Nowości
13.05.2017
❧ dodano komiks pt. "Magia radości" i "Talent Show",

12.04.2017
❧ dodano komiks pt. "Czerwona księżniczka",

30.03.2017
❧ dodano wszystkie pełne wersje piosenek z World of Winx po włosku,

17.02.2017
❧ dodano dwa komiksy pt. "Przyjaciółki na zawsze" i "Magia Travelix",

Użytkowników Online
 Gości Online: 0
 Brak Użytkowników Online

 Zarejestrowanych Użytkowników: 917
 Najnowszy Użytkownik: ~TuttiSMile
Dzisiejsi Solenizanci
Nicka5

http://ask.fm/WinxBlogger

Jeśli macie pytania dotyczące Clubu Winx lub WinxBlogger to pytajcie!

WinxBlogger- portal internetowy
Przywitaj się
❧  Cześć!  ☙

AutorCześć!
~Olalaxd
Użytkownik

avatar
Dodane dnia 10-01-2017 00:02
Przez jakiś czas byłam trochę anonimowa, chyba że ktoś mnie kojarzy z postów, ale zdecydowałam, że się przywitam uśmiech
Mam na imię Ola i mam 14 lat. Chodzę do 2 klasy gimnazjum. Moimi hobby, a raczej pasją jest śpiew, a jako hobby zaliczam grę na keyboardzie. Gry na keyboardzie uczę się już 3 lata. Aż sama się dziwie, że jestem taka wytrwała. Od kwietnia chodzę także na lekcje wokalu. W przyszłości chciałabym się nauczyć grać na skrzypcach lub na gitarze elektrycznej :D Słucham różnych typów muzyki, między innymi Pop, trochę rapu i muzyki klasycznej. Ale dość o muzyce, bo się rozpisałam.
Uwielbiam czytać książki Ewy Nowak. Pochłaniam je jak odkurzacz :D Moją ulubioną czarodziejką z Winx jest Layla, co czasem mnie dziwi, bo nie lubie sportu i w ogóle. Lubię ją z charakteru, lecz bardziej jestem podobna do Musy, nie tylko z pasjii do śpiewania czy grania na instrumentach. Bardzo podobny mam charakter :p
Wow, ale się rozpisałam XD


____
Nie zapominaj o polskich znakach.
//Rose



,,Człowiek rodzi się po to by żyć, a nie po to by przygotowywać się do życia"~Borys Pasternam

Blog o Lolirock
Edytowane przez Rosette dnia 10-01-2017 02:52
http://lolirockers.blogspot.com/?m=1 Wyślij Prywatną Wiadomość
AutorRE: Cześć!
~Mroczna Icy
Użytkownik

avatar
Dodane dnia 10-01-2017 01:03
Droga Olu, nie wierzę że mamy tyle wspólnego! Tak jak ty, kocham muzykę pop, uwielbiam czytać książki a Layla jest moją ulubioną winxówną. Już cię polubiłam uśmiech
Teraz opowiem coś o sobie. Mam 17 lat., na WB każdy mówi do mnie Mroczna. Oprócz miłości do książek, kocham też pisać własne powieści.
Mam do ciebie parę pytań:
Co sądzisz o czarownicach Trix?
Twój ulubiony sezon Winxa?
Ulubiona autorka oprócz Ewy Nowak?
Ulubiony gatunek książek?
To by było na tyle, napisz do mnie koniecznie na PW.




Pamiętaj że bez walki, bólu, cierpienia i łez nie da się wiele osiągnąć, więc nigdy się nie poddawaj i walcz o spełnienie swoich marzeń!
53814971 Wyślij Prywatną Wiadomość
AutorRE: Cześć!
~Olalaxd
Użytkownik

avatar
Dodane dnia 10-01-2017 15:58
Wow. Naprawde mamy wiele wspólnego :D
Co ja sądzę o Trix? Hmm... Na pewno jest to ciekawe i oryginalny pomysł. Kto by wpadł na to, żeby wymyślić czarownicę lodu czy burzy? Oczywiście, jak każda postać w serialu, one też zostały zepsute, np. gdy Icy tak szalała za Tritannusem. Kiedy wszystkie 3 szalały za Valtorem to jeszcze było fajne.

Pytanie nr 2! Ulubiony sezon Winxa? Zdecydowanie 3, jest najlepszy. Wtedy Winx miały Enchantix, który uważam za najlepszą transformację, czas dla swoich chłopaków, Layla spotkała Nabu, Faragonda nie na wszystko im pozwalała; czarodziejki musiały uciec ze szkoły, by polecieć na Andros, Solarię lub pomścić Tecnę. Ich stroje i transformacje nie były takie przesłodzone. Między nimi a chłopakami były czasem małe zgrzyty czy kłótnie.

