest głównym celem Zabójcy, ale raz na 2 noce może wykorzystać jego moc aby zabić 1 osobę myśląc, że jest ona Sauronem. Kiedy zginie, inny Hobbit przejmuje pierścień i jego rolę.
Sam, Merry, Peregrin - Hobbity. Tylko oni mogą nieść i używać pierścienia. Kiedy zginie powiernik pierścienia, jeden z nich zostaje nowym powiernikiem i odtąd to on, może co 2 noc zabić jedną osobę. Sam jako wierny przyjaciel Froda, od początku wie kto nim jest.
Aragorn - Człowiek, dowódca drużyny pierścienia, posiadacz miecza Andúril. Zna tożsamość wszystkich Hobbitów, nie wie jednak kto jest aktualnym powiernikiem pierścienia. Jego zadaniem jest przede wszystkim ochrona Hobbitów. Jeżeli któryś z Hobbitów zginie w dziennym typowaniu Aragorn z zemsty, używając miecza Andúril, zabija w nocy 1 osobę, będąc przekonanym, że to Sauron napuścił drużynę na Hobbita.
Boromir - Człowiek, co noc trzyma wartę nad 1 osobą, tym samym chroniąc ją przed śmiercią.
Gimly - Krasnolud, posiadacz topora. Gimly to bardzo twardy wojownik. Sauron próbując go zabić stoczy z nim tak ciężki pojedynek, że następnej nocy nie będzie miał sił aby zabić kolejną osobę.
Legolas - Elf, posiadacz łuku. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i wiedzy, co noc uczy 1 osobę jak strzelać z łuku. Tym samym osoba ta dostaje alibi i nie może zostać wytypowana podczas dziennego głosowania.
Tragarz broni - przez to że dźwiga ze sobą ogromną ilość broni reszta boi się do niego zbliżać. Dzięki temu nie może zginąć w dziennym typowaniu.
Gandalf Szary - Czarodziej, nie posiada żadnych umiejętności. Jeżeli zginie następnego dnia odrodzi się jako Gandalf Biały.
Gandalf Biały - Czarodziej, odradzając się, ujawnia wszystkim swoja prawdziwą tożsamość. Jako potężny czarodziej budzi zaufanie i respekt wśród innych i dlatego jego głos liczy się za 2 osoby w dziennym typowaniu. Dodatkowo podczas odrodzenia, może podejrzeć tożsamość 1 wybranej osoby.
Gollum - dniami i nocami marzy tylko o pierścieniu. Zostaje schwytany przez drużynę pierścienia i służy im za przewodnika. Pomaga im tropić zabójcę, lecz ostatniego dnia wędrówki, będąc pod górą przeznaczenia jego alter-osobowość przejmuję nad nim kontrole. Ostatniej nocy zabija 1 osobę. Jeżeli zabije osobę posiadająca pierścień, wygrywa grę jako jedyny.
Towarzysze - ich zadaniem jest przeżyć i donieść pierścień do góry przeznaczenia. Są podzieleni na ludzi, krasnoludy i elfy.

Rasy będą miały znaczenia podczas gry, gdyż będą się pojawiać specjalne eventy dla każdej z ras, np.
- Tego dnia wszystkie Elfy zyskują nieśmiertelność i nie mogą zginąć podczas dziennego typowania.
- Tej nocy każdy krasnolud wyposażony jest w topór, więc jeżeli zginie, następnej nocy Sauron nie będzie mógł nikogo zabić.
- Tej nocy czarodzieje mogą podejrzeć tożsamość 1 wybranej osoby.

Dodatkowe informacje:
- Czarodziej i Hobbit również traktowane są jako rasa.
- Gandlaf Szary nie posiada żadnej funkcji dopóki nie zginie. Nie może również nikomu powiedzieć kim jest. Dopiero gdy zginie i następnego dnia odrodzi się jako Gandalf biały, ujawnia wszystkim swoją tożsamość.
- Tragarz Broni także losowo otrzymuję swoją rasę. Może być zarówno człowiekiem, krasnoludem jak i elfem.
- Rola Golluma aktywuje się dopiero podczas ostatniej nocy. Przez całą grę gra jak zwykły towarzysz, jednak jest świadomy swojej roli od początku.
- Jeśli podczas ostatniej nocy powiernik pierścienia zostanie zabity przez Saurona, automatycznie pierścień wędruje do kolejnego Hobbita lub Saurona jeśli dany Hobbit był ostatni. Jeśli tejże nocy, Gollum zabije danego Hobbita lub Saurona z pierścieniem, wtedy pozostali przegrywają i grę wygrywa tylko on. Jeżeli nie zabije osoby z pierścieniem przegrywa, gdyż nie należy już do drużyny.

A inspiracją do stworzenia tego RPG było to, że oglądałem Hobbita na TVN xd i to że lubię Władcę Pierścieni.


1. Pomysł - czyli oceniamy pomysł sam w sobie.
czarodziejka_flora: Oooo, ostro siostro. Władca Pierścieni. Oglądałam, lubię, szanuję za pomysł. 10/10
Shooter: Ciekawy pomysł, który może się spodobać wielu osobom. Daje dużo możliwości, raczej większość użytkowników wie w jakim świecie akcja Władcy Pierścieni jest obsadzona, więc każdy się odnajdzie. 8/10
Flamli: Oho, Władcy Pierścieni i Hobbit XD. Fabuła prosta, ciekawa, nie zagmatwana. To lubię xd. W sumie to nie mam nic przeciwko.10/10

