ďťż
Nowości
31.03.2021
❧ dodano komiks nr 197 - Misja: czysta plaża

19.03.2021
❧ dodano okładki włoskiego magazynu w lepszej jakości - numer 195/196, 197 i 199

17.03.2021
❧ podmieniono skany w komiksie nr 160 - Nurkowanie na Lipnhei

22.02.2021
❧ dodano komiks nr 199 - Magiczni artyści

16.01.2021
❧ dodano nowe PNG'sy z transformacji Enchantix z 8 sezonu

09.01.2021
❧ dodano kadry z trailera Fate: The Winx Saga

08.01.2021
❧ dodano komiks nr 201 - Magiczne święta

Użytkowników Online
 Gości Online: 0
 Użytkownicy Online: 1
 Zarejestrowanych Użytkowników: 1,470
Nieaktywowany Użytkownik: 5
 Najnowszy Użytkownik: ~Justine
Dzisiejsi Solenizanci
cosmixpower
Kolno21

WESPRZYJ NAS - KLIK


http://ask.fm/WinxBlogger

Jeśli macie pytania dotyczące Clubu Winx lub WinxBlogger to pytajcie!


snapchat @WinxBlogger
Zapisy: KLIK

Odcinki
Sezon 1
❧  Odcinek 1x01 - Niespotykane zdarzenie  ☙

Strona 3 z 3 < 1 2 3
AutorRE: Odcinek 1x01 - Niespotykane zdarzenie
~ArtierLoveWiinx
Użytkownik

avatar
Dodane dnia 12-05-2017 21:09
Może nie jest to najlepszy odcinek, ale jednak sentyment zostaje. W końcu myślę, że nie tylko u mnie rozpoczął on przygodę z Klubem Czarodziejek. Odcinek tak średnio mi się podoba. Pod względem, nazwijmy to "fabularnym" jest bez porównania z sezonami 4-7. Jednak jakość pozostawia wiele do życzenia, co znacznie pogarsza moją ocenę.


Nie posiadam Wyślij Prywatną Wiadomość
AutorRE: Odcinek 1x01 - Niespotykane zdarzenie
~Anabi
Użytkownik

avatar
Dodane dnia 12-05-2017 22:47
Aahhh stary, dobry winx <3. Dobrze sobie przypomnieć początki.
Wpadliście na genialny pomysł z tym maratonem.



Deviant'Art

pw ... XD http://anazgred.deviantart.com/ Wyślij Prywatną Wiadomość
AutorRE: Odcinek 1x01 - Niespotykane zdarzenie
~Stellka
Użytkownik

avatar
Dodane dnia 13-05-2017 19:15
Jak miło wrócić do starego, dobrego Winxa. Najbardziej do tej pory zastanawia mnie, jak Stella zwołała Specjalistów? Kiedy niby to zrobiła, jak walczyła z Knutem do tej pory, aż ten nie wyrzucił ją przez okno? Kiko taki dzielny króliczek. Zabarykadował drzwi od kuchni, żeby Troll i Knut nie weszli. Dobry pomysł z maratonem, warto sobie przypomnieć dawne czasy.



Edytowane przez Sophie dnia 18-07-2017 17:17
61872628 Wyślij Prywatną Wiadomość
AutorRE: Odcinek 1x01 - Niespotykane zdarzenie
~BloomkaBloomixizi
Użytkownik

avatar
Dodane dnia 30-01-2018 23:04
Sądzę, że to był serio ciekawy odcinek, bo dobrym pomysłem było to, że Bloom przypadkowo odkryła swoje moce. Myślę też, że dobrze, że nie było to tak - "hej, jesteś czarodziejką i idziesz ze mną do szkoły magii", tylko jej troszkę pokazała i wytłumaczyła.
Myślę, że jest to naprawdę dobry odcinek.

___
Przecinki i spacja po znakach interpunkcyjnych, HALO!
//Rose

Edytowane przez Rosette dnia 31-01-2018 12:06
Wyślij Prywatną Wiadomość
AutorRE: Odcinek 1x01 - Niespotykane zdarzenie
~Agatha
Użytkownik

avatar
Dodane dnia 07-02-2018 19:44
Postanowiłam przypomnieć sobie nieco starsze odcinki Winx'a, więc pierwszy sezon czas zacząć!
Bardzo lubię ten odcinek, przypomina dawny Winx. Poznajemy Bloom, która nie jest jeszcze tak wyidealizowana jak teraz. To Stella przejmuję rolę nauczycielki-przewodniczki, ale zarazem nie brak jej poczucia humoru. W realistycznym świecie zapewne rodzice nie puściliby córki, żeby uczyła się magii w innym wymiarze z dziewczyną, którą zna zaledwie jeden dzień. Na szczęście to tylko bajka. Bardzo podobał mi się wątek z wejściem z Specjalistów <33 Poza tym nie brakowało zabawnych scenek jak np. ta z Knutem, który na początku wydaje się być przerażającym potworem, a okazje się, że to nie aż tak groźny, ogr w okularach :D
Podsumowując, odcinek jest bardzo fajny i oczywiście mam do niego ogromny sentyment ze względu na to, że zaczyna całą historię Bloom i klubu.


