~Laeres dnia: 11/08/2019 18:31

ta "starsza krew" to 13,5 z 14 graczy, dwóch nowicjuszy wiele zmieni xD

~emilkakuz dnia: 11/08/2019 18:24

a co to takiego czasówka

~Skeni dnia: 11/08/2019 18:16

PVTeam

~Skeni dnia: 11/08/2019 18:15

Flama I P Team pisali już, że nie będą tłumaczyć, bo nikt nie robi czasówki I napisów angielskich

~emilkakuz dnia: 11/08/2019 17:58

kiedy będą odcinki najnowsze

~Elyon dnia: 11/08/2019 17:47

hejo, pytanko mam czy będziecie może tłumaczyć te najnowsze odcinki od 14 do któregośtam?

~Skeni dnia: 11/08/2019 15:38

Mimo wszystko fajnie by było, jakby wpadła jakaś świeża krew

~Skeni dnia: 11/08/2019 15:33

Ignis, nie mam wyrzutów do osób, które często grają.

~Radi dnia: 11/08/2019 15:31

Od ostatniego RPG mineło 2 lata więc na pewno sporo osób przybyło mruga

~Radi dnia: 11/08/2019 15:31

Ja także zachęcam nowych użytkowników WB do zapisów do RPG

~Akali dnia: 11/08/2019 15:06

czyli takich*

~Akali dnia: 11/08/2019 15:06

Dawanie wskazówek typu "w tej wskazówce chodziło o to, że moja mama ma na imię Irena" czyli takie, o których nikt nie ma pojęcia, są bez sensu

~Akali dnia: 11/08/2019 15:05

W rpg chodzi o to, zeby dać takie wskazówki, które są dyskretne, ale DA SIĘ JE JAKOŚ POŁĄCZYĆ

~Akali dnia: 11/08/2019 15:04

Yyy

~Ignis dnia: 11/08/2019 14:55

To brzmi tak, jakbyś miał wyrzuty do osób, które często grają

~Skeni dnia: 11/08/2019 12:43

Poza tym w RPGach niektórzy są już tak dobrzy, że gra nie trwa długo. Fajnie by było jakby zgłosili się jacyś nowicjusze, o których nie wiemy za dużo. Byłoby trudniej

~Skeni dnia: 11/08/2019 12:41

XD

~Skeni dnia: 11/08/2019 12:41

Niby 8 dni, ale wszyscy już chcą

~Stellka dnia: 10/08/2019 22:28

Spokojnie, jeszcze 8 dni xd

~Laeres dnia: 10/08/2019 20:33

lub mordercy, zależy od wyboru modelu

~Laeres dnia: 10/08/2019 20:31

Czy kiedykolwiek chciałeś zostać psychopatycznym demonem-mordercą? JUŻ DZIŚ MASZ SZANSĘ! Zapisz się do RPG, a dostaniesz w pakiecie śmierć z ręki tłumu!

~Ignis dnia: 10/08/2019 20:30

sam se rób reklamy

~Laeres dnia: 10/08/2019 20:29

musimy zrobić reklamę

~Laeres dnia: 10/08/2019 20:29

nie tak

~Ignis dnia: 10/08/2019 20:29

Jeszcze 3 osoby, zgłaszać się do RPG!!!

~Lau dnia: 10/08/2019 17:10

domyśliłam się, ale mimo wszystko takie "wut" miałam XD

^Flamli dnia: 10/08/2019 15:08

Boty

~Kordziu dnia: 10/08/2019 14:55

hiiiiiii

~Lau dnia: 10/08/2019 14:42

wut

~Lau dnia: 10/08/2019 14:42

Nieaktywowany Użytkownik: 100

~Laeres dnia: 09/08/2019 23:25

a parafraza ma w definicji "swobodna przeróbka tekstu lub tłumaczenia, która rozwija lub modyfikuje treść oryginału, zachowując jednak jego zasadniczy sens"

~Laeres dnia: 09/08/2019 23:24

w ogóle to nie za bardzo parodia XDD "Istotą parodii jest obraz dzieła, stylu itp. o charakterze komicznym", "odmiana parafrazy, która spełnia funkcję humorystyczną, bądź satyryczną"

~Laeres dnia: 09/08/2019 23:01

ciekawą fabułę też, żarty z Czarnobyla i pobliskich miejscowości, to TAKIE śmieszne

~Laeres dnia: 09/08/2019 22:59

hm, ciekawą nazwę ma ten remake, sprawdźcie se na yt, zamieszczanie reklamy tego na stronie dla widowni winxa, czyli stosunkowo młodej grupy, jest głupie, ugh

~Anabi dnia: 09/08/2019 21:07

:pony: :pony: :pony:

~Akali dnia: 09/08/2019 19:55

szeroki uśmiech

~Laeres dnia: 09/08/2019 19:28

idź z jednorożcami, fuj

~x-Ritsu dnia: 09/08/2019 19:24

:pony:

^Flamli dnia: 09/08/2019 19:15

Nikt nie tłumaczy, więc nie mamy ani angielskich napisów, ani czasówki

^Flamli dnia: 09/08/2019 19:15

Pisałam.juz 1000 razy na sb

~Lau dnia: 09/08/2019 19:06

perukę mu się da, soczewki, "mejkap" i wykapany sky

~Music-Tracer dnia: 09/08/2019 18:52

A co tu wyjaśniać: Nie będzie to nie będzie proste.

~Laeres dnia: 09/08/2019 18:48

przepraszam, ale zaśmiałem się, zabrzmiało jak groźba XDDD

~emilkakuz dnia: 09/08/2019 18:47

wyjaśnisz mi wszystko na PV

~emilkakuz dnia: 09/08/2019 18:46

Flamli :

~Music-Tracer dnia: 09/08/2019 18:44

a ta tylko pyta

^Flamli dnia: 09/08/2019 18:29

Nie będzie

~emilkakuz dnia: 09/08/2019 18:25

kiedy będą napisy do najnowszych odcinków winx ?