2. Wykonanie pomysłu - czyli wszystkie uwagi dotyczące fabuły i ról.
czarodziejka_flora: Nie mam uwag, wszystko przemyślane. 10/10
Shooter: Użyty motyw znamy z książki i filmu. Jest on oczywiście odpowiednio zmodyfikowany. Fabuła ciekawa i łatwa do zrozumienia. 8/10
Flamli: Ciekawy pomysł z wprowadzeniem 7-dniowego RPG, tylko mam nadzieję, że nie będzie to za mała ilość dni. Bo na to wygląda, że Sauron musi znaleźć 4 Hobbitów w 7 dni, plus drobne zabójstwa, może być ciężko. Pisząc to jestem na razie na początku ról, także jak jeszcze czegoś nie doczytałam, to zaraz to zrobię xd. Ciekawy pomysł z tymi 4 Hobbitami, mimo, że Frodo zginie, to i tak ktoś przejmie jego robotę. Dobrze też, że jest dopiska o przejęciu przez Sarumana roli Saurona, w razie jego śmierci. Aragorn ma zabijać w zemście, też mi się podoba. I teraz wychodzi na to, że będzie śmierć za śmiercią, bójcie się XD. Kolejna ciekawa rzecz - Gimly. Po jego zabiciu Sauron będzie miał jeden dzień przerwy od zabijania, co może drastycznie zaważyć na jego przegranej (7 dni trwa RPG). Haha śmiałabym się jakby wszyscy myśleli, że 7 dnia wygrają i zniszczą pierścień, a tu nagle Gollum zabija Saurona XD. Powinien za to dostać punkty XD. Wszystko jest super i fajnie, ale jakoś brakuje mi wskrzeszania. W sumie jeżeli ma to trwać 7 dni, to wskrzeszanie osób miałoby zbyt dużo minusów, ale mimo wszystko lubiłam tą opcję... Spodobało mi się jeszcze podzielenie na rasy i pojawianie eventów. Duży plus za urozmaicenie. 8/10

3. Nowości - czyli czy uczestnik konkursu wprowadza coś od siebie, jeśli tak, czy ma to sens i czy wpłynie na poprawę gry. Chodzi tu też o wprowadzenie jakiś nowych zasad.
czarodziejka_flora: Dojrzałam specjalną zasadę. Dobry pomysł. Może to zmusi uczestników do dziennego typowania, co wiadomo w poprzednich grach było dość ciężkie. Wprowadzenie ras też wydaje mi się fajną ideą. Będzie jakieś urozmaicenie. 10/10
Shooter: Podoba mi się podział uczestników na rasy. Każdy chce być w końcu w grze kimś, a nie tylko tłumem. Zwykle w grze pojawiały się jakieś niespodzianki, autor nazwał je eventami. Podoba mi się pomysł, aby było ich więcej, lecz za każdym razem do innego grona uczestników. Radi ograniczył czas gry, dobre i przydatne posunięcie. Wprowadza lub modyfikuje role, z różnym skutkiem. Widać, że zależy mu zarówno na uprzyjemnieniu rozrywki, ale także na jej usprawnieniu. 9/10
Flamli: Jest bardzo dużo nowych ról, nowe rozwiązania, podział na rasy, eventy, dodany czas trwania RPG, ale nie wiem do końca czy on wyjdzie na plus. 9/10

4. Uczestnik - czyli ocena tego czy uczestnik nadaje się do organizacji.
czarodziejka_flora: Hm, no właśnie Radi. Ostatnimi czas dość często jesteś poza zasięgiem, a to gdzieś jedziesz, a to coś tam. Nie wiem czy dałbyś radę punktualnie np. o 10 wstawać i dawać podsumowanie :D. 8/10
Shooter: Radi bierze udział w grach RPG. Jest raczej uprzejmy i raczej cierpliwy. Trochę ciekawski, ale na potrzeby rozgrywki, to bardzo dobrze. Mam nadzieję, że znajdzie czas by przeprowadzić grę. Podoba mi się to, że biorąc udział, wie czego oczekują i co nie podoba się uczestnikom i stara się poprzez napisanie własnej fabuły i ról poprawić grę. 9/10
Flamli: Jako, że jesteś maniakiem gier planszowych i innych dziwnych rzeczy (xd), wiem, że poradziłbyś sobie z ogarnianiem tego wszystkiego. Znasz dobrze gry RPG, jak uczestnik dobrze sobie radziłeś, więc nie mam nic przeciwko. Ale znowu - często podczas gier RPG przychodziłeś wieczorami, bo nie miałeś czasu. A jako organizator musiałbyś wstawiać się rano i wieczorem o takiej samej godzinie. To wymaga jednak czasu, dlatego daję ci ocenę taką, a nie inną. 8/10

Ogólna ocena: Cattie: Hobbit dosyć pozytywnie mi się kojarzy, dzięki czemu z chęcią przeczytałam fabułę :D.
Tutaj znowu szkoda, że większość zasad nie została zmieniona, mimo to plusik za specjalną zasadę. W końcu ci, którzy stoją po dobrej stronie, nie zawsze muszą wygrywać. Role również są bardzo ciekawe i nietypowe. Wprawdzie we wcześniejszych RPG zdarzało się, że była osoba, która znała tożsamość zabójcy, ale jest też inna, która wie, kim jest ktoś inny. Dodatkowe informacje nie pojawiły się też nigdzie indziej. + Genialna inspiracja! Jestem skłonna dać 9/10, to za zasady.