3. Ulubiona autorka oprócz Ewy Nowak? Hmm... U mnie to wygląda tak że kupuję pewną książkę i nie patrzę zbytnio na autora. Ogólnie teraz nie mam za bardzo czasu, żeby czytać, bo przerabiamy w szkole "Krzyżaków", a potem "Kamienie na szaniec" smutny. Przed świętami wkręciłam się w książki Ewy Nowak z serii miętowej szeroki uśmiech.

Pytanie z numerem 4! Bardzo lubię książki o jakichś czarodziejkach, wróżkach, magii, istotach nadnaturalnych, a drugim ulubionym gatunkiem są lektury o życiu współczesnym, często o nastolatkach i ich problemach - czyli właśnie książki Ewy Nowak uśmiech.

Pamiętaj o przecinkach + unikaj powtórzeń. //Nama


,,Człowiek rodzi się po to by żyć, a nie po to by przygotowywać się do życia"~Borys Pasternam

Blog o Lolirock
Edytowane przez Nami dnia 10-01-2017 21:54
http://lolirockers.blogspot.com/?m=1 Wyślij Prywatną Wiadomość
AutorRE: Cześć!
~MrDark
Użytkownik

avatar
Dodane dnia 10-01-2017 16:47
Cześć Olu uśmiech
Nie mieliśmy okazji ze sobą za bardzo popisać, więc się przedstawię, choć pewnie mnie kojarzysz.
Jestem MrDark - fan Winx, nowych technologii i jeden ze starszych użytkowników tutaj. Często udzielam się w dziale pomocy i w encyklopedii.
Jeśli mogę spytać, to tylko, czy może rysujesz. No i bardzo bym chciał kiedyś usłyszeć, jak grasz!
Pozdrawiam i życzę miłego pobytu ;]]
Wyślij Prywatną Wiadomość
AutorRE: Cześć!
~Stellka
Użytkownik

avatar
Dodane dnia 10-01-2017 17:11
Kojarzę cię. Jestem Stellka. Moją ulubioną Winxówną jest Stella, ale lubię także Musę, Florę i Laylę. Mam 17 lat (jeszcze xd). Miło cię gościć tutaj. Sądzę, że zostaniesz stałym bywalcem. Moje hobby to czytanie, oglądanie wszelkich kryminałów, od pewnego czasu lubię także przygodówki. Życzę miłego pobytu.



(C) Anabi
We're like fire in the raaaain, like fire in the rain...uśmiech
#Winxters #Simsiara #Mansters
Edytowane przez Cattie dnia 11-01-2017 21:37
61872628 Wyślij Prywatną Wiadomość
AutorRE: Cześć!
~Speksi
Użytkownik

avatar
Dodane dnia 10-01-2017 18:40
Hej! Ja jestem Speksa, mam 16 lat. Winxem interesuję się od dawien dawna, moimi ulubionymi czarodziejkami są Musa i Flora. Uwielbiam oglądać anime, seriale, czytać mangi i książki. Poza tym trochę graficzę i interesuję się sztuką, sama natomiast jestem kompletnym beztalenciem jeżeli chodzi o jakiekolwiek prace plastyczne XDD. Jestem uzależniona od internetu i nie wyobrażam sobie bez niego życia :x.

To chyba tyle o mnie. Życzę Ci miłego pobytu ~.


Spring will be here soon.
Spring, the season I met you is coming.
A spring without you is coming.



Edytowane przez Speksi dnia 10-01-2017 18:41
pytaj na pw Wyślij Prywatną Wiadomość
AutorRE: Cześć!
~Olalaxd
Użytkownik

avatar
Dodane dnia 11-01-2017 17:09
MrDark napisał/a:
Jeśli mogę spytać, to tylko, czy może rysujesz. No i bardzo bym chciał kiedyś usłyszeć, jak grasz!
Pozdrawiam i życzę miłego pobytu ;]]


Miło was poznać i, odpowiadając na pytanie MrDark'a, to tak, rysuję. Niezawsze mi wychodzi tak, jak bym chciała, ale czasem coś wyjdzie uśmiech.


,,Człowiek rodzi się po to by żyć, a nie po to by przygotowywać się do życia"~Borys Pasternam

Blog o Lolirock
Edytowane przez Lunaris dnia 11-01-2017 19:10
http://lolirockers.blogspot.com/?m=1 Wyślij Prywatną Wiadomość
AutorRE: Cześć!
~Bloom Sporx
Użytkownik

avatar
Dodane dnia 11-01-2017 17:54
Cześć!
Ja jestem Zuzia i mam 14 lat (prawie). Winx interesuję się odkąd pamiętam, a moją ulubioną czarodziejką jest Bloom. Bardzo lubię rysować, czytać książki (szczególnie fantastyczne), słuchać muzyki i śpiewać. Nie mam do Ciebie żadnych pytań. Jeśli chciałabyś porozmawiać, możesz napisać do mnie na PW.
Życzę miłego pobytu na WB uśmiech.
Edytowane przez Shooter dnia 11-01-2017 18:08
Wyślij Prywatną Wiadomość
Skocz do Forum:
Logowanie

Witajcie na nowej wersji ShoutBox. Wszelkie problemy prosimy zgłaszać do administracji lub bezpośrednio do twórcy - Anagana.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą pisać wiadomości.