~Laeres dnia: 09/08/2019 18:08

ludziom z komentarzy bardzo, zamiast zwracać uwagę na podobieństwo do postaci to patrzą czy ładny czy nie XD

~Max 6666 dnia: 09/08/2019 17:31

Moim zdaniem tak średnio pasuje

~Max 6666 dnia: 09/08/2019 17:31

Jak wam się podoba ?

~Max 6666 dnia: 09/08/2019 17:30

KLIK

~Max 6666 dnia: 09/08/2019 17:30

Jest już kandydat do roli Skya

~Laeres dnia: 09/08/2019 17:28

ok, zapisuję się : )

~wiedzmin stefan dnia: 09/08/2019 17:27

witajcie uśmiech

~Ignis dnia: 09/08/2019 17:10

Nie zachęcaj go! Im bardziej się go zachęca, tym on mniej chce!

~Stellka dnia: 09/08/2019 16:57

Lae! Zapisz się na RPGuśmiech

~Lunaris dnia: 09/08/2019 11:21

Hej~

~Thekingxd dnia: 09/08/2019 07:37

Cześć wszystkim

^Flamli dnia: 09/08/2019 07:24

Od tego jest translator xdd

~Bastet12 dnia: 08/08/2019 22:53

Bariera językowa xD

^Flamli dnia: 08/08/2019 22:47

polecam np. winxclubrus na vk :>

~Bastet12 dnia: 08/08/2019 22:22

Hmm, 'pozostali' czy 'reszta' chyba lepiej by brzmiało. Niezręcznie się wyraziłam :D

~Bastet12 dnia: 08/08/2019 22:18

Hej, Flama (i inni z administracji), skąd Wy teraz bierzecie informacje? Nie ma Una di Noi, nie ma Michael's Winx Club... Są jeszcze inne źródła poza oficjalnymi mediami Rainbow?

~Music-Tracer dnia: 07/08/2019 22:14

lol

~PologneHD dnia: 07/08/2019 13:15

Wszystkiego najlepszego solenizanyoserceserceserce

~PologneHD dnia: 07/08/2019 13:14

elo

~Radi dnia: 07/08/2019 11:25

dzięki, duża konkurencja wśród tych solenizantach wczoraj była szeroki uśmiech

~Lau dnia: 06/08/2019 22:52

jeszcze niespóźnione sto lat wszystkim!

^Flamli dnia: 06/08/2019 22:36

XDDDDDDDDDD

~Suzanne dnia: 06/08/2019 22:30

wybaczcie, od razu mi się z tym skojarzyło, jak zobaczyłam ocenę "R" XD

~Suzanne dnia: 06/08/2019 22:29

ZESPÓŁ R XDD

~Suzanne dnia: 06/08/2019 22:29

By zjednoczyć wszystkie ludy naszej nacji...

~Suzanne dnia: 06/08/2019 22:29

By uchronić świat od dewastacji,

~Anabi dnia: 06/08/2019 20:58

Serial WinxClub z "R" XD będzie dużo przemocy i krwii

^Flamli dnia: 06/08/2019 19:43

Radiii stowkaaaaa

~Skeni dnia: 06/08/2019 14:43

Wszystkiego najlepszego solenizantom!

~Skeni dnia: 06/08/2019 12:55

Trochę podchodzi mi to pod shadow hunters

~Skeni dnia: 06/08/2019 12:52

Yey, RPG!!!!

~Stellka dnia: 06/08/2019 11:51

Wszystkiego naj jubilaci serce

~Speksi dnia: 06/08/2019 09:50

oo ale tęskniłam za rpg <33

~ChandSharma dnia: 06/08/2019 09:09

Sto lat dla solenizantów uśmiech

~nexusik dnia: 06/08/2019 01:16

Wszystkiego najlepszego solenizanci!!!

~Nami dnia: 05/08/2019 21:42

rpg <3

~Laeres dnia: 05/08/2019 21:37

i mam ważniejsze rzeczy

~Laeres dnia: 05/08/2019 21:37

xD

~Radi dnia: 05/08/2019 21:29

do 15 już wszyscy zdążą zagłosować na niego i nie będzie miał szansy się tłumaczyć xd

~Ignis dnia: 05/08/2019 21:23

no ale co to ma do rzeczy? przecież od 15 też możesz grać

~Laeres dnia: 05/08/2019 21:21

bo wstaję około 15, pf

~Ignis dnia: 05/08/2019 21:11

i yeah, będzie net, idę się zgłosić xD

~Ignis dnia: 05/08/2019 21:11

ale czemu wcześnie wstawać?

~Laeres dnia: 05/08/2019 20:58

eh, bym musiał wcześnie wstawać smutny

~Laeres dnia: 05/08/2019 20:58

i nieprawda

~Laeres dnia: 05/08/2019 20:58

pff, to było dawno

~Lau dnia: 05/08/2019 20:57

88D

~Ignis dnia: 05/08/2019 20:57

bo wnerwiasz

~Ignis dnia: 05/08/2019 20:57

ze mną tym bardziej, ciebie się zabija jak się nie ma podejrzanych

~Laeres dnia: 05/08/2019 20:56

ig nie opuszczaj mnie, nie przeżyję z nimi smutny(

~Laeres dnia: 05/08/2019 20:56

masz mieć

~Ignis dnia: 05/08/2019 20:56

ewentualnie będę na danych pisać jeden post na dzień jak się zgłoszę xD

Strona 4 z 5307 < 1 2 3 4 5 6 7 > >>