Skeni - Morderczy Hogwart
FABUŁA:
W Hogwarcie rozpoczyna się pierwszy dla Harry'ego rok szkolny. Razem z nowo poznanymi przyjaciółmi postanawia nauczyć się korzystania z wrodzonych zdolności. Szkoła wywarła na nim ogromne wrażenie. Baśniowy zamek z wieloma sekretami do odkrycia. Cóż lepszego można sobie wymarzyć. Po Ceremonii Przydziału do poszczególnych domów, kiedy to Harry, Ron i Hermiona dowiedzieli się, że mieszkają w Gryfindorze, mogli wreszcie zabrać się za jedzenie. Uczta była doprawdy wspaniała. Po przystawkach ich talerze magicznie się oczyściły a na stole pojawiło się danie główne i później desery. Na koniec Dyrektor Albus Dumbledor wygłosił przemowę:
- Witajcie moi drodzy! Kilka spraw porządkowych. Chciałbym wam przedstawić naszego nowego nauczyciela obrony przed czarną magią profesora Kwiryniusza Quirrela. Pan Filch, nasz woźny przypomina, że wstęp do zakazanego lasu jest zakazany dla wszystkich uczniów bez wyjątku, chyba, że będziecie pod opieką nauczyciela. Jak co roku każdy dom dostaje na start dwieście punktów. Mam nadzieję, że ta pula zostanie pomnożona, że będziecie się na tyle dobrze zachowywać, że żaden z nauczycieli czy prefektów nie będzie zmuszony odejmować wam tych punktów. Ja sam na zakończenie każdego dnia przyznam premię dyrektorską najlepszemu domowi. Szczegółowe informacje znajdziecie w regulaminie szkoły, który każdy z was otrzymał. Czeka on na was w waszym dormitorium i radzę dobrze, aby każdy się z nim dokładnie zapoznał. Aha i jeszcze jedno. Duchy domów doniosły mi, że gdzieś wśród uczniów lub nauczycieli ukrywa się Czarny Pan. Niestety nie wiem kim jest, chociaż mam pewne podejrzenia. Proszę was abyście uważali. Jedyną osobą która jest w stanie go pokonać jest Harry Potter. Proszę uważajcie na siebie! W nocy po uczcie w zamku było wyjątkowo zimno. nikt nie szwendał się po korytarzach Dlatego, że była noc, ale przede wszystkim dlatego, że wszędzie czaiła się śmierć. Jedyną osobą, która jeszcze nie spała był nie kto inny jak profesor Quirrel. Zmierzał pewnie przed siebie do dormitorium Gryfonów. Szedł z jednym zamiarem powstrzymać Harrego przed zdemaskowaniem Czarnego Pana. Tylko on mógł to zrobić. Wszedł, ale jedna osoba jeszcze nie spała. Na kanapie przy kominku siedział Nevil Longhbotom.
- Pan Quirrel? A czemuż to zawdzięczamy tak późną wizytę?
- Mam interes do jednego z uczniów. To delikatna sprawa.
- Kogo pan szuka?
- Szukam Pana Wesleya - skłamał.
- Piętro pierwsze schody po prawej stronie - powiedział Nevil po czym wrócił do lektury podręcznika do zielarstwa. Quuirrel był pewny, że tam gdzie śpi Ron Wesley zapewne śpi i Harry więc poszedł wskazaną drogą. Kiedy wszedł do sypialni podszedł do łóżka i odsłonił zasłony po czym przyłożył do różdżkę do piersi śpiącego ucznia i wyszeptał zaklęcie:
- Avada Kedavra! - po czym szybkim krokiem uciekł z dormitorium. Tak zginął Nico Trewour -pierwsza ofiara Czarnego Pana i nie ostatnia.Nie spocznie do póki nie dopadnie swego śmiertelnego wroga!

CEL GRY:
Dopaść Czarnego Pana i powstrzymać go przed zabijaniem uczniów.