"Jako dzieci wszystkiego się baliśmy: ciemności, potworów pod łóżkiem...
i modliliśmy się już o rano, aby te strachy sobie poszły.
Choć one tak naprawdę nie odchodzą"
Wyślij Prywatną Wiadomość
AutorRE: Odcinek 1x01 - Niespotykane zdarzenie
~lennyface013
Użytkownik

avatar
Dodane dnia 11-02-2018 22:23
Postanowiłam obejrzeć Winx znów od samego początku. Stęskniłam się za starymi czarodziejkami.
Co do odcinka... Bloom na pierwszy rzut oka to bardzo sympatyczna dziewczyna. Nie bardzo jeszcze orientuje się, co się stało. Nagle zjawia się Stella, nasza jubilatka odkrywa, że jest wróżką, do tego jeszcze nowa szkoła. Za dużo jak na jeden dzień. Kiko zawsze mnie rozśmiesza. Widać, że "Brandon" wpadł w oko Bloom. Co tu dużo mówić... fajny odcinek uśmiech.



Edytowane przez Suzanne dnia 12-02-2018 10:47
Wyślij Prywatną Wiadomość
AutorRE: Odcinek 1x01 - Niespotykane zdarzenie
~Star
Użytkownik

avatar
Dodane dnia 07-05-2018 20:27
Bardzo lubię ten odcinek. Bloom jest w nim zwykła, ma naturalne odruchy. Uwielbiam moment, kiedy nasza smocza dziewczynka bije kijem. Samuraj ninja xdd Stella też jest sympatyczna i normalna, a nie zwariowana modnisia. Sorry, taka prawda :/
Śmieszy mnie, że Brandon to Sky i na odwrót; to jest jeden ze śmieszniejszych wątków.
Poelcam sezony 1-3 SĄ NAJLEPSZE!



Fajny odcinek. Wprowadza w realia (które nawiasem mówiąc są cudowne) i myślę, że pomysł na losowe uwalnianie mocy Bloom był fajny. Ładna grafika, lepsza niż w 7 sezonie.



(c) google
Edytowane przez Rosette dnia 06-05-2018 21:05
Wyślij Prywatną Wiadomość
AutorRE: Odcinek 1x01 - Niespotykane zdarzenie
~Amelia424
Użytkownik

avatar
Dodane dnia 01-09-2019 20:35
Najlepszy odcinek <3



Pamiętam, jak oglądałam to po raz pierwszy, gdy byłam mała.
Przypadł mi on do gustu, sama scena ''walki'' nie była zła, nawet dobrze zrobiona. Ale.. Jedyne co mnie denerwuje to grafika (Chociaż stopniowo potem się polepszała).
Podobają mi się transformacje, jak główna bohaterka sama wszystko odkrywa..

I to pierwsze użycie jej mocy.. Ona chyba sama nie wiedziała, co się dzieje. xD
~Mary.


Wyślij Prywatną Wiadomość
AutorRE: Odcinek 1x01 - Niespotykane zdarzenie
~Flora21
Użytkownik

avatar
Dodane dnia 05-09-2019 14:07
Lubię wracać do tego odcinka, gdy mi się nudzi.
Pomimo grafiki albo denerwujących dubbingerów, mam sentyment do tego odcinka.
Jeszcze ta Bloom, która nie jest jeszcze tak wyidealizowana jak teraz, normalna dziewczyna. Widać, że Stelli nie brakuje żarcików.