~Skeni0
22:18:13 25.05.2017
Nom. ok
~Lunaris0
21:05:35 25.05.2017
Dokładnie!
~Nami0
20:56:23 25.05.2017
będziemy trzymać!
@czarodziejka_flora0
20:55:02 25.05.2017
Trzymcie kciuki jutro
@czarodziejka_flora0
20:54:40 25.05.2017
Nie mam sił
^Flamli0
16:00:03 25.05.2017
Widziałam Rose, ale w pracy jestem xd
~Rosette0
15:47:11 25.05.2017
Flama, pw podsyłam xd
~Alex0
14:40:27 25.05.2017
np. Flower fonts
~Alex0
14:40:16 25.05.2017
A ja zazwyczaj pobieram, wpisując (fraza) fonts
~Anabi0
13:38:09 25.05.2017
dzięki <3
~Skeni0
13:34:18 25.05.2017
Google fonts
~Anabi0
13:33:34 25.05.2017
Hej. Wie ktoś gdzie znajdę stronkę z czcionkami do pobrania? ( nie pamiętam jej nazwy )
~EmilyWinxClub0
13:21:51 25.05.2017
Chociaz mozna powiedziec ze Winx z sezonu na sezon sa coraz slabsze wiec ich transformacje tak samo łehehe
~EmilyWinxClub0
13:19:36 25.05.2017
Porownujac do Dreamix to to jest raczej downgrade niz upgrade :haha:
~EmilyWinxClub0
13:17:11 25.05.2017
Troche przypomina Harmonix ten Oniryx. Te buty mnie troche draznia przewraca oczami
~Skeni0
13:15:39 25.05.2017
Dla mnie lepiej wyglądały w tych kieckowych transdormacjach
~EmilyWinxClub0
13:14:43 25.05.2017
Ale tak serio to wyglada gorzej niz Dreamix. Mam nadzieje ze beda uzywaly tego tylko w snach czy w koszmarach sadzac po tej babce ze strony Michaela ktora chyba jest Dzwoneczkiem.
~EmilyWinxClub0
13:12:51 25.05.2017
Choc juz lepszy ten Onirix Musy niz jej Dreamix w ktorym wyglada najgorzej z Winx. U nas to pewnie bedzie Oniryx, o ile w ogole bedzie haha
~EmilyWinxClub0
13:10:57 25.05.2017
Ten roz paskudny dla niej, wlosy i skrzydla ujda. Juz lepiej wygladalaby w czerwonej. Layla ma ostatnio niezle powodzenie bo super wyglada. Musa fajnie ale ber rewelacji znowu ten wisniowy
~Skeni0
13:10:35 25.05.2017
No mówię, jakby urwały się z impry w latach 80.
^Flamli0
13:08:50 25.05.2017
No bluma najgorzei wygląda xD
~EmilyWinxClub0
13:07:42 25.05.2017
Yay pierwszy raz to Bloom wyglada najgorzej xd
~Skeni0
13:07:06 25.05.2017
Wyglądają jakby przyleciały z lat '80. (Ogólnie)
~EmilyWinxClub0
13:07:04 25.05.2017
Troche mogliby popracowac nad roznorodnoscia tych dywanowych sukni oraz skrzydel...
~EmilyWinxClub0
13:05:47 25.05.2017
Layla, Flora i Musa wygladaja najlepiej. Stella i Tecna sa przecietne, ale fajne wlosy u Tecny i cieszy mnie ten niebieski u Stelli chociac wolalabym srebrny. Bloom wyglada zle.
Regulamin
Archiwum
lekkieb. lekkie
wersja: 3.0.3
Ankieta
Kiedy macie ferie?

16 stycznia - 29 stycznia
16 stycznia - 29 stycznia
33% [22 Głosów]

23 stycznia - 5 lutego
23 stycznia - 5 lutego
7% [5 Głosów]

30 stycznia - 12 lutego
30 stycznia - 12 lutego
27% [18 Głosów]

13 lutego - 26 lutego
13 lutego - 26 lutego
10% [7 Głosów]

Studiuję/ pracuję/ nie mam ferii
Studiuję/ pracuję/ nie mam ferii
22% [15 Głosów]

Głosów: 67
Rozpoczęta: 07/01/2017 13:05
Zakończona: 18/01/2017 22:16

Archiwum Ankiet
Copyright © 2010 for posted and pngs thx http://vk.com/winxclubrus and http://vk.com/thewinxclub, (c) Rainbow szab wb: pngsy: (c) bloom by InesWinxEditions.dA, stella by HimoMangaArtist.dA
Scroll UpPowered by PHP-Fusion v6.01.19 || EF IV by eXtreme Fusion ©
10106381 Unikalnych wizytScroll Up