ZASADY:
1. Nie można nikomu powiedzieć, jaką ma się rolę To zniszczy tylko klimat oraz całą grę.
Osoby które tego się dopuszczą zostaną wykluczone z gry
2. Stwórz własną, kreatywną postać. Możesz być bezduszną osobą z zimną krwią lub
empatyczną duszyczką. To zależy tylko od Ciebie.
3. Nie zważajmy na to, że jesteśmy tutaj bardzo dobrze zaprzyjaźnieni - to tylko gra. Niech
nikt się nie obraża, że ktoś kogoś wytypował.
4. Aby gra była ciekawsza, Voldemort i Harry Potter powinni kierować się jakimś szyfrem i
nie zabijać byle kogo. Wszystko po to by zostawić po sobie jakiekolwiek ślady.
6. Wszelki spam typu "wolicie żelki czy chipsy?" będzie usuwany, więc proszę nie
spamować.
7 Wszelkie nieobecności powyżej 2 dni proszę zgłaszać do organizatora. Jeżeli od
rozpoczęcia gry osoby ze specjalnymi rolami nie będą wykonywały swojego obowiązku to
staną się oni zwykłymi uczniami, a specjalna rola zostanie rozdana losowo innej ocalonej
osobie.
8. Role będą przydzielane losowo (czyli nie można wybierać sobie tego kim chce się być).
9. Po skończeniu zgłoszeń role zostaną rozesłane do wszystkich graczy.
10. Ilość miejsc jest nieograniczona.
11. W grze istnieją 3 fazy: faza dnia, Typowania uczniowskiego, nocy.
FAZA DNIA: 10:00 - 21:00 (Zwyczajny dzień w Hogwarcie uczestnicy gry wymieniają się
spostrzeżeniami, i swoimi typami, odbywają się lekcje, jednak jeszcze nie głosują)
TYPOWANIE UCZNIOWSKIE : 21:00 - 22:00 (Aby wytypować kogoś należy napisać
nick dalej osoby pogrubionym pismem, i krótko uzasadnić)
FAZA NOCY: 22:00 - 10:00 (Hogwart śpi , nikomu nie wolno pisać, za wyjątkiem Filcha)
12. Każde wykruszenie się z gry karane będzie utratą punktów przez dom w jakim się
przebywało!
13.W grze obowiązują osiągnięcia punktowane:
STAWKI:
Nagrody:
» Lekcja: +15 pkt. (Nauczyciel może zaprosić poprzez organizatora gry uczniów / ucznia
danego domu na zajęcia. Jedna lekcja trwa 45 minut. Maksymalnie jeden dom może mieć
dwie godziny lekcyjne tego samego przedmiotu w tym samym dniu. Nauczyciel sporządza
raport z lekcji i przesyła go do organizatora jest on jawny dla wszystkich uczestników gry. Po
otrzymaniu raportu na konto danego domu jest dopisywana odpowiednia liczba punktów.)
» Praca domowa: + 5 pkt. (Nauczyciel może zlecić na zajęciach wykonanie jakieś prostej
czynności np. napisać jakieś własne zaklęcie i opisać skutki jego działania, napisać komuś
komentarz, skomentować coś znajdującego się na WB, jako pracę domową. Z jej wykonania
uczeń zdaje raport do organizatora. Jest on jawny dla wszystkich uczestników gry. Po
otrzymaniu raportu na konto domu jest dopisywana odpowiednia liczba punktów
» Premia prefekta: + 5% do posiadanych przez dom punktów. (Jeśli dom utraci prefekta
traci możliwość otrzymywania tej premii)
Przykład :
Huffelpuff ma 300 pkt
100*1,05 = 315 pkt
» Premia dyrektora: +25% punktów dla domu z największą ich ilością
Przykład:
Slytherin ma 215pkt
215*1,25= 268,75 pkt. (~ 269 pkt.)
Nie pełne liczby są zaokrąglane do najbliższej pełnej. Premie przyznawane po zakończeniu
fazy dnia.
Kary:
» Opuszczenie gry: -50 pkt.
» Wydanie swojej roli: -15 pkt + wykluczenie z gry
» Spam: - 5 pkt.
Zakupy:
» Ochrona 12h: 120pkt. (Jednorazowa dla każdej pojedynczej osoby)
»Tarcza lekcyjna: 45 pkt (ochrona wszystkich mieszkańców domu w czasie zajęć.)
Przedmioty kolekcjonerskie (Można je otrzymać podczas zajęć, lub jako dodatek za
wykonanie pracy domowej oprócz punktów)
» Fasolki wszystkich smaków - osoba, która je otrzymała zbiera dla swojego domu
podwójną liczbę punktów.
» Karta Czarodziejów - podnosi prestiż swojego właściciela. Głos liczy się podwójnie przez
dwa dni
14. Żeby gra w ogóle się odbyła potrzebujemy przynajmniej 21 osób. Po zamknięciu zapisów
role zostają rozesłane i rozpoczyna się faza nocna
15. Uczestnik gry nie może posiadać ostrzeżenia.

POSTACIE:
Voldemort / Kwiryniusz Quirrel - Czarny charakter gry. Jego zadaniem jest zabić
Harrego. W tym celu codziennie zabija jednego z uczniów. Może to zrobić zarówno w dzień (Jeżeli zabije w dzień nie możne zabić w bezpośrednio następującej fazie nocnej, a jeżeli chce zabić w nocy, nie może zabić w bezpośrednio poprzedzającej fazie dziennej)
jak i w nocy.
Harry Potter - Jego zadaniem jest zniweczyć plany Czarnego Pana. W tym celu zabija co
wieczór jednego z uczestników myśląc że nim jest. (Dla zwiększenia bezpieczeństwa
Gryfonów zasada domów nie obowiązuje dla niego.)
Ron Wesley i Hermiona Granger - Pomagają Harryremu. Wiedzą kto nim jest.
Minerwa McGonagal - Nauczycielka Transmutacji. Surowa, ale nigdy nie odmawia gdy
ktoś prosi o pomoc. Nawet ślizgon. Chroni jednego ucznia w fazie nocnej
Pomona Sprout - Nauczycielka zielarstwa. Dzięki swoim roślinom może uzdrowić 5 osób.
Jeśli zginie zostanie wskrzeszona tym samym marnując jedną z szans.
Severus Snape - najmniej lubiany ze wszystkich nauczycieli. Co noc okrada jedną osobę
możliwości głosowania.
Filch - charłaczy woźny Hogwartu. Co noc sprząta szkołę razem z jednym z uczniów dając
mu alibi na następny dzień. Od początku jest wszystkim znany. Nie wypowiada się w dzień
ponieważ odsypia nocki. Zabić go może jedynie dzienne typowanie o ile ktoś będzie w tym
widział jakiś sens
Prefekt domu - pilnuje porządku wśród uczniów swojego domu. Jest przez nich wybierany.
Jest wymagany do tego, aby dom otrzymał premię prefekta
Uczeń Hogwartu - jego zadaniem jest przeżyć.


Ranking Domów
Gryffindor - 200 pkt.
Huffelpuff - 200 pkt.
Ravenclaw - 200 pkt
Slytherin -200 pkt.


MOTYWACJA:
Chciałbym zorganizować swoje RPG, które łączą się ze sobą
- chcę sprawdzić swoje możliwości
- chciałbym "zatkać usta" tym co mówią "Odpuść sobie...", "Na co ci to..." , Lepiej zrób coś w czym jesteś lepszy" itd.

Ja mam bardo silną motywację, życie nauczyło mnie, żeby walczyć o swoje i właśnie zgłaszając się do tego konkursu to robię. Walczę o swoje!

POMYSŁ:
Pomysł na to RPG przyszedł mi do głowy już jakiś czas temu, w związku z zaplanowaną premierą ósmej części sagi Rownilg. Mimo, że jest już ona jakiś czas w sklepach to myślę, ze warto by taką grę zorganizować!