Może nie jest tak dobry jak kolejne, ale na pewno dużo osób lubi go oglądać z powrotem. :D




Każdy człowiek umiera, ale czy każdy żyje?
Wyślij Prywatną Wiadomość
AutorRE: Odcinek 1x01 - Niespotykane zdarzenie
~Fairy_Laura
Użytkownik

avatar
Dodane dnia 01-10-2020 21:34
Jestem stara ****, ale jak sobie czasem pomyślę o tych pierwszych odcinkach to aż mi się łezka w oku zakręci. Pamiętam jak tego wszystkiego się zaczęło i do dzisiaj przez te już prawie 15 czy 16 lat, wciąż oglądam Winx Club.
Chyba do końca życia bede oglądać.
KOCHAM serce
PS Cały czas marzę, że w moim domu znajdzie się taka Stella i zabierze mnie do Alfei uśmiech
Nope Wyślij Prywatną Wiadomość
AutorRE: Odcinek 1x01 - Niespotykane zdarzenie
~clax7
Użytkownik

avatar
Dodane dnia 18-12-2020 12:11
Cudowny odcinekserce, może i nie oglądałem go jak była premiera, ale zgadzam się z innymi, że był to jeden z najlepszych odcinków Winx. Wtedy Winx było jeszcze normalne, ludzie i główne bohaterki popełniały błędy. Teraz Winx są prawie, że idealne.....
Ten odcinek zawsze będzie blisko mojego serca. serceuśmiech


Mam nadzieję, że jeśli winx przestanie istnieć to winxblogger nie i będziemy nadal tutaj wspominać radosne i smutne chwile winx. Poznałem tu tyle miłych osób, których w realu tak szybko bym nie poznał.Jest tu bardzo miła atmosfera i mam nadzieję, że będzie tu tak zawsze i, że zawsze będę tu miło wracał I miło to wspominał. Dziękuję wszystkim za to, że powstało winxblogger I nadal istnieje. Administratorzy I wszyscy użytkownicy jesteście wielcy! uśmiechserceok:pony:
Mój wattpad : https://www.wattpad.com/user/7Adlemax7
Edytowane przez clax7 dnia 18-12-2020 12:13
Wyślij Prywatną Wiadomość
Strona 3 z 3 < 1 2 3
Skocz do Forum:
Logowanie
Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?

Witajcie na nowej wersji ShoutBox. Wszelkie problemy prosimy zgłaszać do administracji lub bezpośrednio do twórcy - Anagana.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą pisać wiadomości.

~clax70
14:59:14 22.04.2021
1 Punkt I nowa ranga uśmiech
~clax70
14:58:11 22.04.2021
Hejuśmiech
~Karola0
9:42:03 22.04.2021
Hej
~Norelay0
23:15:36 21.04.2021
Cześć
~Justine0
22:36:08 21.04.2021
Dobry wieczór wszystkim zawstydzony
~nexusik0
20:08:58 21.04.2021
Ja sie rozkoszowałem oglądając Code Geass
~Norelay0
19:55:09 21.04.2021
Boże, przejść psychicznie przez 7 sezon... Miniświat liścia mnie dobija xd
~Norelay0
14:40:45 21.04.2021
Któżby tam nie chciał Elijaha... ;]]
~Norelay0
14:40:29 21.04.2021
Nie znam się aż tak na tym. xD Ja bardziej w TO lecę xd
~Stellka0
14:31:14 21.04.2021
Jak można tak pomylić się? Flama i Damon forever xd
~Norelay0
14:15:25 21.04.2021
Czy tam Stefanem, z którymś tam z TWD
@czarodziejka_flora0
8:49:31 21.04.2021
Ja z Damonem?kwaśny
~Cattie1
23:29:10 20.04.2021
ja miałam ship w myszkach, ale nie na wb XD co mnie cieszyło, patrząc na fangirling niektórych hahaha
~Norelay0
22:28:17 20.04.2021
A nie, sorry, Dżo z Damonem jeszcze xd
~Norelay0
22:27:39 20.04.2021
Był. XD No ale wiadomo, Noragan najbardziej znany xd
~Skeni0
22:09:39 20.04.2021
Serio był taki ship?
^Flamli0
20:47:17 20.04.2021
Wiktor i Mishaki
~Norelay0
20:31:05 20.04.2021
Skeni, po prostu trafiłeś na zły moment historyczny
~Norelay0
20:30:51 20.04.2021
Który flama? XD
^Flamli0
20:09:23 20.04.2021
pamiętam ten szip xDDD
~Skeni0
19:45:49 20.04.2021
A ja jestem taki szary, że nikt mnie nie shipuje XD
~Norelay2
16:07:16 20.04.2021
WB to były szczęśliwe czasy
~Norelay0
16:03:03 20.04.2021
Ja większość rzeczy pamiętam
~Cattie0
15:48:44 20.04.2021
cooo xdddd nawet ja tego nie pamiętam
~Norelay1
15:22:12 20.04.2021
Pamiętam też jak złośliwi robili shipa Wiktor i Mishaki
Regulamin
Archiwum
lekkieb. lekkie
wersja: 3.0.3
Ankieta
W skali od 1 do 5, jak oceniasz pierwszy sezon Fate?

1

2

3

4

5

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.

.