Winx 8 na TeleTOON+

❧ 20.04 g. 10:15 i 17:30 - 8x01; 8x02
❧ 21.04 g. 10:15 i 17:30 - 8x03; 8x04
❧ 22.04 g. 10:15 i 17:30 - 8x05; 8x06
❧ 23.04 g. 10:15 i 17:30 - 8x07; 8x08
❧ 24.04 g. 10:15 i 17:30 - 8x09; 8x10
Nowości
07.03.2020
❧ dodano pełne wersje piosenek z 8 sezonu po angielsku,

06.03.2020
❧ dodano pełne wersje piosenek z 8 sezonu po włosku,

04.03.2020
❧ podmieniono skany komiksu nr 150 - Niezwykły talent,

04.10.2019
❧ dodano piosenki z 8 sezonu po angielsku,

03.10.2019
❧ dodano piosenki z drugiej połowy 8 sezonu po włosku,

01.10.2019
❧ dodano nowy komiks nr 179 - Impreza Złotego Księżyca,

Użytkowników Online
 Gości Online: 0
 Użytkownicy Online: 1
 Zarejestrowanych Użytkowników: 1,102
Nieaktywowany Użytkownik: 33
 Najnowszy Użytkownik: ~miley123321
Dzisiejsi Solenizanci
Franek-kochanek

http://ask.fm/WinxBlogger

Jeśli macie pytania dotyczące Clubu Winx lub WinxBlogger to pytajcie!


snapchat @WinxBlogger
Zapisy: KLIK

Kontakt

Jest wiele sposobów, dzięki którym możesz się ze mną skontaktować, możesz wysłać do mnie e-mail - asia607@amorki.pl. Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz wysłać mi Prywatną Wiadomość. Możesz też wypełnić i wysłać poniższy formularz - jego treść zostanie do mnie dostarczona poprzez e-mail

Nick:
Adres E-mail:
Temat:
Wiadomośc:
Logowanie
Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?

Witajcie na nowej wersji ShoutBox. Wszelkie problemy prosimy zgłaszać do administracji lub bezpośrednio do twórcy - Anagana.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą pisać wiadomości.

~Akali0
22:57:04 09.04.2020
oo, jaki filmik dodajesz?
~Skeni0
22:25:54 09.04.2020
Ile może sie dodawać 5 minutowy filmik mi już młynek lata od godziny zdezorientowany
~Lau0
21:52:15 09.04.2020
jak dla mnie to kpina XD Wybory równie dobrze można było przełożyć. Nosz do ... kartka z peselem i podpisem, że nikt nas nie zmusił do głosowania i było tajne. Toż to przekreśla tajność głosu
~Speksi0
21:25:47 09.04.2020
ojaa, nie wierzę, że nie było tu tematu o twin peaks ;oo
~nexusik0
20:37:14 09.04.2020
Jest źle.
~ChandSharma0
19:56:49 09.04.2020
Mi to już brak słów na to co się dzieje
~ChandSharma0
19:56:24 09.04.2020
Kurde, współczuję wam z tymi egzaminami, przekichana sprawa... zdezorientowany
~nexusik0
19:04:03 09.04.2020
Jaro przyjmij te koronę w końcu xd
~Skeni0
19:03:25 09.04.2020
LOL nie jest ani prezydentem ani premierem a rządzi jqkby był
~Skeni0
19:02:55 09.04.2020
W sumie to Jaro się nie zgadza XD
~nexusik0
19:02:25 09.04.2020
Mogę iść na wybory, ale na pewno nie zagłosuję na pis
~Skeni0
18:58:32 09.04.2020
Norma
~Stellka0
18:28:07 09.04.2020
facepalm
^Flamli0
17:56:25 09.04.2020
Taki jeden ode mnie z pracy mówi, że zje kartę do głosowania i nie wyślę xdd po czym przychodzi po południu i mówi, że po to zrobili obowiązek noszenia maseczek, żeby nie można było zjesc karty xd
~Cattie0
16:14:48 09.04.2020
przynajmniej w końcu powiedziano nam, że przełożą egzaminy
~Cattie0
16:14:24 09.04.2020
planowo tak, ale krążą pogłoski, że będzie strajk listonoszy
~February0
15:37:44 09.04.2020
A ja to już się pogubiłam, one serio będą korespondencyjnie??
^Flamli3
15:11:39 09.04.2020
Pozdrawiam maturzystów i 8-klasistów, na wybory pójdziemy, ale egzaminów nie napiszecie...
~Skeni0
11:21:49 09.04.2020
Ceny pójdą w dół. to akurat Dobrze dobrze, ale zarobki pewnie też
~MrDark0
11:00:41 09.04.2020
To akurat bardzo dobrze
~Skeni0
10:11:52 09.04.2020
Wg. NBP grozi nam Deflacja. W sumie dla nas to trochę dobrze
~Stelcia0
8:44:44 09.04.2020
czy ja widziałem że głowny antygonanista W Sezonie 2 WOW Ma taki sam głos co mój ulubiony złoczyńca Tritannus
~Stelcia0
8:38:52 09.04.2020
sezon 8 to zło
~Max 66660
10:18:30 08.04.2020
Na programie z onetu jest napisane że od 21 kwietnia o 10:15 powtórka z 17:30 (dnia poprzedniego) i nowe odcinki 10:25 i 17:30, co jest nadal niezrozumiałe, bo wychodzi na to jakby odcinek miał 10 min xD ale jeszcze to chyba poprawią i może będą te powtórki
~Akali0
0:23:42 08.04.2020
:cry:
Regulamin
Archiwum
lekkieb. lekkie
wersja: 3.0.3

.