1. Pomysł - czyli oceniamy pomysł sam w sobie.
czarodziejka_flora: Harry Potter już był. Autorką była Shoo, która miała naprawdę świetny pomysł z Dziedzicem Hogwartu i na pewno ciężko będzie ją przebić. Podniosłeś sobie poprzeczkę, nie powiem :D
Nie pasuje mi przyznawanie punktów. Właściwie to nie mają w ogóle powiązania z szukaniem Voldemorta. 7/10
Shooter: Cóż, Harry Potter już był. Na taki konkurs autor mógł jednak postarać się bardziej. Nie jest to pomysł ani nowy, ani oryginalny, ani ciekawy. 5/10
Flamli: Hm, Harry Potter już był. Jako, że nie czytałam ani tego nie oglądałam, nie wczułam się w klimat RPG i szczególnej przyjemności z gry nie miałam. Według mnie to trochę dziwne, jak nauczyciel mówił o zabójcy XD. To było takie "Ps: Gdzieś obok nas jest zabójca, ale nie bójcie się, tylko Harry może go zabić" XD. Moje nastawienie na fabułę jest więc... takie średnie. 5/10

2. Wykonanie pomysłu - czyli wszystkie uwagi dotyczące fabuły i ról.
czarodziejka_flora: Patrz punkt 3. 4/10
Shooter: Fabuła jest przemyślana. Autor poradziłby sobie również w pisaniu podsumowań z dnia i nocy. Ról nie wiele. Takie same jak w poprzednich grach. 7/10
Flamli: Nie bardzo podoba mi się podział na 3 fazy. Godzina na głosowanie to zdecydowanie za mało. Na pewno będzie mnóśtwo przypadków, że z jakiejś przyczyny ktoś nie będzie mógł się pojawić między 21:00, a 22:00 i nie zagłosuje. Ciekawy pomysł z możliwością zabicia również w dzień, przez Voldemorta. Reszta ról jest podobna, jedynie Prefekt domu jest nową postacią, w związku z punktami. Skoro już jestem przy tym to tak: urozmaicenie jest, daje to dodatkowe możliwości dla osób, które są tylko zwykłymi uczniami, dzięki czemu sami mogą zadbać o to, aby się jakoś ochronić. Nie powiem, że nie jest to oryginalny pomysł. Natomiast nie wiem czy nie byłoby to zbyt zagmatwane w praktyce. Wymagałoby to od ciebie wielkiej czujności, kto co robi. Szczerze to nie wiem do końca, jaką postawić ocenę XD. Z jednej strony podoba mi się, z drugiej strony strasznie wydaje mi się to skomplikowane. 7/10

3. Nowości - czyli czy uczestnik konkursu wprowadza coś od siebie, jeśli tak, czy ma to sens i czy wpłynie na poprawę gry. Chodzi tu też o wprowadzenie jakiś nowych zasad.
czarodziejka_flora: Nie rozumiem sensu wprowadzania lekcji. Gracze zamiast skupić się na szukaniu wskazówek, typowaniu, będą wymyślać zaklęcia i spisywać jakieś raporty. W RPG będziemy grać w przerwie świątecznej. Nie każdy będzie miał czas przyjść na wb na 2h (bo będzie lekcja), uczestniczyć w niej i potem napisać jeszcze raport. 5/10
Shooter: Co do ról autor nie wprowadza żadnych nowości, a szkoda. Robi coś jednak innego, daje dużo "bajerów". Nie jest to jednak takie urozmaicenie dla graczy jak dla samego organizatora i jako że nigdy wcześniej Skeni nie organizował takiej gry, mam spore wątpliwości czy sobie z tym poradzi, czy nie byłoby lepiej gdyby skupił się na ciekawszej fabule i rolach niż na tego typu nowościach, które mogą wprowadzić dużo zamętu i dużo pytań. Sam pomysł takich "bajerów" jest ciekawy, ale wymaga doświadczenia i przemyślenia. Nie podoba mi się wprowadzenie zasady, która mówi, że uczestnik nie może mieć ostrzeżenia. Do tego konkursu była ona potrzebna zważywszy, że rola organizatora jest odpowiedzialna. Uczestnika, jeśli nie będzie zachowywał się prawidłowo, można wykluczyć bez większych konsekwencji. 6,5/10
Flamli: Jest mała zmiana w rolach i nowa postać - Prefekt, która połączona jest z punktami, czyli z czymś co jeszcze nie było. Mogłeś bardziej pobawić się z rolami, mimo wszystko brakuje mi tam czegoś. 8/10

4. Uczestnik - czyli ocena tego czy uczestnik nadaje się do organizacji.
czarodziejka_flora: No nie wiem, nie wiem. Jesteś osobą zadającą mnóstwo pytań, to dobrze owszem, kto pyta nie błądzi. Sam też widzę nie jesteś dość pewny tych zasad. Widziałam jak coś pisałeś na SB i tłumaczyłeś system dodawania punktów (?). 7/10
Shooter: Skeniemu zależy na organizacji, widać to i dobrze, ale samo chcenie nie wystarczy. Nie podoba mi się jego podejście. Nie wygrał konkursu, a już komuś zakazuje grania. Mam wrażenie, że rolę organizatora chce potraktować jako możliwość udowodnienia coś komuś (niekoniecznie tego czy się nadaje). Nie spodobała mi się sytuacja, w której swoją fabułę przesyłał z 3 razy. Brał udział we wcześniejszych grach, zna zasady. 6/10
Flamli: Prowadziłeś już wakacyjny konkurs i widać było twoje zaangażowanie. Ogarniasz RPG, jesteś bardzo często na WB i gdybyś prowadził grę, to wiem, że byłbyś zmobilizowany. Do tego nie mogę się przyczepić. Ale jest jescze jedna rzecz. Pamiętam, kiedyś jak na SB napisałeś, że będziesz chciał dodać do reguł swoją zasadę, dzięki której osoba, która cię wkurzyła, nie będzie mogła wziąć udziału. Nie spodobało mi się to. 9/10

Ogólna ocena: Cattie: Najpierw w oczy rzuciły mi się błędy, których jest tutaj dosyć sporo. Nie ma też oryginalnych zasad. Pomysł z typowaniem uczniowskim nie jest według mnie trafiony, bo są osoby, które nie mogą znaleźć czasu między 21 a 22.
Mimo tego bardzo fajny pomysł z punktowaniem i stawkami, nie zauważyłam tego we wcześniejszych RPG. Ciężko jest to zrozumieć, czytając to za pierwszym razem, ale po kilku już można. No i sądzę, że przez zakupy byłby spory spam, jakoś trudno mi to sobie wyobrazić.
Mimo wszystko fajnie by było, gdybyś to dopracował.
7/10, za to, co wymieniłam wcześniej.


Azathara - Sabat Czarownic
Fabuła
Akcja odbywa się w czasach teraźniejszych w Nowym Orleanie. Bohaterkami są członkini sabatu czarownic, których przodkinie przeżyły procesy w Salem. Wielebną z sabatu jest wiedźma posiadająca moc wszystkich Siedmiu Cudów, czyli Fiona Goode. Jej córka, Cordelia Foxx, prowadzi szkołę dla młodych czarownic i czarowników. Przygotowują się do wyboru kolejnej Wielebnej bądź Wielebnego aby jedna/jeden z nich odziedziczył tytuł po Fionie. Fiona jednak chce zachować tytuł i próbuje znaleźć swoją następczynię by ją zabić w tym pomaga jej córka Cordelia. Codziennie zabija jedną osobę na swój wybrany sposób. Zakon od zawsze żył w konflikcie z plemieniem voodoo. Marie Laveau, królowa voodoo za wszelką cenę chce odnaleźć Fione Goode i pozbyć się jej raz na zawsze. W tym celu codziennie wybiera sobie jedną ofiarę, która kończy swój żywot w sposób wymyślony przez królową voodoo.Konflikt zakończy się dopiero wtedy gdy Fiona zostanie znaleziona i zabita. W przypadku znalezienia Fiony i zabicia jej, gra toczy się dalej ze względu na dalsze poszukiwanie Marie Laveau, która jakby nie patrzeć będzie zabijać czarownice i czarowników. Gra kończy się po znalezieniu obu postaci.

Cel gry;
Znaleźć Fione Goode oraz Marie Laveau i zapobiec mordowaniu kandydatek/ów na Wielebną.

Zasady;
- Nie można nikomu powiedzieć jaką ma się rolę. (Oprócz Spaldinga) To zniszczy tylko klimat oraz całą grę. Osoby, które tego się dopuszczą, zostaną wykluczone z gry.
- Stwórz własną, kreatywną postać
- W fazie dnia uczestnicy muszą wytypować osobę, która ma zginąć
- Wszystkie więzi przyjaźni w tej grze nie obowiązują. Nie sugerujemy się tym, że ktoś jest naszym przyjacielem, więc nie może być zabójcą. Wręcz przeciwnie, może bardzo dobrze się maskuje.
- By gra była ciekawsza Fiona musi zostawiać po sobie ślady, wskazówki, którymi będzie kierować się reszta, ale tak żeby nie były one zbyt oczywiste.
- Wszelki spam typu będzie usuwany.
- Jeżeli od rozpoczęcia gry osoby ze specjalnymi rolami nie będą wykonywały swojego obowiązku to staną się one zwykłymi uczestnikami, a specjalna rola zostanie rozdana losowo innemu uczestnikowi.
- Role będą rozlosowywane losowo (czyli nie można wybierać sobie tego kim chce się być).
- Po skończeniu zgłoszeń role zostaną rozesłane do wszystkich graczy.
- Ilość miejsc: 40.
- W grze istnieją 2 fazy: faza dnia oraz nocy.

Faza dnia:
W fazie dnia prowadzicie dyskusje, oskarżacie się, ale oczywiście w tym temacie i tylko te osoby, które są zapisane do gry. Szukacie właściwego tropu i oddajecie jeden głos na wytypowanego przez was mordercę. Głos można oddać tylko na jedną osobę i aby głos był ważny musi być napisany grubą czcionką. Głosu niemożna cofnąć ani anulować. Waszym zadaniem jest przetrwać.

Faza nocy:
W tej fazie nikt, oprócz Spaldinga, nie może pisać. Osoby, które otrzymały role, wysyłają do organizatora PW z wytypowanymi osobami.

Role
Fiona Goode - tzw. Wielebna, posiadaczka mocy Siedmiu Cudów, za wszelką cenę chce zachować swój tytuł. W tym celu codziennie zabija jedną osobę.
Siekiernik - jego miłość do Fiony sprawia, że pomaga jej w znalezieniu następczyni, kryjąc ją pidczas gry.
Marie Laveau - czyli królowa voodoo. Prowadzi odwieczny konflikt z Zakonem. Chce znaleźć Fionę i ją zabić. Codziennie zabija jedną osobę.
Misty Day - to medyk, który może wskrzesić osobę zabitą a jednocześnie przywracając ją do gry. W ciągu całej gry może wskrzesić 5 osób. Nie może wkrzesić siebie.
Cordelia Foxx - w przypadk zabicia medyka może go wskrzesić tylko jeden raz. Nie może wskrzesić siebie.
Myrtle Snow - jako, że jest Członkinią Rady jej głos liczy się 2 razy. Gracze znają jej tożsamość od początku gry. Może jednocześnie odgrywać inną rolę np. Fiona, Misty.
Spalding - bardzo lubi herbatkę, więc co noc zaprasza jedną osobę do siebie jedocześnie chroniąc ją przed śmiercią. Nie bierze udziału w dziennym typowaniu.
Kyle Spencer - ma problemy ze snem więc co noc idzie do jeden osoby i z nią śpi, chroniąc ją przed śmiercią.
Wielebna/Wielebny - wie o znaczeniu swojego życia. Na niego poluje Fiona. Stara się przeżyć
Czarownice i Czarownicy - ich zadaniem jest przeżyć.

Pomysł na grę wziął się z mojego ulubionego serialu American Horror Story. Wybrałam trzeci sezon ze względu na ciekawą fabułę.Czemu chciałabym być organizatorem? Dość często zaglądam na WB, brałam udział w wielu RPG, więc wiem na czym polega idea gry. Jestem osobą dobrze zorganizowaną i nie lubię chaosu, więc myślę, że dałabym radę w takim zadaniu. Właściwie to od zawsze chciałam napisać swoje RPG. Mam jeszcze kilka pomysłów w zanadrzu.

1. Pomysł - czyli oceniamy pomysł sam w sobie.
czarodziejka_flora: Ooo, czarownice, Nowy Orlean. Od razu skojarzyło mi się z "The Originals". Fajny, zwięzły opis. 8/10
Shooter: Oparty na serialu. Jak dla mnie, ani ciekawy, ani nudny. 5/10
Flamli: Pierwsze co mi się skojarzyło widząc słowo sabat i Nowy Orlean to "The Originals" XD. Krótki, zwięzły opis, niezawiła fabuła - wreszcie zrozumiałam do końca o co chodzi xD. Znaczy chyba prawie wszystko. Bo jest napisze, że trzeba zapobiec mordowaniu kandydatów na Wielebną, ale ile ich będzie? Bo tego chyba nie ma napisane. Ciężko mi jest tu dać opinie, bo to też od ilości osób do zabicia będzie zależała przyjemność z gry. 8/10

2. Wykonanie pomysłu - czyli wszystkie uwagi dotyczące fabuły i ról.
czarodziejka_flora: Standard, to już było :D. 5/10
Shooter: Nie jestem pewna czy wszyscy odnaleźliby się w tej grze. Role, jak w poprzednich grach. Można było lepiej przedstawić ten pomysł. 5/10
Flamli: Wykonanie standardowe - ktoś zabija, kogoś trzeba chronić, ktoś wskrzesza, ktoś ochrania, nie wiem. Były już bardzo podobne RPG, a mi się wydaje, że głównie w tym konkursie trzeba stawiać na kreatywność. Owszem, nie mówię, że nie jest to całkiem niekreatywne, bo fabuła jest całkiem inna, nowe postacie i w ogólę, ale schemat pozostał prosty. A ponieważ są osoby, która grały już bardzo długo w RPG (w tym ja), to jednak chcemy od nowej gry coś, co będzie urozmaiceniem. 4/10

3. Nowości - czyli czy uczestnik konkursu wprowadza coś od siebie, jeśli tak, czy ma to sens i czy wpłynie na poprawę gry. Chodzi tu też o wprowadzenie jakiś nowych zasad.
czarodziejka_flora: No nie wprowadziłaś nic nowego, wszystko już było. Ktoś, kogoś zabija, wskrzesza itd. Widzę jedynie rolę Cordelli. 5/10
Shooter: Autorka nie wprowadza nic od siebie. 0/10
Flamli: Z nowości widzę tylko nową rolę Cordelii, która może wskrzesić osobę od wskrzeszania (jakkolwiek to brzmi xD). Reszta jest taka sama. Jako, że jest to konkurs RPG mogłaś się trochę bardziej pobawić i spróbować wymyślić jeszcze coś dodatkowego. 4/10

4. Uczestnik - czyli ocena tego czy uczestnik nadaje się do organizacji.
czarodziejka_flora: Hm, mało się udzielasz, rzadko wchodzisz, nie wiem jakby to było jakbyś była organizatorem. Myślę, że można by było dać ci szansę. 6/10
Shooter: Azathara brała udział w poprzednich grach, więc liczę na to, że zna zasady, ale ogółem mało się udziela. Nie jestem pewna czy się nadaje jako organizator. Musiałaby spróbować, abym mogła wystawić jaką opinię. 7,5/10
Flamli: Nie było cię na WB dość długo, miałaś przerwę, ale wróciłaś. Jednak mimo to nie wchodzisz codziennie, pewnie jakbyś prowadziła RPG to by się to zmieniło, ale na ten moment po prostu mówię co widzę xD. Gra RPG wymaga przede wszystkim punktualności i zastanawiam się, czy byś dawała radę to wszystko ogarnąć. 6/10

Ogólna ocena: Cattie: Fajny pomysł na fabułę, nie powiem. Cieszy mnie to, że cel gry został konkretnie sformułowany- gra skończy się wtedy, kiedy Czarownice/y zabiją Fionę i Marię.
Szkoda tylko, że właściwie na fabule się kończy. Fabuła i role nie są już tak oryginalne, a szkoda. Nie ma też podanej minimalnej liczby graczy. Gra ma potencjał, jednak byłoby ciekawiej, gdybyś to dopracowała i rozwinęła. 8/10.

Komentarze

czarodziejka_flora 08 grudzień 2016 10:04:19
Tutaj są stare gry :)
http://winxblogger.pl/forum/viewforum.php?forum_id=99
Shooter 07 grudzień 2016 19:29:41
Nie.
anulka_bloom 07 grudzień 2016 16:45:04
A można zagłosować na więcej niż jedną ?
Skeni 07 grudzień 2016 09:20:49
Zajrzyj do archiwum gier RPG
AvalonDaly 06 grudzień 2016 21:22:35
ej ja w to nigdy nie grałam i nie mam pojęcia jak to wygląda a chciałbym się dowiedzieć powie ktoś jak to w praktyce wygląda?
Butcher696 04 grudzień 2016 20:10:01
Napisał bym na podstawie tego grę RPG w 3D - z modelami winx z gry pc czy z Butterflix Adventures - po wyciągac modele dodać fabułe ,questy ,wymodelować . Na silniku UT3 uśmiech

Od dawna o tym myśle ale poza prototyp chodzenia winx po mapie testowej nie wyszedłem uśmiech
fire_of_sirenix 04 grudzień 2016 20:01:17
https://www.youtube.com/watch?v=3mOxZNUvKzQ
Azathara 03 grudzień 2016 23:50:25
Dokładnie Speksa hahaha XDDDD
Wszystkie gry bardzo mi się podobają i w sumie nieważne jaka wygra, bo w każdą bym chętnie zagrała serce
Crazy Princess 03 grudzień 2016 21:26:31
Widzę, że mam naprawdę potężną konkurencję i nie ważne jakie RPG wygra myślę, że będziemy się dobrze bawić. Teraz jak widzę te moje błędy to mi wstyd. No cóż. Niech wygra najlepsze :>.
Skeni 03 grudzień 2016 20:33:05
*Pomijam swoją grę.*
Kazda gra jest fajnie napisana. Kazda warta uwagi irealizacji,bedziecie mieli ciężki wybór.
Speksi 03 grudzień 2016 19:10:03
Mam już swoich 2 faworytów, wybór będzie trudny >.<
Aza jak zawsze puściła wodze fantazji XDD.
Ogólnie super pomysły, podziwiam za chęci :>

Dodaj komentarz

Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.

Oceny

Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Brak ocen.
Logowanie

Witajcie na nowej wersji ShoutBox. Wszelkie problemy prosimy zgłaszać do administracji lub bezpośrednio do twórcy - Anagana.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą pisać wiadomości.

~Akali0
22:44:02 27.03.2017
no witam B)
~Laeres0
20:33:15 27.03.2017
Dziwię się czemu działa mi tylko jedna słuchawka, nie obydwie <Balans na piątce na lewej słuchawce zawsze na propsie, c'nie?>
~Flamli0
18:37:33 27.03.2017
fajnie, że mi to mówisz, ale to dżo zawsze robi ankiety rly
~Stellka0
18:00:51 27.03.2017
Flama, moim zdaniem powinien ktoś zamieścić nową ankietę poniżej, bo ta obecna jest troszeczkę przeterminowana xd
~Stellka0
17:54:57 27.03.2017
tylko, że ja to odkryłam już z miesiąc temu XD
~IcyJus0
17:37:12 27.03.2017
Wiadomo xd tylko bawi mnie fakt demonizowania winxa
~Speksi0
17:31:03 27.03.2017
poza tym to kolejny fake tak jak niebieski wieloryb
~Flamli0
17:26:34 27.03.2017
wgl wtf, winx club to nie szkoła czarownic, ale ok xDDD
~IcyJus0
17:18:03 27.03.2017
Głupie *
~IcyJus0
17:16:29 27.03.2017
Ale to jest tak głupia że aż brak słów
~IcyJus0
17:15:56 27.03.2017
W istocie
~Speksi0
17:13:27 27.03.2017
szybka jesteś xd
~IcyJus0
17:12:30 27.03.2017
Śmiech na sali
~IcyJus0
17:12:11 27.03.2017
Nie wierzę ..
~IcyJus0
17:12:05 27.03.2017
~Speksi0
17:00:03 27.03.2017
ale fajny dzień dzisiaj <3
~Stellka0
12:21:58 27.03.2017
A kto się tam ukrywa w gościach? ;]]
~Bananowa0
19:55:31 26.03.2017
?
~Skeni0
18:41:53 26.03.2017
Co mnie strzeliło do głowy, że zdaję rozszeżony angielski?
~Speksi0
14:33:17 26.03.2017
SUZAA
*Alex0
13:50:47 26.03.2017
Laruś chcesz kolejne zadanko na nudę niegrzeczny
*Alex0
13:50:20 26.03.2017
Dżo mądry ruch niegrzeczny
~Skeni0
12:35:45 26.03.2017
Nudzę się
~MrDark1
11:57:06 26.03.2017
Jeśli Dżoana postuje na SB 7 wiadomości pod rząd to wiedz, że coś się dzieje.
~Speksi0
9:30:33 26.03.2017
Ban za nieśmieszne memy
Regulamin
Archiwum
lekkieb. lekkie
wersja: 3.0.2
Ankieta
Kiedy macie ferie?

16 stycznia - 29 stycznia
16 stycznia - 29 stycznia
33% [22 Głosów]

23 stycznia - 5 lutego
23 stycznia - 5 lutego
7% [5 Głosów]

30 stycznia - 12 lutego
30 stycznia - 12 lutego
27% [18 Głosów]

13 lutego - 26 lutego
13 lutego - 26 lutego
10% [7 Głosów]

Studiuję/ pracuję/ nie mam ferii
Studiuję/ pracuję/ nie mam ferii
22% [15 Głosów]

Głosów: 67
Rozpoczęta: 07/01/2017 13:05
Zakończona: 18/01/2017 22:16

Archiwum Ankiet
Copyright © 2010 for posted and pngs thx http://vk.com/winxclubrus and http://vk.com/thewinxclub, (c) Rainbow szab wb: pngsy: (c) bloom by InesWinxEditions.dA, stella by HimoMangaArtist.dA
Scroll UpPowered by PHP-Fusion v6.01.19 || EF IV by eXtreme Fusion ©
9457610 Unikalnych wizytScroll Up